נגישות
נגישות

קפה נטו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על קפה נטו

דניוש - תמונה
דניוש 17 ביקורות
ארוחת הבוקר הכי טובה בארץ, עם השירות הכי טוב בארץ
4.5
30/03/14

המקום הקבוע שלנו! ארוחת בוקר טריה וטעימה, מיץ סחוט במקום, אפשרות לבחור אילו מטבלים, ג'בטות חמות וגדולות, ושתיה חמה גדולה ללא תוספת תשלום. והשירות...לא נתקלתי בשירות כל כך מהיר ואיכותי... בשום מקום בארץ. המחיר קצת יקר, אך במסגרת שובר או 1+1, מאוד מאוד משתלם.........

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
טעים אבל יקר
3.0
02/03/14

בית קפה נחמד ושכונתי, ארוחות בוקר מאוד טעימות והלחם נאפה במקום. לטעמי טיפה יקר אלא אם באים עם שובר של 1+1

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
לפני שהולכים, קוראים
2.5
08/09/13

הגענו לקפה נטו. התיישבנו וחיכנו למלצרית. לא עזר כל הניפנופי ידיים והרמת הראש כדי לחפש מלצרית להזמין . אחרי 10 דקות הגיעה מלצרית, הזמנו ארוחת בוקר זוגית רגילה, רצינו להוסיף פטריות לחביתה... של בעלי ונאמר לנו שזה לא אפשרי, אפשר לקחת ארוחת בוקר סינית ואז שם יש פטריות בצל ושמנת, אמרנו אוקיי, אז ארוחת בוקר סינית אבל בחביתה שיהיה -רק- פטריות. הגיעה הארוחת בוקר, התחלנו לאכול הכל היה באמת באמת טעים!!! ואז בעלי אומר לי שיש לחביתה שלו טעם מאד מוזר. אחרי חפירה בחביתה מתברר שהם שמו כרישה או משהו דומה ביחד עם הפטריות, ביקשנו להחליף את החביתה לחביתה רגילה! בנתיים הלחם שהגיע עם האוכל התקרר ולכן ביקשנו עוד לחם, המלצרית אמרה אין בעיה, וקצת אחרי הביאו לנו עוד לחם. סיימנו לאכול, היה באמת מצויין, המלצריות חלפו על פנינו בלי סוף, אף אחת לא חשבה לפנות לנו את הצלחות, אף אחת לא שאלה אם אנחנו רוצים להזמין את השתיה החמה, לא מגבונים לחים ולא אקסטרה מפיות. ועד שבכלל מצליחים להגיע לרגע הנכסף שבו מלצרית בכלל מתפנה אלינו.. לבסוף ביקשנו את החשבון, ואז הגיעה השיא בו אנחנו מגלים שחוייבנו ב 10₪ על הלחם שביקשנו, מציינת שלא נאמר לנו דבר וחצי דבר על זה שתוספת הלחם היא בתשלום. קראתי למלצרית אמרתי לה שאני לא מתכוונת לשלם את הסכום הזה מכיוון שלא נאמר לנו שזה בתוספת תשלום, היא הנעידה ראש והלכה. ביקשתי מהאחראית משמרת שתגש אלינו, אמרה בסדר, אך כמובן שהיא לא ניגשה. לחילופין ניגשה מלצרית אחרת לשאול מה הבעיה, אמרתי לה שאני לא מתכוונת לשלם, היא אמרה שאין מה לעשות וחייבים לשלם, לבסוף שילמנו ולא נחזור לעולם. (אין אפשרות לפרט יותר, הגבלת תווים) ממליצה לכם שאם אתם הולכים לשם, כל דבר קטן תשאלו את זה בתוספת תשלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Chaimy - תמונה
Yael Chaimy 4 ביקורות
ארוחות בוקר פשוט תענוג
4.5
28/03/13

מזה מספר חודשים אנחנו מבלים את ימי השישי שלנו בקפה נטו. ארוחת הבוקר מעולה: הירקות טריים, הסלט גדול, מה שכיום אין למצוא בבתי קפה... הלחם ענק ותמיד נשאר לקחת הבייתה, לא מתקטננים על גודל... הקפה ואפילו נותנים לבחור מה יהיה בצלחת המזאטים. בנוסף לזה, השירות מצויין והמחיר אטרטקטיבי (1+1 של לאומי קארד). יותר מזה??? ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 7 ביקורות
המקום האהוב עלי
4.8
27/01/13

ארוחת בוקר סקנדינווית פשוט מדהימה, אווירה טובה ושירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
קפה סטנדרטי
3.3
22/01/13

אהבתי את החיבור בין צומת ספרים לקפנטו, זה נותן אווירה מאוד נעימה למקום. מעבר לכך, האוכל סטנדרטי, נחמד לקפה עם חברים אבל ממש לא להגיע במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadarkru - תמונה
hadarkru מבקר מתחיל
4.3
16/09/09

קודם כל -כל הכבוד על האוירה המדהימה ביתי נעים וחם . השירות מעולה ומקצועי ,המלצריות מדהימות להפליא ,נחמדות ואדיבות . וכמובן האוכל מדהים ,מומלץ במיוחד טורטיה ספרדית וארוחת הבוקר המעולה... שטעימה וכפית בכל שעות היום אהבתי מאוד את המקום מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/09/09

אנחנו אימצנו את המקום המפנק והנעים כדי לשבת עם חברים. אוכל טעים ושרות מעולה. ממליצים בחום. המלצה אישית: אייס יוגורט פסיפלורה - משקה גן עדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
04/10/08

איני מבין מה קורה שם טורטיות קרות בהמקרר ללא שום חימום בהגשה,האוכל היה בלתי אכיל וחזר מספר פעמים לחימום ונסיונות הצלה. אני מניח שהבעיה לוקאלית או טבח שאינו טבח או מנהל משמרת לא מנוסה ... סוף שבוע שני בספטמבר2008

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/02/08

הפכתי את המקום לבית, בכל פעם שאני צריך מקום לפגישה עסקית זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה