נגישות
נגישות

פילדלפיה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על פילדלפיה

Donna Gobi - תמונה
Donna Gobi 3 ביקורות
אוכל לא טעים. מחיר מופרז
1.3
16/12/17

האוכל היה מאכזב. רק טבעות הבצל היו סבירות. 147 ש"ח לשני כריכים טבעות בצל ופרייז עם שתיה שברובו מצא את מקומו בזבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
ללא ספק נזמין שנית
5.0
01/10/17

הזמנו המבורגר , שרימפס ותפוח אדמה אפוי . האוכל הגיע מהר , היה חם . הכל היה טעים , במיוחד תפוח האדמה האפוי שהיה מהמם בטעמו ובמחיר מצחיק של 11 ש"ח . מומלץ בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
rafa - תמונה
rafa 4 ביקורות
אכזבה גדולה
1.3
22/03/17

שמעתי הרבה דברים טובים על המסעדה אבל המשלוח שהזמנתי התגלה כאכזבה. האוכל יבש, המחיר יקר ומעל כל זה שליחים גרועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
ממלא, טעים ומצוין.
4.8
11/02/17

הוזמן טייק אוואי של כריך אנטריקוט נהדר. הכריכים של פילדלפיה לא מתקמצנים והמילוי שלהם זולג אל מחוץ לכריך. למי שיש ספק - מדובר בדבר מבורך ומצוין. אי אפשר לא להיות שבעים ומרוצים אחרי ארוחה... בפילדלפיה. מומלץ מאוד. זה האח הזול אך הלא פחות איכותי של הדיקסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
כרגיל. מצוין
4.8
31/01/17

כרגיל, האוכל עושה את ההבדל. הוזמן לעבודה למשמרת סופ"ש, לקח משהו כמו שעה עד שההזמנה הגיעה, אבל עם התחייבות ל-70 דקות הגעה - זה בסדר ומקובל. האוכל הגיע חם, מנה מאוד נדיבה, הבשר דחוס בתוך... הכריך כך שאין מצב שנשארים רעבים לאחר מנה כזו. מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
אחלה כריכים
4.0
11/06/16

פעם נוספת שאני מזמין מפילדלפיה לעבודה בשבת וזה האופציה הטובה, הזולה, הטעימה והקרובה ביותר שיש לי כאן. אחלה כריך סלופי ג'ו יש להם ואני נהנה ממנו כל פעם. אני חייב להודות - אכלתי כריכים... טעימים יותר מכך, אך זהו בהחלט כריך שמשביע רצון בהתחשב בזה ששבת ואתה יושב בעבודה וחייב להזמין. בסה"כ אני מרוצה מהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
כריך מפנק בטירוף
4.8
25/03/16

נתקפתי רעב בזמן העבודה ולא היה לי אוכל. הזמנתי כריך פילדלפיה אנטריקוט רגיל עם גבינה וירקות קלויים. מעבר לכך שהכריך הגיע עמוס ועם המון תוכן, הוא היה טעים וחם וסגר לי את פינת הרעב במשמרת... שישי. חוץ מזה הזמנתי גם טבעות בצל - ציפיתי ל-5 טבעות בצל כמו שכל המקומות הקמצנים שמים, קיבלתי לפחות תריסר טבעות פריכות וטעימות. בהזמנה התחייבו למשלוח של עד 70 דק' (שעה ו-10 דקות למתקשים לחשב) והגיעו תוך 20 דקות. נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
הום פרייס וכנפיים!
3.3
01/03/16

כשלא רוצים לשבת בדיקסי ולהוציא הון על ארוחה פשוט מזמינים פילדלפיה. הלכנו לקחת בערב וולנטיין. היה קצת לחץ אבל הכל נעשה כמו שצריך. האוכל מעולה כרגיל. אין על ההום פרייס שלהם. הדבר היחידי... שמעצבן זה שלוקחים כסף על הרוטב סלט קיסר. אומנם 5 שקלים אבל נראה לי הזוי ומיותר. אמשיך להזמין משם. משמין, מנחם וכייפי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
simco - תמונה
simco 4 ביקורות
אוכל טעים יחסית, שירות לא טוב
2.3
26/08/15

ישבנו במקום כמה חברים העובדים מנומנים ומתנהגים כאילו עושים טובה שמטפלים בך הפנו אותנו לעסקית ולא הסכימו לפרט מה היא כוללת "תסתכל, רשום הכל בתפריט", למרות שלא רשום. לאוכל לוקח המוווון... זמן לצאת ונראה שאין הרבה תיאום בין המטבח לקופה. בכלל מצטייר כמו מקום מנומנם שלא רגיל ללקוחות שיושבים במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
הזמנה נוספת
3.3
28/11/14

אחרי תקופה ארוכה שלא הזמנו מהם, הזמנו משלוח של 2 עסקיות צהריים של אנטריקוט קלאסי, עם צ'יפס והום פרייז. המשלוח הגיע יחסית מהר (45 דקות) והאוכל היה טעים, אך לא הגיעו איתו רטבים כלל והיה... לנו די יבש. המחיר כרגיל גבוה, וזה טוב רק לפעם ב, כשבא להשקיע הרבה כסף

עוד פרטים
הוספת תגובה