נגישות
נגישות

עז'ורה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על עז'ורה

shai - תמונה
shai מבקר מתחיל
אויי זה פשוט גרוע
2.0
15/12/14

אני ומשפחתי לא מירושלים, קיבלנו המלצה ללכת לשם. זה היה טעות!! הזמנו מנת חציל עם בשר וגם סופריטו ושאר מנות נוספות. הסופריטו היה כמו בשר חמין עם כמה תפוחי אדמה שחה בליטר שמן ועלה 60 (!!!)... ש"ח החציל היה בסססדר ולא יותר וגרם לאשתי להתפתל על הספה בעוד אני כותב פה. אנשים אני לא ציפיתי לאוכל גורמה אבל זה אוכל של שוק, אוכל גרוע, במחיר גרוע ואני מקווה שהנקיון לא באותו רמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
שערות בחומוס. יחס ירוד. מחירים בשמיים
1.0
25/10/14

ישבתי לאכול בעזורה והזמנתי מרק שעועית שהיה סביר ולאחר מכן הזמנתי חומוס בצלחת שהגיעה באיחור רב. לאחר שאכלתי חצי מהחומוס אני מגלה שיער אדם בחומוס. לא רציתי להטריח ולהעיר אבל כשניגשתי... לקופה הערתי לאחד הבנים (הקירח) שהיה שערות בחומוס. במקום להתנצל הוא התחיל להתפלסף שז לא שערות אלא חוטים מהשק חומוס. וחוטים בחומוס זה תקין?? כמובן שחוייבתי מחיר מלא ולא קיבלתי טיפת התנצלות. המחירים בשמיים ולא מצדיק והיחס מתנשא ומעליב. לא אחזור ולא אמליץ. חבל !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oisun - תמונה
Oisun 4 ביקורות
השוק הישן והטוב
4.0
27/08/14

מחנה יהודה זה עזורה ועזורה זה מחנה יהודה. האוכל הכי טעים בשוק בלי שאלה בכלל. רק חבל שהמנות נעשו קטנות והמחיר קפץ למעלה. אבל עדיין, נחזור ונהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorin - תמונה
Dorin מבקר מתחיל
פצצה של אוכל ואווירה! חובה להגיע!
4.8
03/03/14

קודם כל תודעת השירות עלתה פלאים! נכנסו פנים חדשות וצעירות למסעדה שמעלים את הרמה ופשוט כיף לשבת! האוכל נשאר מצויין כמו בכל השנים שהמוסד הירושלמי הזה קיים ולא כמו מקומות אחרים שהולכים... ומתמסחרים. עזורה נשארה כוך קטן של תבשילים נהדרים ואנשים זהב! חובה להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירית - תמונה
נירית 2 ביקורות
מסעדה פשוט מעולהה
5.0
09/09/13

האוכל היה מבושל כמו שצריך, עם טעמים וניחוחות מדהימים. הכל נראה טעים ואתה לא יודע מה לקחת! אבל כל מה שלקחנו היה פשוט מעולה! במיוחד הסופריטו. אין מילים, כותבת וכבר מתגעגעת לטעמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
אוכל ביתי מצוין
5.0
01/09/13

היינו בעזורה בשוק מחנה יהודה והיה פשוט טעים. אווירה ביתית. אוכל טעים. הכל נקי ואסטטי והקובה סלק היה מהמםםםם. מצרפת תמונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה-שרית - תמונה
שרה-שרית מבקר מתחיל
עזורה - אכזבה
1.0
23/08/13

לא להגיע אכזבה גמורה, גולש שמוגש בצלחת מזטים שטוחה -בושה וחרפה , 40שח 5 חתיכות בשר, ללא תוספת,ללא רוטב אין מים קרים ואין קרח ואין ואין,, הכל מוגש בצלחות מזטים קטנות ולא עמוקות, לא... נחזור, מבייש-שוד לאור היום, אה ניזכרנו הוגש חתיכת פתק בכתב יד אין חשבונית עולם שלישי

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudi - תמונה
dudi 4 ביקורות
לא שווה את המחיר
2.8
27/06/13

עבור ארוחה המכילה מנה בודדת של 3 קציצןת, 3 תפוחי אדמה בינוניים ושני חצילונים, מנה לא גדולה לשלם 60 שקלים זה מוגזם ומעבר לכך. לא משנה כמה המנה טעימה זה לא מחיר של מסעדת פועלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
אכזבה טוטלית
1.3
02/06/13

בקשתי להוסיף טחינה מעל הסלט (תיבול) וגם על זה גבו תשלום. מנות קטנות הכל בצמצום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tkui - תמונה
tkui 8 ביקורות
לא כצעקתה - מאוד מאכזב
2.5
17/09/12

הלכתי לאכול בעזורה אחרי שקיבלתי המלצה על מסעדה אותנטית בירושלים. הזמנתי ארטישוק ממולא ומקלובה. הבשר במנת הארטישוק היה פשוט גוש בשר טחון שלא נראה שעבר איזשהו תהליך לפני הבישול , פשוט... כדור בשר טחון צפוף ודחוס, וחתיכות ארטישוק מסביב ברוטב צהוב סתמי. מקלובה שאני מכיר, זה תבשיל אורז עם בשר וירקות: חציל, כרובית, גזר, תפ"א, בצל ועוד , הכל חתוך קטן ומעל צנוברים והכל מבושל שעות כך שהירקות נימוחים לתוך האורז שמקבל גוון חום. המקלובה בעזורה, ממנה ציפיתי להרבה, עקב הבישול האיטי על פתיליות - היה עלבון למנה. אורז צהוב שעליו כמה חתיכות גדולות של גזר, ותפ"א מסביב. שום העברת טעמים בין המרכיבים, שום טיפול מיוחד במרכיבים, שוב סתמי ועלוב ביותר. לצערי לא צילמתי את המנות. דבר נוסף, הפיתות דקות ויבשות. במסעדה שמגישה גם חומוס אפשר לצפות לפיתות עבות וטריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה