נגישות
נגישות

מסעדת אלעין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על מסעדת אלעין

Haim Nissani - תמונה
Haim Nissani 6 ביקורות
נשאר טעם של עוד
4.8
17/07/16

אכל דרוזי מעולה, סלטים מפתיעים בטעמם ואיכותם, שיפודי עוף וכבש וקבבים מעולים, הכל בשפע. מנת בשר ואורז מעולה שבקושי התגברנו על חלקה. כמובן שלסיום קיבלנו קפה מעולה או תה ובקלווה. המקום... צנוע וזה מתאים לאווירה. הכל הוגש בחיוך וברצון. היינו שבט של כ 20 סועדים בכל הגילים וכולם יצאו מרוצים ושבעים. ממליץ ומתכנן לחזור. המחיר סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Wesam - תמונה
Wesam 2 ביקורות
תענוג תענוג תענוג..!
5.0
03/01/16

סלטים טריים חומוס ועלה גפן מגדרה שולבאטה הכל טרי וחם והבשר ממש תענוג.. אני ממליצה בחום תודה למשפחת סאלמה עוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
טעם גן עדן
4.3
13/05/12

היינו במסעדה אתמול והזמנו את הארוחה הגדולה (80 ש"ח לסועד). הסלטים מעולים. כל כך טעימים וטריים שאי אפשר להפסיק. אחר כך הוגשו לשולחן תבשילים מהממים וחומוס מעולה ושיפודי כבש לא רעים. את... המנסף כבר לא הצלחנו לאכול אז לקחנו טייק אווי... טעים טעים טעים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/09/10

רק מילים טובות...האוכל טעים לאללה, החל מהסלטים, דרך הממולאים (הכרוב במיוחד), המג'דרה, השיפודים וכמובן המנסף. פשוט תענוג. השירות קשוב ובאווירה ביתית, הנוף והאווירה כמו בחו"ל, המחירים... סבירים (כדאי ללכת על הארוחה הגלובלית, אחרת לא משתלם). בקיצור: רוצו גם אם צריך לנסוע במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/06/10

התארחתי במסעדה ולא בא לי לחזור הביתה. אפילו הילדים שלי זוכרים את המסעדה ותמיד מבקשים ללכת למסעדה ששיחקו בה וקיבלו מתנה ממנה בחג הפסח .אוכל נפלא שירות אין כמוהו . מנסף אי אפשר לדבר עליו... וסלטים טריים עלי גפן ומגדרה אין מה להגיד. מומלץ מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vladimir - תמונה
Vladimir 6 ביקורות
1.3
09/01/10

היינו רעבים ובדרך הביתה החלטנו לקפוץ לעין אל-אסד. השילוט שהתחיל מצומת רמה לא נתן לנו לטעות בדרך והוביל הישר למסעדת אלעין. המלצה חמה: אם אתם רוצים לאכול טעים תלכו למקום אחר. אין טעם לפרט... - האוכל ברובו לא היה טעים. המנסף שהם כ"כ גאים בו היה סה"כ אורז דביק המכוסה בחתיכות בשר מבושל ומקושט בצנוברים. שיפוד כבש לא היה ניתן ללעיסה. אפילו הקפה הוגש פושר ולא חם. הדבר היחידי שראוי לציון - זה הנוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה