נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

319 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
נהנינו מאד ונמליץ להגיע
5.0
22/01/18

הכל היה מצויין!! אוכל, שירות, אוירה ומחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat 3 ביקורות
מעולה לאוהבי בשר!
4.3
18/10/17

מצוין לארוחה משפחתית או עם החבר'ה. בשר טעים שעשוי מעולה! מחירים סבירים. היה טיפה רועש אבל בסופ"ש של אחרי חג זה די צפוי... סה"כ אחלה מסעדה לאוהבי בשר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
alex - תמונה
alex 4 ביקורות
יש הרבה מקום לשיפור.
2.8
20/09/17

ביום שישי בצהריים החלטנו עם הבת שלי בת ה-11 לטעום בשר איכותי במסעדת דוריס בראש פינה. מלצרים ואחראי משמרת היו נדיבים ונחמדים, לקחו הזמנה מהר מאוד וגם די מהר קבלנו את האוכל. וכאן נגמרו... הדברים הטובים .במנת האנטרקוט של הבת שלי לפחות חצי היה שומן, במנת טיבון שאני הזמנתי היה חסר חלק של פילה אבל במקומו היה הרבה מאוד שומן. אני שונא להחזיר מנות וגם הבת שלי הייתה רעבה , אז מ-650 גר בשר שהזמנו הוצאתי בקושי 300-350 גר סבירים .גם התוספות צריכות שיפור, סלט חסה יבש ,בצל יותר מבושל ממטוגן . בקיצור ציפיות שלנו לארוחה איכותית היו גבוהות מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בחירה טובה לבשרים בצפון
3.8
11/09/17

היינו כמה חברות בשישי בערב. האיחור שלנו התקבל בהבנה, אבל חלף זמן רב מאוד עד שניגשו אלינו, והרגשנו בתחילה כאילו מתעלמים מאיתנו. כאשר ניגשה המלצרית, הייתה מקצועית וסבלנית מאוד, גם... כשהתלבטנו בין מנות, גם כשגילינו בורות וגם כשביקשנו להצטלם. לצערנו היו לא מעט חוסרים בתפריט, מה שצמצם את האפשרויות שלנו. הצוות מקצועי ויודע לתזמן את הארוחה, כולל החלפת כל הכלים והסכו"ם טרם הגעת העיקריות, דבר שהייתי שמחה לראות ביותר מסעדות בארץ. המנות הראשונות והעיקריות יצאו בזמן וביחד, והתוספות שהוגשו למרכז הושלחן היו נדיבות וחודשו כשביקשנו. העיקריות (המבורגרים, פילה סלמון וקבב) היו טובות בסה"כ, למרות שמחיר הסלמון היה מופרז. הקבב לא היה אחיד בעשייתו- קציצה אחת הייתה חיה כמעט לגמרי ועם כמות שומן רבה ונראית לעין. אבל בסה"כ יצאנו שבעות מאוד ומרוצות, ושמחנו גם לקבל טלפון מהמסעדה ביום ראשון לוודא שנהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דמיאן - תמונה
דמיאן 3 ביקורות
לא חוזר לשם.
1.3
18/08/17

הבשר הגיע פעמיים נע, למרות שביקשתי מדיום וול. מאוד קשה לקלקל סטייק. פה הצליחו. גם קשה לעצבן ארגנטינאי מול מנת הבשר שלו. גם בזה הצליחו. הבשר היה מעט, אשוי לא טוב, בלי מלח ויחסית יקר מאוד... למה שקיבלנו. בסוף ביקשתי מחבט חם ובישלתי את הבשר בעצמי. לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית  - תמונה
אירית 3 ביקורות
סביר ואחלה מוסיקה
3.0
02/05/17

צמחונים לא הולכים למסעדות כאלו נכון,אבל למה שהאיש שאיתי יסבול ? אז הלכנו . אני זוכרת את התקופה שבה גם אני נהנתי שם אבל הפעם גם הוא לא ממש נהנה . הזמנו לראשונה פטריות פורטאבלו ממולאות... כרובית מטוגנת סלט פטוש ופילה בקר עשוי מדיום . הפילה הגיע ראשון ,ואח"כ המנות הראשונות. הבשר היה טוב הפטריות לא וואו הכרובית התגלתה ככרובית שלמה על מעט טחינה וחמוצה כל כך ( הכרובית לא הטחינה) הסלט הכיל חתיכות גזר ענקיות עד עכשיו הלסת כואבת לי גבינה מלוחה והמון המון מלח גס המון. הכי טעים היו תפוחי האדמה שהוגשו ליד והבירה . פעם היה יותר טעים . השירותים הם איזור מוכה כתמים בלתי מזוהים על הכל כולל הקירות . מה שכן תמיד יש מוסיקה טובה במקום . מחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל 2 ביקורות
מסעדה מומלצת לאוהבי בשר איכותי
4.3
16/04/17

נכנסנו למסעדה עם המון חששות, קראנו באינטרנט ביקורות שליליות ומאכזבות. את פנינו קיבלה מארחת חמודה שלמרות שהמסעדה הייתה מלאה ולא הזמנו מקום מראש, היא דאגה להושיב אותנו מיידית ללא כל... המתנה. לשולחננו ניגשה מלצרית שידעה להסביר לנו על כל סוגי הבשרים המוגשים ובהתאם למה שאמרנו לה שכל אחד מאיתנו אוהב, היא המליצה לנו על נתחי הבשר עבורינו. הזמנו סטיק פילה במשקל 200 גרם במידת עשייה מדיום. האוכל הוגש תוך זמן המתנה סביר ביותר, כרבע שעה בלבד, נתח הבשר הוגש בדיוק במידת העשייה המבוקשת, התוספות למנת הבשר היו טעימות (אנחנו ממליצים על תפו"א אפוי). לקינוח הזמנו סופלה שוקולד עם כדור גלידת וניל שזו הייתה מנת שחיתות בפני עצמה. בקיצור, שמחנו מאוד שנכנסנו למסעדה למרות חוות הדעת באינטרנט, השירות האדיבות והאוכל היו פשוט מעולים. המחיר סביר, לא יקר מאוד וגם לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מומלץ מאוד
4.5
12/02/17

מסעדה מצויינת ישבנו בשבת עם המשפחה במסעדה , ראשית כל המסעדה מאוד נאה ונקייה , נוף מקסים באזור מקסים של הארץ, שנית כל המקום היה מפוצץ עד אפס מקום, המתנו 20 דקות עד שהתפנה שולחן , וזה היה... שווה את זה מלבד המחירים הגבוהים השירות והאוכל היה מאוד איכותי וטעים , בשר מצויין , מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Muna - תמונה
Muna מבקר מתחיל
חוויה גרועה. בפירוש לא מומלץ
1.5
30/10/16

האוכל היה בינוני במחיר מופקע. המסעדה מלוכלכת ולא מטופחת- במיוחד השירותים. השירות היה מהגרועים שנתקלתי בהם: טעויות בהזמנה, אפס תשומת לב ויחס ממש מגעיל. בקוצור הרסו לנו את הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat 2 ביקורות
מומלץ!!!
4.5
08/10/16

הייתי עם בן זוגי במסעדה בראש פינה ונהננו מכל רגע! השירות היה מעולה, המנות יצאו ממש מהר! התפריט היה מגוון והיה המון אופציות לבחירה, התוספות היו עשירות, והעוגת ביסקוויטים- חלומית! מחירים... באמת סבירים לעומת התמורה. ממליצה בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה