נגישות
נגישות

בלנה - balena ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על בלנה

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מקום מהמם ואוכל טעים
4.8
16/08/17

איזה מקום מהמם! פעם ראשונה שהגעתי מאז השיפוץ והשינוי ובהחלט עשה להם טוב! המקום ממש ממש יפה, גם בפנים וגם בחוץ. הגענו ב22:00 והיו לא מעט אנשים אבל לא מפוצץ. השירות היה אדיב והתיישבנו... בפנים: הזמנו פיצה לבנה עם פטריות וכמהין שהייתה נהדרת וסלט קיסר עם ארטישוק מטוגן. 2 המנות היו ממש ממש טעימות ומה שנשאר בקשנו לארוז(: בנוסף שתינו כוס יין וקולה ויצא 170 שקלים. במחיר לא זול אבל התמורה משתלמת בהחלט. נחזור שוב(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
מסעדה שתגרום לכם לרצות לצאת למסע קולינרי באיטליה
5.0
06/08/17

מסעדת Balena הינה מסעדה איטלקית המציעה תפריט עשיר במיוחד של פסטות שמיוצרות במקום, פיצות שנאפות בטאבון עד לקראסט מושלם, מבחר מנות פתיחה מרשימות (שיגרמו לכם לחזור שוב ושוב על מנת לטעום את... כולו), סלטים ומנות בשריות רבות- כל המנות שטעמנו עשויות מחומרי גלם באיכות גבוהה מאוד, טריות, טעימות להפליא- בהחלט מסע קולינרי מרתק כאילו וביקרנו באחת המסעדות האותנטיות והמקומיות של טוסקנה או שמא רומא? והשוס האמיתי- פפרדלה פילה בקר- פסטה עם פילה בקר‪ ,‬בצל סגול‪ ,‬פטריות פורטובלו‬ ‫ותרד בציר בקר ויין אדום‬- אחת המנות הטובות שאכלתי עד היום, פסטה פפרדלה טרייה עשויה במקום במרקם אל דנטה מדויק להפליא בשילוב רוטב חלומי ומעל כל העונג הזו נחו להן פרוסות של פילה בקר במידת העשייה המתבקשת- שילוב טעמים חלומי ומדויק שעושה חשק לטוס לאיטליה- אוהבים בשר? אל תוותרו על מנה זו:

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
מומלץ למי שיש לו הרבה זמן וסבלנות :(
2.5
10/12/16

שבת בצהריים. 3 סועדים. השירות היה איטי. חיכינו כרבע שעה למלצר, סועדים שהגיעו אחרינו קיבלו את המנות לפנינו. קיבלנו את מנות הפתיחה בפערי זמן ואחת המנות העיקריות הגיעה לאחר ששניים מאיתנו... כבר סיימו ופינו לנו את הצלחות. ביקשנו מספר פעמים מים עד שקיבלנו. בקיצור, השירות בעייתי ואיטי מאד. המחירים לא זולים. פיצו אותנו בפיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולד - תמונה
ולד מבקר מתחיל
מומלץ כמו קולינרית כך גם אווירית.
4.5
11/11/16

אוכל טוב וטעים. אחלתי פיצה 5-גבינות, - לא פחות טוב מטרטורייה רומית! גם סועדים אחרים נהנו ממנותיהם. המלצה: יש לשף מנה סודית שלא בתפריט אך מוגשת כשמבקשים: פנאקותה, מיוחדת במינה, והיא הכי... טובה ושונה מכל מקום אחר שניסינו, לא שמנה ואוורירית במרקם. שירות טוב. מלצרים חברותיים. ישיבה נוחה גם בפנים וגם בחוץ. מחיר הוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה