נגישות
נגישות

רפי בצומת ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על רפי בצומת

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
יקר יחסית לטעם.
2.8
05/07/19

ישבתי עם בני בצהריים ב85 שח לעסקית קיבלנו סלטים בנאליים לחלוטין שרק המילוי שלהם היה נק אור. השאוורמה בכמות יפה וגם הפרגית. הלימונדה חמוצה מידי והקפה בוץ פשוט. אוירה של מסעדת פועלים עם... מחיר יקר יחסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shelly - תמונה
Shelly 2 ביקורות
כיף וטעים!!! וזול!
4.8
03/04/19

היה מעולה, האוכל טעים וגם טרי, יש מגוון סלטים והם טעימים, והשירות היה מצויין, היה פשוט מושלם! אה והמחיר בנוסף ממש הגיוני ושווה! יש תחלופה גדולה של האוכל, והמקום היה מפוצץ ובצדק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Philippe - תמונה
Philippe 5 ביקורות
חובה לעצור שם!!
4.3
06/07/17

בנופש באיזור החלטנו לצאת כל המשפחה לארוחת בשר. ראיתי תגובות חיוביות ב-rest והחלטתי לנסות... פשוט מושלם!! לקחנו עסקית. סלטים קטנים אבל בלי הגבלה. חציל על אש בטחינה מדהים! וגם הוא ללא... הגבלה!! לקחנו שקדי עגל, פרגיות, מעורב ירושלמי וקציצות בשר על האש. הבשר היה מושלם!! ממש נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiran - תמונה
Shiran 2 ביקורות
מעולהה אבל רועש
4.3
01/05/17

אוכל בשפע, סלטים טריים. הבשר מעולה. מסעדה עממית וממש טובה. המחיר ממש זול יחסית למה שמקבלים. שירות מעולה, עוד לא מסיימים את הצלחות והמלצרים מעמיסים מכל טוב. חיסרון: מקום רועש, צפוף,... מתאים למשפחות וסתם לבילוי של אוכל. לא לזוגות או לארועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
מסעדה שחבל על הזמן
4.5
04/07/16

ישבנו במסעדה והזמנו את העסקית, הוגשו סלטים טריים בשפע ובמהירות, הבשרים הגיעו לשולחן בזמן קצר, כל פעם שנגמר משהו בשולחן ישר הוסיפו השירות אדיב, מחירים טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
מסעדת רפי בצומת - אחלה מסעדה
4.5
19/08/15

אוכל טעים מאוד!!! הבשרים נהדרים הסלטים מגוונים וטריים והשרות מהיר ואדיב! והמחירים סבבה. מומלץ!.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
עסקית צהרים
4.8
16/06/15

ישבנו ברפי בצומת לצהריים, מחירים נוחים לכל כיס, אוכל טעים,טרי הסלטים מוגשים לשולחן ללא הפסקה ובשפע. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
ארוחת צהרים
4.0
18/01/15

אחת המסעדות הטובות בחדרה! ישבנו לארוחה משפחתית במקום, השירות אדיב מקצועי ומהיר, האוכל מגיע מהר, סלטים ופיתות בשפע, ממלאים בלי לבקש. אוכל טעים ממש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moni - תמונה
moni מבקר מתחיל
מסעדה ברמה גבוהה
5.0
03/01/15

לפני כשבוע התארחתי לראשונה במסעדת רפי בצומת לאחר המלצות רבות ששמעתי חשוב לציין שאני מאזור הקריות ולאחר מספר פעמים שנתקלתי בשם זה לחיוב החלטתי ששווה בדיקה. הגענו ביום שני בערב, משפחתי... ואני, אין לי מילים לתאר את השירות האדיב והסבלני, מסביר פנים ויחס שאין דומה לו. האוכל פנטסטי, מבחר סלטים עשיר ומגוון והכי חשוב טעים. הבשרים טריים ומשובחים. פשוט ללקק את האצבעות. למרות המרחק הגאוגרפי לא אתעצל , מבטיח לחזור לבקר שוב ואמליץ לחבריי. פשוט מצוין שווה לבוא!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehonatan - תמונה
Yehonatan 8 ביקורות
מעולה
4.8
12/10/14

היינו היום ארבעה סועדים. שירות יוצא מהכלל, אוכל טעים. נדיבות יוצאת דופן, כל הזמן דוחפים לך עוד ועוד סלטים. מלצרים אדיבים שרק מחפשים איך לעזור. מחיר נוח מאד. לסיכום: פעם ראשונה בוודאי... שיהיו עוד פעמים רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה