נגישות
נגישות

דרבי בר דגים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על דרבי בר דגים

רולדי - תמונה
רולדי 7 ביקורות
חוויה נעימה
5.0
02/10/13

הגענו למסעדה כדי לסגור על אירוע יום הולדת ל-45 איש. שי מנהל האירועים מקסים, אדיב, לבבי , מקצועי הסביר לנו את כל הפרטים בסבלנות רבה. החלטנו לשבת ולאכול והאוכל היה פשוט מצויין. השירות מעל... ומעבר. נבוא לשם באופן קבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 2 ביקורות
מסעדה מצוינת
4.0
17/09/13

הלכנו כמה חבר'ה למסעדה הכשרה. נהנו מאוד שרות אדיב, אוכל מצוין סלטים מיוחדים ומצוינים. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שף הררי - תמונה
שף הררי מבקר מתחיל
שירות כזה - יש רק שם !
4.8
19/05/13

המנות מכובדות . השף קיבל אפילו טיפ על הצלחת - כי מגיע לו על ההשקעה בטעם . השירות מעולה ומהיר . ובסוף אחרי כל הפינוקים של "פעם ראשונה במסעדה" גם קיבלנו שיחה נעימה ממנהל המסעדה - שי... . תודה לכם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת מבקר מתחיל
אכזבה נוראית!!!
1.5
18/12/11

היינו ביום חמישי 6 חברות, טעות להזמין שם סושי ומסתבר שטעות להיכנס לשם בכלל, הגישו לנו סושי שהטעם שלו היה כאילו בילה במקרר כמה ימים לפני שהגישו אותו לנו לשלוחן. אחראי המשמרת היה מאוד לא... נחמד ובנוסף שהחזרנו את המנות מיהר לציין שהוא מחייב אותנו על הסלטים אם לא נזמין מנה עיקרית אחרת , במקום להיות אדיב או אולי להציע לנו משהו כפיצוי על מנות נוראיות כדי שתהיה לנו הרגשה טובה יותר, ושלא נצא מהמסעדה שלו בהרגשה רעה, עמד להתווכח איתנו ולהוכיח לנו שאנחנו לא מבינות בסושי. זה לא השירות שאמורים לקבל במסעדה שמחזיקה מעצמה רשת מסעדות דגים וכו'. אם אתם לא מתמקצעים בסושי פשוט אל תכללו אותו בתפריט. ואם עשיתם פדיחה תעמדו מאחורי זה ותנו ללקוחות שלכם סיבה לחזור שוב!!! בושה!!! מה שבטוח שרשת דרבי הפסידה לא רק שש לקוחות אלא הרבה יותר ! על כסף הם לא מוכנים לוותר אבל על לקוחות כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/01/2013
ברצוני להגיב לדברי גב' יפעת. ראשית לא טעמת כלל את הסושי שהוגש לשולחן, בדרך לא דרך נגעת עם האצבע בסושי והחלטת שהוא לא טעים בטענה כי הוא קר, לידיעתך סושי נעשה אך ורק במקום ומגיע קר (אלא אם כן מטגנים את הרול, מנה שלא נמצאת אצלנו בתפריט), דבר שני מן הראוי לטעום את המנה לפני שמחליטים כי היא לא טעימה ולא לגעת בזלזול באוכל ולהחליט בצורה חד משמעית כי הוא "בילה במקרר כמה ימים". חשוב לציין כי כל המנות שהזמנתן הוחלפו לחדשות ונתנה לך האפשרות לעמוד מול הסושימן ולראות כיצד המנה נעשית במקום ולא "מבלה במקרר" ושוב נגעת עם האצבע בסושי והחלטת שהוא לא טעים!!! (ואני נאלצתי לזרוק לפח 12 מנות!!). בנוסף ברצוני להתייחס לטענתך כי "האחראי משמרת ציין כי הוא מחייב על הסלטים". לא יעלה על הדעת כי אדם שלא הזמין מנה עקרית עיקרית (או כמו במקרה שלך ביטל 12 מנות בטענה לא אובייקטיבית כי הסושי בילה במקרר אף על פי שאת רואה שהסושימן מכין במקום), יאכל וישבע מסלטי הבית אשר מוגשים במחיר המנה העיקרית ואף יבקש תוספת וכל זאת בחינם, אין כסף. לכן תענוג זה מחירו כ-36 שקלים וזה אף מופיע בתפריט המסעדה., הגבול חייב לעבור איפשהו והוא מאוד ברור... (דרך אגב מסעדת דרבי בר דגים לא המציאה את הגלגל בעניין זה וכך נהוג בכל ה"דגיות" אשר מגישות סלטים, פשוט אין דרך אחרת). ולסיום, ניתן ואף רצוי להעביר ביקורת כל עוד זה נעשה בדרך ארץ, כדאי לחשוב רגע לפני שכותבים "טעות להכנס לשם בכלל" או "מנות נוראיות"!! התבטאות שמאוד פוגעת בנו, האנשים שעמלים מידי יום לטובת קהל לקוחותינו ואף נחשבת בגדר הוצאת לשון הרע. בסופו של דבר, לא פתחנו עסק בכדי לרמות אנשים אלא בכדי להתפרנס בכבוד הכי חשוב: לתת לאורחינו הנאה קולנרית ממסעדה חמה ומשובחת. אבי
שרית שמילוביץ - תמונה
שרית שמילוביץ 2 ביקורות
מסעדת דרבי
5.0
09/12/11

מסעדת דרבי מסעדה על רמה האוכל מאוד טעים הייתי אתמול ונהנתי מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/09/11

סלטים בשפע וטריים, טחינה טעימה!!!!!! דג מעולה, ולקינוח מוס חלבה מדהים שמשאיר טעם לעוד..... נהננו מאוד מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/07/11

אוכל טעים, שירות מעולה. המלצר המליץ על מנות (לפי בקשתנו), הסביר על כל מנה, הציע כל מיני אופציות להכנת דגים: בתנור/על הגריל/במחבת, סגור/פתוח, עם שום/בלי שום. המלצותיו היו מאוד מוצלחות.... מגוון סלטים די גדול וללא הגבלה. המנות הגיעו מהר. המלצרים כל הזמן החזיקו אצבע על הדופק, בדקו שהכל בסדר ומילוא בקשיתינו מהר, עם חיוך ועם רצון שנהנה. יצאנו מאוד מרוצים ועם הרגשה מאוד נעימה. תודה רבה לצוות המסעדה על ערב נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
4.0
13/04/11

נהנו מאד מהסושי למיניהם, הסלטים היו נאים לעין וטעמים, והדגים מוגשים יפה וטעי מים וגם ההמבורגר. נראה לי שנשוב שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 12 ביקורות
4.3
07/04/11

היינו ונהננו מאוד גם מהאוכל וגם מהשירות! כדאי להגדיל את כמות הלחם המוגשת לשולחן כמו גם את צלוחיות הסלטים זה יחסוך לסועדים ולמלצרים את הנדנוד בבקשה למילוי מחדש

עוד פרטים
הוספת תגובה
rrnaon - תמונה
rrnaon 2 ביקורות
4.3
11/03/11

היינו 9 אורחים וזו הכרות ראשונה עם המסעדה . ציינו את המסעדה ליותר מטובה , נעימה , שרות יעיל ומפנק, והעיקר ,האוכל שלשמו באנו היה טעים , בשפע ואין לנו ספק שנגיע אליה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה