נגישות
נגישות

סאלם בומביי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על סאלם בומביי

 - תמונה
2 ביקורות
4.0
05/05/11

מקום מעולה לארוחת צהריים טעימה, מזינה, משביעה במחיר סביר. האוכל אותנטי וטעים, מרגיש ביתי. הבעלים מנהלים את המקום ומקבלים בחיוך נעים את האורחים. בקיצור ממש מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/08/10

אוכל מאוד טעים, ממש כמו בהודו. שירות אדיב וקשוב, המשרה אוירה נעימה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ben - תמונה
ben מבקר מתחיל
4.7
03/08/09

אוכל מצוין, בייתי וטעים. לא יומרני, ישר ולענין. לחובבי האוכל ההודי -חובה. עזבו את המקומות הפלצניים, זה המקום האמיתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/06/09

וואו איזה אוכל איזו בריאות איזה ברכה מעולה ממליצה בחום אנשים חמים אוכל בשפע יותר טעים מהודו...או שלא אבל וואו כמה טעים הכי קרוב הביתה שאפשר...מגעגעגת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/03/09

אוכל מדהים, גם כמזון בכלליות, ובמיוחד בנוף ההודי בתל אביב. זה אוכל שיש בו הרבה אהבה, ומרגישים את זה. אני תמיד חוזר לשם עם חברים שלי, משתדלים לפחות פעם בחודש, אפילו שאנחנו גרים ממש רחוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tammy_ni - תמונה
tammy_ni 15 ביקורות
4.7
07/08/07

אוכל הודי טעים, משביע וזול. לאסי טעים (יש גם לאסי בננה). בעל בית מקסים, חייכן, שאחראי במידה רבה לאווירה הכ"כ שקטה ונעימה. ישבנו 3 שעות תמימות במקום ולא רצינו לעזוב. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
19/02/07

כוך קטן באלנבי, מסעדת פועלים אמיתית, ללא יומרות או קישוטים. העיצוב והסועדים מזכירים במקצת ארוחת צהריים בצהרון.כאשר נכנסתי, ראיתי אנשים אוכלים מצלחות גדולות וגדושות. כבר הספקתי לטפח... ציפיות ולא חשבתי שיהיה הבדל גדול כל כך בין המנות 'לשבת' לבין המנות 'לקחת'. כשניגשתי להזמין טייק אווי, הייתי צריכה להבהיר שאני לא מעוניינת באורז [שנייה לפני שהוא נחת על מגשית האלומיניום הקטנטונת המחולקת לריבועים שגודלם כאצבעון], הייתי צריכה לבקש הסבר לגבי סוגי המזון השונים. בסופו של דבר, המנה הייתה קטנה מאוד, בכרובית היה קוקוס [דבר שלא נאמר לי], העדשים האדומות היו נוזליות מאוד ובעיקר היה מעט אוכל. לזכות המקום, יאמר שנשאלתי האם אני מעוניינת במנה צמחונית. גם מה שהיה, היה טעים [חוץ מהכרובית]. אגיע שוב, אבל לא לטייק אוויי.

עוד פרטים
הוספת תגובה