נגישות
נגישות

דרבי בר דגים ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על דרבי בר דגים

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
24/09/08

אוכל מצויין שרות לא משהו נעים להיות שם אווירה טובה רק השרות לא טוב חוץ מזה הכל גן עדן ממליצה ללכת לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
08/06/08

אני גם לא מבינה מה ההתלהבות.אירגנו לגיסתי שם מסיבה יום הולדת, היינו קבוצה דיי גדולה.האוכל היה ממש גרוע!המנות שהוגשו הגיעו ממש בקמצנות ממש רק לטעימה וגם טעם לא משהו. כשהתלוננו כולם, אז... עשו לנו טובה ואמרו שנבחר משהו אחר, מה שרשום בתפריט ממש לא הגיע,והפיצות שהשאר הזמינו היה טעם כמו שקונים בסופר ומחממים במיקרו! פשוט זוועה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/03/08

חגגנו יום הולדת באולם הארועים לכ-30 איש, בינהם מבוגרים, נוער וילדים.השולחן היה ערוך בצורה מקסימה, האוכל מעולה, התפריט היה מגוון והמנות נדיבות, כך שגם המבוגרים וגם הצעירים קיבלו את... מבוקשם ונהנו מאד. הדגים, הסושי ואפילו הפיצות היו מצויינים. אנחנו לא מקפידים על אוכל כשר, והחשש הקל שהיה לנו שזה יפגע בטיב האוכל פג מהר מאד.המקום יפה, כסאות מפנקים, השרות היה מעולה, כפי שהובטח לנו לאורך כל הארוע עפ"י הצורך הוספו מלצרים. המחירים הוגנים ביותר.יצאנו מאד מרוצים ושמחים עם טעם של עוד, וכל אורחינו התעניינו כדי להעביר המצלות הלאה. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
09/03/08

למעוניינים לארגן אירועים משפחתיים / חברתיים במסעדת דרבי בר דגים :לתשומת ליבכם - תאמתי בשבוע שעבר (3.3.08) עם אחראית האירועים (רינת) מסיבת הפתעה לרעייתי. סכמנו על תפריט, מחיר, חדר והמועד... המבוקש אושר על ידה ונרשם במקום המתאים. סוכם על כמות של 20-25 משתתפים ועל מתן אישור סופי במהלך השבוע. שלושה ימים לאחר מכן, התקשרתי מס' פעמים למס' הנייד הישיר של רינת והשארתי הודעה על כך שההזמנה מאושרת מבחינתי ושאני מבקש לוודא שהסיכום עומד בעינו.רק הבוקר (9.3) התברר, כי המסעדה קבלה פנייה לאותו תאריך עם כמות של 100 סועדים והחליטה, ללא שום היסוס, לספק את החדר המוזמן לקבוצה זו , כל זאת מבלי ליידע אותי (התירוץ היה שהיא התכוונה לחזור אלי וליידע אותי...)עם כל הכבוד לשיקול המסחרי של תוספת המנות, איפה המילה והיכן ההוגנות ?? ומה היה קורה אילו הזמנה כזו היתה מגיעה 24-48 שע' לפני האירוע ??בקיצור, חבל מאוד שהכל מתחיל ונגמר במסעדת דרבי בכסף.ראו הוזהרתם.שאול שמאי054-6343328

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
07/03/08

היינו אתמול בערב לרגל שבוע ארוחות של "מעריב" היה ממש נחמד!!המחירים שווים מאוד! האוכל בסדר גמור, הדגים בתנור מעולים!!!! הספגטי רוטב רוזה טוב מאוד והסושי די בינוני...האירוח מעולה!!! שרות... מפנק איכפתי וממש מעולה!!!הופתעתי לטובה-אחזור לשם בקרוב!!!נסיכה קסומה שהופתעה לטובה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 6 ביקורות
4.7
04/03/08

הייתי פעם ראשונה בשבוע גורמה והיה נהדר, לרוב כולם מחפפים ופה נתנו שירות ואוכל מפנק. 10 סוגי סלטים נהדרים, מנת הדגל לדעתי מוסר בפנקו, פיסטוק, תרד ושמנת, מעולה מעולה, באמת גורמה ולקינוח... קרם ברולה עשר -מקוה שתשמרו על הרמה כשנבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/01/08

הגעתי למסעדה דרך האינטרנט כשחפשנו מקום קצת שונה.. ומאז אני מבקרת שם באופן קבוע..מסעדה ממולצת ביותר,אוכל ברמה גבוהה שירות טוב ואדיב!! כדאי לנסות... בתאבון!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/11/07

היינו ונהנינו מאוד. האוכל היה טעים. השיות מצוין. האווירה נעימה ושקטה. כיף שיש סושי כשר באיזור. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal 9 ביקורות
2.4
12/11/07

מאוד מצטערת לאכזב את כולם אבל אני ממש לא מבינה מה ההתלהבות מהמסעדה הזו, אכלתי בשני הסניפים שלה, ברמת אביב ובהרצליה - על הפנים. בתור אחת שחובבת דגים אני מנסה כל מסעדת דגים שאני רואה.... הסלטים היו דוחים,החצילים שוחים בשמן - הייתה לנו שערה בסלט הערבי - אמרנו למלצר ולא נראה שריגשנו אותו במיוחד - הוא החליף את הסלט בלי להתנצל אפילו. הדגים לא היו טריים וניתן היה להבחין בכך בטעמם .יקר מאוד לדעתי לשלם על דג 90 ש"ח כאשר במקומות אחרים ניתן לשלם גם 70 ש"ח ולקבל אחלה מנה. בקיצור - עזבו אותכם יש מקומות יותר טובים - אני לשם בטוח לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/11/07

הייתי לפני מספר ימים במסעדה הנהדרת עם קבוצת עובדים שלי לכבוד סיום פרוייקט . כולנו נהנינו מאוד. סוף סוף מצאתי מקום כשר וטעים שיכול לספק מקום מתאים גם לארועי עבודה שמידי פעם אנו זקוקים... להם. המחיר סביר מאוד והשרות מעולה. תודה לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה