נגישות
נגישות

אקיקו סושי בר - Akiko Sushi Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
1.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על אקיקו סושי בר

nadav - תמונה
nadav מבקר מתחיל
אל תזמינו TA
1.8
15/07/14

הזמנתי הערב TA נאמר לי בנחמדות שהאוכל יהיה מוכן תוך רבע שעה. הגעתי למסעדה אחרי 25 דקות ולהפתעתי גיליתי שעוד לא התחילו להכין לי את האוכל. לא קיבלתי שום התנצלות או הצעה למשלוח או פיצוי... מלבד לחכות שהאוכל יהיה מוכן יותר מ10 דקות. פשוט חצופים! אפשר להודיע לפני שמגיעים שיש עיכוב, אפשר להציע פיצוי. אני לשם לא הולך יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
לא שווה את המחיר
2.8
09/07/13

מנות ראשונות ברמה נמוכה מאד ולא מטובלות כמו שצריך, הסושי עצמו טעים מאד אך ממש לא שווה לשלם 74 שקלים על רול גם אם הוא מיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay Bloch - תמונה
Shay Bloch מבקר מתחיל
הייתי חייב להגיב!
1.5
26/02/13

אני כבר מעל לשנה מחכה להזדמנות ללכת ולאכול במסעדה בעיקר בגלל הביקורת במוסף הארץ שאני מעריך ומכבד. האכזבה הייתה ענקית!!! נתחיל מהשירות של מלצרית עייפה שדאגה להפיל כמעט כל דבר על מעט... השולחנות שישבו מסביבנו ונעה לה בקצב איטי בין המסעדה לבין מקומות הישיבה בחוץ אבל חיכינו בסבלנות לטעום את יצירות המופת שתיארו בעיתון והזמנו שתי מנות קומבינציה. התחלנו עם מרק מיסו שהיה עם מליחות גבוהה מאד ועם הרגשה של חול במרקם. החמוצים היפניים היו מצויינים אבל מחיר של 27 ש"ח לצלוחית לא עוזר לכם לבלוע. לאחר מכן קבלנו 2 צלחות של מטבח עייף עם רולים קטנטנים משולבים באורז יבש וירקות אנמיים. הטונה המדוברת הייתה סתמית ביותר והסלומון חיוור ועצוב למראה. את החוויה הגרועה השלימו כלי ההגשה השבורים והסתמיים וכמובן החשבון המנופח של 96 ש"ח לכל צלחת. 2 סועדים השארנו קרוב ל 300 ש"ח ויצאנו רעבים. אכזבה ענקית, בעיקר לאור הביקורת המדוברת. משהו השתנה באופן דרמטי כנראה במטבח לאחר הביקורת בעיתון וחבל מאד שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/10/11

מדהיםםםםםםם האוכל הכי טוב שאכלתי שווה כל אגורהההההההה אני לא מת על סושי אבל זה היה פסיכיכיכיכיכי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/05/09

אני אוכל שם על בסיס קבוע של 3 פעמים בשבוע וכל פעם אני נהנה מחדש אני לא אחד מבעלי המקום אני פשוט לקוח במסעדה הטעימה הזאת, נכון שהסושי קצת יקר אומנם לסושיות אחרות אבל הוא שווה כל אגורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
30/03/09

אני פעם אחת ישבתי אצלכם. מאוד לא נהניתי מהשירות.. אתם לא יודעים לשרת טוב. חיכיתי שעה לסושי, נדנדתי ובכל זאת לא הבאתם! אני בן אדם בן 70 וזה מאוד לא מנומס! לא אבוא יותר עם לא תשנו את... שירותכם הלא נעים. חזירו תשובה ב מהרה. בברכה שמשון.. מקווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 2 ביקורות
4.3
27/03/09

המקום פשוט מדהים !! הסושי יוצא מן הכלל אני אישית לא טעמתי כזה סושי מיימי ! תשמיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 2 ביקורות
4.3
27/03/09

הייתי בסושי ומאוד נהנתי אני חושבת שזה הסושי הכי טעים שאכלתי. האווירה שם חמה ורגועה. הדגים שם טריים והאצות מעולות אני ממליצה בחום לכל אוהבי הסושי ללכת לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/09/08

זאת הסושי ההכי טעימה בארץ..!!! ואקיקו היא אישה ממש מקסימה שתמיד יודעת לפנק..!! הדגים תמיד טריים ואני יודעת שאקיקו מזמינה כל יום דגים וירקות חדשים!!אני ממש אוהבת לאכול שם ואני לא רואה את... עצמי נהנת במקומות אחרים באוכל ומהאווירה שיש בסושיה של אקיקו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/07/08

לא מזיז לי מה שכל האנשים אומרים . אתם אומרים שטעים שם אבל יקר ... אם יקר לכם אל תאכלו סושי... אקיקו הכי טעים בארץ !!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה