נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

רונית - תמונה
רונית 5 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
09/03/16

התקבלנו בחום ולבביות על ידי המארחות/מלצריות. לכבוד יום האשה קיבלתי קוקטייל במתנה. האוכל הגיע מהר, מנות גדולות, טעימות. מלצריות מקסימות. ההמבורגר הטבעוני היה מדהים! עסיסי, ולא יבש כמו... במקומות אחרים. ממליצה בחום! מחיר סביר לחלוטין, ידידותי ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Sade Alony - תמונה
Yael Sade Alony 18 ביקורות
כמו כל אגאדיר בארץ רק עם שירות חובבני במיוחד
2.0
23/12/15

המסעדה עצמה לא נופלת מכל אגאדיר אחר בארץ. אותו אוכל, אותם משקאות, אותן הפתעות לילדים - אבל השירות באילת כל כך חובבני! כאילו הוציאו את המלצרים והמלצריות מהמיטה. בלי חיוך, בקושי שלום, לא... מביטים בעיניים, לא זוכרים מי הזמין מה וכן הלאה. לא נהננו שם כי ממש נתנו לנו הרגשה שאנחנו מפריעים להם ולא רצויים. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
נחמד
2.8
27/07/15

הייתי עם אשתי אתמול המנות סה"כ טובות אבל השירות לוקה בחסר. המסעדה לא הייתה מלאה ועדיין המלצר וחצי שהיו שם לא הצליחו להשתלט על ההזמנות והכל לקח הרבה זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ehud - תמונה
Ehud מבקר מתחיל
מאכזב
3.0
22/06/15

השירות היה מצוין, אך האוכל מאכזב מאוד. אכלתי שם בשנה שעברה והיה ממש מעולה. הפעם לצערי ההמבורגר היה ממש רטוב ועם חתיכות של גידים שלא נטחנו כשורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
כל פעם שאני האילת אני אוכלת שם ואמשיך לאכול שם
4.5
20/04/15

היינו שם 2 זוגות בחמישי בשעות הערב המאוחרות. השירות אדיב מאוד, הזמנו הממבורגר מבשר קובוביף בהמלצת המלצרית. הוא היה מצויין , התוספות והרטבים גם כן היו מעולים. מיקום מרכזי ועם זאת שקט... (קרוב למרינה) נשארנו לשבת על כוס בירה לאחר הארוחה ולא הרגשנו שאנחנו מפריעים או שרומזים לנו ללכת. מומלץ בחום, המשיך להגיע לשם כל פעם שאנחנו באילת

עוד פרטים
הוספת תגובה
י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
פשוט מצויין
4.3
13/11/14

ישבנו לארוחת צהריים. קיבלנו שירות מהיר וזריז. כל המנות שהזמנו היו פשוט טובות ומספקות. המבורגרים עשויים טוב, וסלטים טובים ... ממש טעים, ומומלץ בחום לבקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
חוויה קולינרית לכל המשפחה
5.0
10/08/14

שבוע שעבר נפשנו בעיר הנופש אילת, את השבוע התחלנו במסעדת אגאדיר שהשאירה עשן לכל מסעדות ההמבורגר שביקרנו בהם עד היום, המבורגר איכותי מאוד, טעים, עסיסי. ממליצה בחום על המיני בורגרים עם... תוספות שונות. הארוחות ילדים עשירות וטעימות. שירות מצויין, יחס אישי. הנסיך שלי חגג יום הולדת באותו היום ולמרות שלא הזמנו קינוח פינקו אותו צוות המסעדה בקינוח אישי עם זיקוקים ושירים. ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nisso18 - תמונה
nisso18 12 ביקורות
ביקור סביר
3.0
17/06/14

הגענו ביום חמישי בצהריים שלושה אנשים רעבים. כאשר הגענו הושבנו ע"י מנהל המשמרת (המארחת תופקדה כמלצרית) ולקח מעט זמן עד שנלקחה מאיתנו הזמנה. כאשר נלקחה ההזמנה (ראשונות+עיקרית) לא עבר זמן... עד שהמנות הגיעו אך ביחד. קצת ביאס לאכול את הראשונה בלחץ. בכל מקרה, האוכל היה טוב וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Gilenson - תמונה
Alex Gilenson 11 ביקורות
אחלה ארוחה לפני חזרה
5.0
25/05/14

אנו מגיעים מפעם לפעם לאגאדיר בראשון לציון. הפעם קצת לפני עזיבה מאילת קפצנו לאגאדיר. אני אכלתי מנה בשרית ואשתי אכלה מנה טבעונית. השירות היה מצוין. המלצרית (טבעונית) ביצעה את תפקידה באופן... מעולה וגם העניקה קצת העשרה (לא בקטע של טבעונים מעצבנים). האוכל היה טעים, הוגש במהירות. המנה הטבעונית מאוד טעימה (גם לקרניבור מושבע). בקיצור המברוגריה הטובה ביותר לכל הדעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 5 ביקורות
שירות בינוני, אוכל סביר
3.3
11/08/12

השירות די בינוני. ביקשתי 2 בקשות קטנות שמשום מה הברמנית לא הצליחה לקיים. ההמבורגרים די טובים. למניה קצת יבשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה