נגישות
נגישות

צ'יינה טאון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על צ'יינה טאון

קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
אוכל סיני מהיר , טעים וזול (יחסית)
3.5
19/06/15

הסניף של צ'יינה טאון בקניון איילון פועל שנים רבות . האוכל בסיסי וטעים , השירות אדיב , המחירים סבירים . אכלתי מספר רב של פעמים ותמיד נהניתי . חשוב לציין שאני נוהג לקחת TA ולחמם ולאכול... בבית . אוכל שנמצא בקערות חימום לעולם לא יהיה חם מספיק לטעמי . הפעם הזמנתי בקר באורז לקחת , ביקשתי אותו לא חריף וכך הוא אכן הגיע. השירות היה אדיב. המנה נעטפה (כמו תמיד) בניילון נצמד כדי למנוע זליגת נוזלים של התבשיל . סכו"מ ומפיות צורפו . מושלם .האכילה במקום פירושה ברחבת מזון מהיר צפופה ולא נעימה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
ארוחה זוגית חמה וטעימה
4.3
28/12/14

ביצעתי משלוח הביתה של ארוחה זוגית . המשלוח הגיע מהר חם וטעים .המנה הזוגית הייתה נדיבה בגודלה . כל הפריטים היו חמים וטעימים . הילדים אהבו מאוד את הבשרים והתוספות.הבקר בירקות היה מעולה.... הבשר רך וטעים. העוף החמוץ מתוק הזכיר לילדים שניצל יותר טעים ומתוק. תפוחי אדמה פריכים ברוטב טעים. אורז , אטריות וסלט סיני. ממש כדאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
משלוח גדול
3.5
20/09/14

הזמנתי משלוח הביתה בשעה 20:00 של עסקית עם עוף בלימון, הום פרייז, נודלס ירקות ואגרול ירקות. המשלוח הגיע באזור 20:50, די פושר.. קצת מבאס. המנה הייתה ענקית וממש משביעה, ודי טעימה... אפילו. חיסרון קטן הוא שביקשתי בפירוש הרבה מהרוטב החמוץ המתוק ולא הגיע וחבל... סה"כ שווה את הכסף, מנה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפור שיר קרה - תמונה
ציפור שיר קרה מבקר מתחיל
צ'יינה טאון: שירות מתחת לכל ביקורת
1.0
02/08/14

ב-20 ביולי הייתי בצ'יינה טאון רמת גן וזכיתי ליחס מחפיר. בקצרה: המחירים בתפריט ובלוח לא היו תואמים, מנות הסושי כללו רכיבים שלא צוינו בתפריט (ושאסור לי לאכול), וקומבינציה אחת לא הגיעה גם... אחרי 45 דקות. כשביקשנו לבטל את ההזמנה התווכחו איתנו במשך כרבע שעה וסירבו להחזיר לנו את הכסף. כדי להוסיף חטא על פשע, כשכתבתי להנהלת הרשת ויידעתי על המקרה הגיעה מהסניף תגובה שמאשימה אותי בהתנהלות, ומתעלמת לחלוטין מפארסת החזרת הכסף. שומר נפשו ירחק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
משלוח מאכזב
1.5
21/06/14

הזמנו 3 אנשים משלוח למשרד שלנו ברמת גן בשעה 8, כאשר אנחנו ממוקמים במרחק של 1.5 ק"מ. ההזמנה בוצעה דרך האינטרנט, ונאמר לנו שזמן ההמתנה עד 60 דקות. הזמנו 3 מנות עסקיות, 2 זהות של עוף... בלימון, הום פרייז ונודלס ירקות, ואחת של בקר סצ'ואן עם אותן התוספות. התקשרתי למסעדה כדי לוודא משהו לאחר כחצי שעה בערך, ואז אמרו לי "מזל שהתקשרת, כי נגמר הבקר". אם לא הייתי מתקשרת לא הייתם מודיעים? שאלתי לגבי המשלוח והנציג אמר לי שיש רק שליח אחד במשמרת אז זה ייקח 70 דקות. אמרתי לו שהם צריכים להודיע לפני על זמנים ארוכים, כדי שאוכל לבחור האם להזמין או לא. בכל מקרה המתנתי. המשלוח הגיע בסוף אחרי שעה ו-20 דקות, קר, ולהפתעתנו קיבלנו פעמיים נודלס כתוספת, במקום נודלס והום פרייז. כשהתקשרנו למסעדה לומר להם את זה, אותו בחור אמר לנו "אה, לא אמרתי לך שאין הום פרייז? כי כבר אין 3 שעות". הם פשוט שינו לנו את המנה על דעת עצמם, בלי לעדכן בכלל. הנציג אמר שאין מה לעשות ותכף סוגרים. ביקשתי שהמנהל יחזור אליי, עבר שבוע וחצי ולא קיבלתי אף תגובה. שירות מאכזב ברמות, שעה ועשרים דקות למשלוח כשאנחנו קילומטר וחצי מהם, ואפילו לא טרחו לחזור. בנוסף, האוכל היה סביר. לא מעבר לזה. לא נזמין משם יותר לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מנה בשקל - אמת במבצע
4.0
09/02/14

צ'יינה טאון פירסמו מבצע , מנה של בקר בחצילים שמחירה 39 ש"ח בשקל אחד . נשמע טוב מדי . הכל היה אמת . קיבלתי בשקל מנה חמה ולוהטת של בקר בחצילים שהייתה טעימה מאוד , בדרך הזמנתי לקחת הבייתה... איטריות ואורז שהיו טעימים כמו תמיד וארוזים למופת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 12 ביקורות
טעים מאד
4.8
09/09/13

מזמין מהם באופן קבוע מנת נודלס עם בקר. המנה תמיד טעימה ומאד נדיבה (לא מתקמצנים על בקר), המחיר זול והשליח מגיע מהר. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
יקר ולא טעים
2.3
04/08/13

העסקית עולה או 43 או 53 שזה ממש יקר ביחס לתמורה. האוכל המוכן פשוט לא טעים. לעומת זאת, יש מנות שמכינים על המקום במטבח, אלה כבר יותר טעמים ומחירם יותר זול (למרות שלא מגיע עם... שתיה). בקיצור, לכו לאחת המסעדות האחרות בקומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
טעים ומשביע.
3.8
09/04/13

נמצא בקומת האוכל שבקניון איילון, מתחת לבית הקולנוע. כל פעם שיצא לי לאכול שם, האוכל היה טעים ומשביע, העסקיות שלהם טובות והסושי טעים. פחות אהבתי את מרק התירס שלהם, הוא טעים לי רק בהתחלה... ותמיד יוצא לי לשתות ממנו 4-5 כפות. האגרול מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה