נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9378244 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים 053-8092650 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בפתח תקווה

אנטריקוטי בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
הזמן שולחן
דוניס דגים ויין DONIS בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת דגים, כשר
השיפוד והמנגל בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת בשרים, כשר
צ'ייחנה בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדה בוכרית
איזקאיה סושי מרקט בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדה אסייאתית
מקס ברנר בפתח תקווה
פתח תקווה
בית קפה, כשר למהדרין

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על פיצה האט

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
yossis - תמונה
yossis מבקר מתחיל
בזיון
1.5
14/04/19

הזמנתי הערב בטלפון 2 משפחתיות כעבור כ 20 הגעתי לאסוף את ההזמנה. ולצערי הרב נתקלתי במס ילדים בני 15-16 חסרי נסיון (עושים טובה שמשרתים אותך) קיבלתי את הפיצות ואת הסלט יווני ובקשתי רטבים... נאמר לי בסלט יש רטבים אך בכל מררה קיבלתי קופסא קטנה עם טיפת רוטב שום. ביקשתי רטבים נוספים ונאמר לי שזה מה שמגיע לי. בהגיעי הביתה התברר כי לא נתנו לי תבלינים לפיצה דבר אלמנטרי שנוהגים לשים בכל קופסת פיצה בכל פיצריה. אני ומשפחתי לא נגיע לסניף עין גנים וכך אני ממליץ לכל חברי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות - תמונה
רות 9 ביקורות
אכזבה מהפיצה ללא גלוטן
2.0
06/12/16

הזמנו פיצה ללא גלוטן - לא טעים בכלל! דווקא הבצק היה לא רע, אבל הרסק כאילו לקחו מקופסת שימורים, לא שמים הרבה גבינה, וגם גודל הפיצה קטן בהרבה ממה שחשבנו. סה"כ 4 ריבועים. והמחיר - 78 ש"ח... יקר מאד. בקיצור - אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
robi - תמונה
robi 13 ביקורות
אכזבה מרה
1.5
14/07/16

הזמנו 2 פיצות משפחתיות ולחם שום. אחת עם בצק עבה והשנייה דקה. נתחיל עם החדשות הטובות: הלחם שום היה נחמד. זהו. סיימנו עם הטובות, נעבור לפחות טובות: הפיצה לא טעימה. הבצק העבה מפוצץ בשמן... כאילו נטבל לפני יציאת המשלוח, טעם מוזר (כמו שמרים) לבצק וכמות רוטב וגבינה שפשוט לא מספיקה לכמות כזו של בצק. יש הרגשה שאוכלים פיתה (לא טעות- פיתה) ענקית עם מעט רוטב וקורט גבינה מעל. הפיצה הדקה כמשתמע- דקה. הרוטב לא טעים וכמות הגבינה תואמת לימי בצורת שבהם אין גבינה בארץ בכלל. הזמנו רוטב שום שלא הגיע, כשהתקשרתי לסניף אמרו לי "אין רוטב שום יש רוטב פיצה", הם ידעו שאין רוטב שום ובכל זאת החליטו להוציא את ההזמנה!! (שילמנו על הרוטב- לא משהו שהם נותנים במתנה) רוטב פיצה יש לי (בקושי) על הפיצה, סירבתי לרוטב שהציעו והתחלתי להתעצבן מהשירות שלהם, תוך כדי שהמוקדנית עונה לי כאילו אני חייב לה משהו ואני מבזבז לה את הזמן ביקשתי שהשליח יחזיר לי את התשלום על הרוטב. הציעו לי פיצוי, "פעם הבאה שתזמין תגיד- פיצוי ויגידו לך מה יש" אלו המילים שלה (!!). כבר לא היה לי כח להתווכח והסכמתי. חבל שאני לא אשתמש בפיצוי הזה כי בפיצה האט אני לא אזמין יותר לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל  - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
ביקורת על הפיצה
2.3
09/01/16

הזמנתי פיצה(בסניף אם המושבות) הביתה המשלוח הגיע מהר מאוד אך הפיצה הייתה גרועה מכול הבחינות רוטב עגבניות מר,אין כמעט גבינה על הפיצה והפיצה לא הייתה אפויה מספיק למרות שביקשתי שיאפו את... הפיצה טוב. לא ממליץ לקנות שם פיצה יש פיצות ב20 שקל שהרבה יותר טעימות וטובות מאשר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
טעים
4.0
14/12/15

הלכתי עם בת זוגתי לאכול בסניף עצמו. הזמנתי את הפיצה המיוחדת Cheassy bites שבאה עם נגיסי בצק ממולאים גבינת מוצרלה בקצוות שלה. הפיצה היתה מאוד טעימה וללא ספק הנגיסים משדרגים את הפיצה. בת... זוגתי רצתה להזמין פיצה טבעונית אישית אך לצערנו נאמר לנו שפיצה טבעונית לא באה בצורה אישית אלא רק משפחתית ולכן נאלצה להרכיב פיצה אישית טבעונית לבד ולפיכך המנה היתה יותר יקרה. כולי תקווה שפיצה האט ישכילו לתקן את המעוות בכל הקשור ללקוחותיה הטבעוניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה משפחתית
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
אווירה כפרית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 1-700-506070

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה