נגישות
נגישות

השקשוקה של אפי משנת 1994 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
3.0
מחיר
1.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על השקשוקה של אפי משנת 1994

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/11/07

אכלתי שם פעם-פעמיים ואפילו שלוש בשבוע בשנים האחרונות ואני מתגעגע. הטבחה בסלק של אפי נ-ה-ד-ר-ת במיוחד עם קוקלה. הקבב העגול מעולה. הסלטים הביתיים טובים, המפרום גדול ואפילו השניצל והספגטי... טעימים מאוד. טעם של בית, אדיבות ונדיבות. שווה את הזמן שלפעמים נאלצים להמתין. אפי ואליס היקרים, תודה על הבית השני שנתתם לי במשך 4 שנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
09/10/07

יקר,יקר,יקר, ועוד קצת יקר, למה ועל מה המאומה, טירוף ולכן לא אמליץ ולא אשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/08/07

לאחר שאכלתי בהרבה מסעדות אוכל ביתי.אני יכול לומר שזאת המסעדה עם האוכל הכי טוב וטעים בארץ.כל מנה טעימה ואיכותית.הכל טרי ומול העיניים.בעלי המסעדה משרים אווירה של בית על הסועדים... הרבים.לפעמים השירות נראה חובבני אבל שווה לחכות 5 דקות בשביל לקבל את המנות הטעימות והסלטים המופלאים של אפי.חשוב להזכיר! לא לפספס את השקשוקה!. אני ממליץ בחום על ביקור במקום.חבל שלא פתוח בערבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/07/07

יש לי ביקורת לכתבה של הגברת תמי רצון. בגדול ברור שאין לך מושג. אין לי מושג מה המחיר שציפית לו אכלתן 2 מנות + סלטים ושתיה ממש יצאתם בלי כסף. המקום שם הוא האוכל הכי טוב שקיים... בתחום. האוירה כמו בבית של הסבתא שלי. אין על אפי ואליס. הביקור חובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקטור - תמונה
ויקטור 2 ביקורות
4.7
02/08/06

בהמלצת מדריך מפה למסעדות ובעקבות המצב הבטחוני בצפון ניצלתי את החופשה המאולצת והגעתי במיוחד מחיפה לאכול אוכל טריפוליטאי כמו בבית אמא. ענק, פשוט ענק. טעים אפילו יותר ממה שזכרתי. אכלתי... מפרום עם קוסקוס עם תוספות של צ'ירסי ומסאייר (תערובת של ירקות בטיבול חמוץ). רעייתי אכלה שקשוקה שמדי פעם "גנבתי ממנה" כמה ביסים.שתי המנות שאכלנו מומלצות בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקטור - תמונה
ויקטור 2 ביקורות
4.7
01/08/06

הגעתי במיוחד מחיפה בהמלצת מדריך מפה למסעדות, מאחר ומאוד התגעגתי לאוכל שעליו גדלתי.ענק!!! טעים אפילו יותר ממה שזכרתי מהבית. בטוח שאחזור שנית למרות המרחק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה - תמונה
מיה מבקר מתחיל
4.7
17/02/06

בקיצור - מושלם.הכל,האוכל.האנשים.החמימות.והכי חשוב ,נקי.רואים את האוכל מול העיניים.המטבח פתוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/06/04

אני לא יודע מי זו שכתבה את החוות דעה הנ"ל אבל מה שברור שהיא לא מבינה באוכל ובמחירים גם אני אכלתי ממש בדיוק את אותו המנה עם חברתי ומאוד נהניני מהשירות החם והביתי של אפי ועובדיו. וזאת... יגידו עוד עשרות סועדים מרוצים שחופצים ושורצים במקום זה לפחות ארבע פעמים בשבוע. השקשוקה נדירה ואין כמוה בשום מקום בארץ. הקוסקוס אורירי והמפרום זה פשוט חלומי. לסיכום: מאוד מומלץ לא להגיע אחרי השעה שלוש וחצי אחה"צ כי לא ישאר לכם כלום. חזק ואמץ אסף

עוד פרטים
הוספת תגובה