נגישות
נגישות

בליקר - Bleecker ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

79 ביקורות וחוות דעת על בליקר

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/05/07

רצינו לחגוג יום נישואים וחיפשנו מקום. חברים המליצו על המסעדה. היה שווה. אפילו ביקשנו מהמלצר לראות חצי גמר גביע המדינה ולא הייתה בעיה. האוכל היה נהדר, השרות מפנק, פשוט חבר'ה על "הכיפאק".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
25/05/07

הגענו אני וזוגתי למקום במסגרת סופ"ש בצימר באזור.המסעדה הייתה שוממת כמעט לגמרי ואחרי כן גילינו מדוע...המלצרית קידמה את פנינו בשלום אך הפעם הבאה שראינו אותה הייתה אחרי 20 דקות (ולא היה... לחץ בכלל...). הזמנו טורטייה עם קבבונים וסלט עם הדרים. המשותף לשניהם הוא כמות שמן נדיבות שלא הוסיף חשק לבגיע למנות אחרות של המקום.עם זאת, האווירה החברתית הייתה מיוחדת כאשר הצטרפו אלינו אורחים לא קרואים לשולחן - זבובים בכמות של אורווה ביום קיץ חם, ולא עזר גם להיכנס לתוך פנים המסעדה, גם שם הודו שיש בעיה של חרקים.בקיצור, עושה שם רע לסניף בהרצליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
25/05/07

הגענו אני וזוגתי למקום במסגרת סופ"ש בצימר באזור.המסעדה הייתה שוממת כמעט לגמרי ואחרי כן גילינו מדוע.המלצרית קידמה את פנינו בשלום אך הפעם הבאה שראינו אותה הייתה אחרי 20 דקות (ולא היה לחץ... בכלל). הזמנו טורטייה עם קבבונים וסלט עם הדרים. המשותף לשניהם הוא כמות שמן נדיבות שלא הוסיף חשק לבגיע למנות אחרות של המקום.עם זאת, האווירה החברתית הייתה מיוחדת כאשר הצטרפו אלינו אורחים לא קרואים לשולחן - זבובים בכמות של אורווה ביום קיץ חם, ולא עזר גם להיכנס לתוך פנים המסעדה, גם שם הודו שיש בעיה של חרקים.בקיצור, עושה שם רע לסניף בהרצליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/01/07

כתושבי משגב, קיבלנו בדואר פרסום נרחב וקופוני הנחה למסעדה. הגענו פעם ראשונה לסלט בלבד, יצאנו עם "טעם של עוד" וחזרנו פעמיים נוספות. השירות נהדר, בחורים ובחורות נחמדים ומאירי פנים, האוכל... מצויין, האוירה נעימה. העברנו ערב שקט ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה