נגישות
נגישות

בית הפנקייק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2
אוכל
2.5
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על בית הפנקייק

Sapir - תמונה
Sapir מבקר מתחיל
על הפנים. מתחרטת שבאתי.. עלה לי ביוקר.. ואתם לא עונים בטלפון .....
1.0
23/07/19

בית הפנקייק בית ינאי ויתקין בושה וחרפה!!! במוצש אכלתי עם חברות אחסוך מכם את היחס השירותי הגרוע והמזלזל אבל שמלצר מתבלל בין כרטיסי אשראי לא מעדכן ולא מודיעים למרות שידעו שטעו כי הבחור... שקיבל בטעות את האשראי שלי אמר לכם!מסתבר שיש לכם המון כרטיסי אשראי של לקוחות שפשוט מחכים!אבל לא שכחתי המלצר טעה!מי ישלם את הזמנת הכרטיס החדש ועוגמת הנפש???? בושה

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
חוויה מיותרת
2.5
14/01/18

הגענו בגלל התפריט המגוון. הזמנתי חומוס פול וקיבלתי חומוס עם מחית חומה בהירה ולא ברורה שלא מזכירה טעם של פול בכלל. הפיתות יש לציין היו טריות וחמות. בעלי אכל המבורגר והיה מרוצה. השירות... היה על הפנים. המלצר התעלם מקיומנו. כנראה שהפרענו לו. סליחה באמת. היה צורך לנפנף המון פעמים באוויר כדי לקבל איזשהו יחס. בסך הכל הפנקייקים טעימים אבל לבוא למסעדה בשביל לשבת לאכול- לא ממליצה. יצאתי בהרגשה שזאת הייתה אחת מהארוחות בחוץ המיותרות ביותר בחיי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
irysia - תמונה
irysia 12 ביקורות
לא נעים ולא טעים
1.3
19/03/17

הלכנו עם הילדים בעקבות המלצה של חברה. פנקייקים שלהם ממש לא טעימים, ילדים לא אהבו אפילו את הגלידה שלהם. המון אנשים, בלגן, רעש. והכי מפתיע שאנשים עומדים בתור בשביל להכינס לשם. לא נחזור... ולא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירית - תמונה
נירית מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
1.5
07/01/17

המנות הוקטנו בצורה מבישה זמן ההמתנה לאוכל מייאש ומבייש המנות מגיעות בשלבים (את הלחם קיבלנו בסיום) בקיצור ממקום שאהבנו והמלצנו הפכתם לבושה אחת גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marta - תמונה
Marta 2 ביקורות
נחמד ותו לא
2.8
16/09/16

היינו בשעות הלילה המאוחרות..אין אווירה או שירות טוב . בסה"כ הפנקייק טעים .הזמנו פנקייק רגיל עם תוספת אגוזים .לא מוגש בצורה מרשימה או מעוררת תאבון . הבעיה שיש המון חתולים מסביב ולא היה... נעים לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעיםםםםם
5.0
09/04/15

הייתי עם הבן שלי בארוחה חפוזה של פנקייקים. היה טעים ומתוק והילד ואני נהנינו מאד. המנות היו ממש גדולות (חבל שאין אפשרות גם לחצי מנה) ובהחלט שוות את המחירים. המקום לא היה מלא במיוחד... והשירות היה מהיר ואדיב. היה ממש נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
לא רק פנקייק
3.8
06/02/15

עצרתי על הדרך לקחת משהו לדרך, לקחתי שיפוד בפיתה מאוד טעים ומפנק, ארוז יפה, ציפס בצד, חמוצים. מתוקתק. מאוד נחמד, שירות מעולה ואדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
פנקייקים מהסרטים
3.8
23/10/14

פנקייקים מהסרטים ! פנקייקים מושלמים. אין יותר כיף מלפתוח עם פינקיק שווה את היום או לסגור אותו עם מנה של קצפת (מהטעימות שטעמת) או שוקולד, שירות סביר.היו מלצרים יותר מהירים ומקצועיים... מהמלצרית ששירתה אותנו. אבל סך הכל חוויה טעימה ומהנה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודו - תמונה
דודו מבקר מתחיל
שרות מתחת לכל ביקורת...
2.5
27/09/13

הלכתי לאכול בבית הפנקייק הזכור לטובה עם משפחתי , כל אחד הזמין את המנה שלו וביתי הזמינה פיתה עם חביתה וציפס ובמקום חומוס למריחה בפיתה ביקשה מיונז... להפתעתי המלצרית אמרה לי כי עקב לחץ... הזמנות לא ניתן לקבל את השרות הזה .. פניתי למנהל על מנת לקבל שרות הוגן הרי לא ביקשתי משהו חריג והוא טען שלא ניתן למרוח מיונז בפיתה כך עובדת המסעדה וזה לא ניתן לשינוי .. לתדהמתי הרבה הוא ממש התעקש שלא ניתן לקבל שרות זה .., אני כמובן לא אכלתי ומחיתי בפני המנהל אך ללא הועיל. כמובן שלא אחזור לבית הפנקייק שוב לקבל יחס מעליב ודוחה כנראה שהכסף שלי לא שווה ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
1.3
22/04/11

אוכל לא טרי , מקום לא נקי .

עוד פרטים
הוספת תגובה