נגישות
נגישות

ברדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על ברדו

Dalia - תמונה
Dalia מבקר מתחיל
אוכל מעולה ושרות מצויין!
5.0
24/01/14

הבוקר, לאחר הרבה זמן שלא יצא לי לאכול ארוחת בוקר בברדו, היינו אני ובעלי בארוחת בוקר (מפנקת) בברדו. האוכל טרי וטעים, ויותר מזה, השרות פשוט נפלא! ראיתי אנשים שביקשו לעבור מבחוץ פנימה,... ולהפך... בעלי המסעדה ממש דאגו לתת הרגשה טובה וגמישות לכל הבקשות השונות. יש שם תחושה אמיתית של איכפתיות ואין ספק שעושה חשק לחזור לשם כל שישי בבוקר. כמו כן, המחיר לא עולה על המחיר בשום בית קפה אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל - תמונה
ענבל מבקר מתחיל
2.3
02/08/09

לקחתי מאפה וקפה לא נשאלנו לגודל הקפה. בתפריט היה מצויין כי ניתן להגדיל ב-3ש"ח אך כמובן לא נשאלנו. כאשר הגיע החשבון ראינו כי חוייבנו ב-3 שקלים נוספים עבור הגדלת הקפה. הסברנו למלצרית כי... המלצרית שלקחה מאיתנו את ההזמנה לא ציינה זאת. המלצרית נגשה לאחראי המשמרת או מנהל בית הקפה והוא החליט להשאיר את ה-3 שקלים בחשבון. כל כך מגעיל ולא שירותי שווה לאבד לקוחות בשביל 3 שקלים???????

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/07/09

תמיד נהנה מגיע מת"א אני עובד הרבה שנים בתעשייה החדש קרוב אליכם תמיד ממליץ לחברים אוכל יחסית בתדירות אפילו לאבי שיבדה לחיים ארוכים חגגתי יום הולדת לגיל 80 אצלכם רק משפחה מצומצמת תמישכו... להיות נחמדים וטעימים אבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי ותמיר - תמונה
עדי ותמיר 3 ביקורות
4.7
21/06/09

מסעדה מעולה!!! הרבה זמן לא נתקלתי האוכל כל כך טעים אווירה מעולה ורמת שירות גבוהה במיוחד. אחזור ואמליץ לכל החברים כל הכבוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/04/09

ביקרתי ב-7.4.2009 ונהנתי מאודדדדדדדד , הגעתי אליכם כי גם בעבר מאוד נהנתי אבל אתמול ההנאה היתה כפולה כי גם מה שאכלתי היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
04/09/08

אנחנו תמיד נהנים לאכול שם- אוכל מגוון וטעין- שירות מהיר ואדיב, ממש תענוג!! מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
11/07/08

באנו לארוחת צהריים, חוץ מאיתנו עוד 3 שולחנות. זמן ההמתנה היה ארוך (מעל 20 דקות), המנות היו בינוניות וסתמיות. בשורה התחתונה: התמורה לסיבוס במקומות אחרים באזור התעשייה שווה בהרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פזית - תמונה
פזית מבקר מתחיל
4.3
27/06/08

הלכנו אתמול כמה חברות. מלבד אחת כולנו היינו שם בפעם הראשונה. ממה התאכזבנו? שעם כל ההבטחות והציפיות לא נשאר אף לחם [בשעה 9 בערב] מלבד לחם שחור רגיל. היה טעים אבל לא נפלתי מהרגליים והיה... חבל שלא היה את כל השפע והמגוון שהשם של המקום מבטיח.אני הזמנתי סלט פטריות שהיה הכי מעולה שהזמנתי אי פעם. הפטריות בכמות נדיבה, גדולות מתובלות פשוט טעם גן עדן. הייתי צריכה להגן על הצלחת שלי מפני השאר [סתם]. החברות הזמינו שקשוקה [טעימה], סלטים [הצפתית קצת טפלה] וקינוח עוגת שוקולד חמה עם גלידה. לא היתה אף גלידה לבחירה [רק וניל] ולא היתה קצפת.לקחתי הביתה 3 בסיסים של פיצה והכנתי לפני חצי שעה עם רוטב וגבינה צהובה. מעדן מעדן.סך הכל אם לא המחסור בלחם - חוויה נעימה, מלצרית חמודה וזריזה ואוכל כיפי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/03/08

מקום מקסים! האוכל היה טעים ביותר. בנוסף לזאת העיצוב עדכני. מומלץ!נ.ב: כל הכבוד על הכשרות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
03/03/08

מאוד התאכזבתי מהסלט פטריות חם שהזמנו אני ובן זוגי אתמול. המנה נראית כמו בוץ מרוט בלי טיפת חיים והטעם מאוד רחוק מקריספי ופרשי - כיאה לסלט שכבר אכלנו. המנה טעונת שיפור, הורגש שהמנה ישבה... הרבה זמן בקערה וחבל כי המרכיבים שלה מעולים כשהם יותר טריים ולא עשויים בצורה מוזנחת כזאת, מה שמתבקש זה הקפצה רק בזמן ההזמנה ולא דקה לפני.שאר האוכל על הכיפאק.

עוד פרטים
הוספת תגובה