נגישות
נגישות

דבלין - DUBLIN ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על דבלין

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
05/11/07

סיפור אמיתי. קבענו עם זוג חברים בדבלין בהרצליה. הגענו מעט מוקדם ונכנסו למקום אשר היה עמוס. המארחת הושיבה אותנו על הבר למרות שציינו כי אישתי בהריון. הזמנו חצי גיניס וקולה לאישתי, הברמנית... סירבה לקבל את ההזמנה "על הבר חייבים להזמין משקאות אלכוהלים" הסברנו לה כי אישתי בהריון ולכן אסור לה לשתות אלכוהול. הברמנית קראה למנהל אשר סירב בכל תוקף לאפשר לנו להזמין קולה לאישתי למרות שהסברנו כי לא בחרנו לשבת על הבר והמארחת שלו הושיבה אותנו במקום זה למרות העובדה הברורה לכל עיין כי אישתי בהריון. לא עזר כלום, התחושה הייתה נוראית ולכן עזבנו את המקום לתמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
larisa - תמונה
larisa 2 ביקורות
1.3
22/09/07

ביקרנו שתי זוגות, אני ובעלי ואחי עם גסתי. באנו לפי הזמנת מקומות מראש והמסעדה היתה כמעט רקה. 1.גיסתי ביומים האחרונים להריונה ביקשה מהמלצרית כיסא עם מישענת ורק לאחר ויקוחים ואישור... ''מיוחד'' של מנהל קיבלה כסא עם תמיכת גב. 2.קיבלנו לא בדיוק משהזמננו, מלצרית סירבה להחליף, ורק לאחר אישור שוב פעם "מיוחד" כעבור חצי שעה חזרה להחליף 3.לפחות 3 פעמים מלצרית הביאה לנו מנות שלא ביקשנו. 4.לסיום, כאשר שלמנו, השארנו על השרות המגעיל הזה כי 9% מסה''כ הזמנה ,המלצרית התוקחה על הטיפים, תאנה שלא מקובל להשאיר פחות מ 10% טיפ. 5.לגבי אווירה -היה לחוץ, D.J.הרים סאונד עד המקסימום, לא שמענו אחת את השני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/05/07

השירות היה נוראי, מלצריות לא זמינות. שתי מלצריות לפאב עמוס, המזון יצא באיחור והאוכל היה מינימלי ומאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
25/04/07

ביום חמישי האחרון הייתי בדבלין עם זוג חברים. המקום היה הומה מאדם והאווירה הייתה שמחה וקופצנית. זו לא הפעם הראשונה שאני פוקדת את המקום, אני מגיעה לדבלין אחת לשבועיים בממוצע. אך זו לי... הפעם הראשונה וסביר להניח שגם האחרונה שהגעתי ביום חמישי. בשעה 3 לערך חברי שילמו את החשבון וקמנו מהמקום. כשלקחתי את התיק גיליתי שהוא נטול משקל ולתדהמתי גיליתי שהארנק וצרור המפתחות שהיו בתיק - נעלמו. מייד הבנו שכייסו אותי ועזבנו את המקום המומים ומאוכזבים. מסתבר שהנוכלים שכייסו אותי לא הסתפקו רק בכך- הם דאגו לשלם את החשבון באמצעות כרטיס האשראי שלי. נוכלים עם עזות מצח שכזו!מסתבר שחלק מהאוכלוסיה שפוקדת את המקום היא גם חבורת כייסים עלובה, מושחתת וחסרת תרבות. חבורת אפסים שמעזה לשהות במקום ולחגוג על חשבון אחרים בשיא הטבעיות! משוכנעת אני שזו לא הפעם הראשונה ושהם פועלים בצורה שיטתית וקבועה. כף רגלי לא תדרוך יותר במקום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
פייס - תמונה
פייס מבקר מתחיל
3.3
08/10/06

הייתי שם ביום חמישי 05/10, אווירה מאוד נחמדה, העיצוב שווה לראות, אין לי מה להגיד על האוכל כי רוב החבר'ה הזמינו רק שתייה אבל מה שכן איכזב, ישבנו למעלה וסבלנו ממש מחום, המזגן היה דלוק אבל... לא רצו להגביר אותו כי טענו שלאנשים למטה היה קר: היינו צריכים מידי פעם לצאת מהפאב בשביל להתאוורר!!! חבל!!! רק הרבה יותר מאוחר כשהתחילה זרימה יותר גדולה של אנשים, החליטו סוף סוף להגביר את המזגן!!! לא זכור לי שהאירים קמצנים כל כך על חשמל :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/09/06

תראו, פעמיים הייתי בדבלין ואני מזה נהניתי הן מהשירות והן מהאוכל/שתיה. הקלמרי שלכם פשוט מעולה. עכשיו גם למי שאין תאבון המלצריות והברמינית יעשו לו את זה בגדול. ואני אחזור לשם עוד ועוד... במיוחד בשביל מעיין היפה שלרגע חשבתי שנכנסתי לערוץ האופנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/09/06

מקום ממש נחמד, מבנה מרהיב ושירות ממש נעים.ממליץ להגיע.הערה לבעלים: סגנון המוסיקה מצוין אבל למה חייבים להגביר את הווליום? עד עכשיו האוזניים מצלצלות לי, שלא נדבר על הגרון הכואב מהצעקות של... נסיונות לנהל שיחה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
4.7
03/09/06

מעוניין לדעת למה חל איסור כניסה לגילאי 21... והמינימום הוא 22.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה וניר - תמונה
נועה וניר מבקר מתחיל
1.3
02/07/06

במוצאי שבת, 1.7.06 רצינו לחגוג מאורע של חברים. הוזמן מראש מקום לכ-15 איש. לצערנו הרב, איחרנו להגיע ב-10 דקות ולכן החליטו שלא לשמור לנו את המקומות שכאמור הוזמנו יום מראש ולא טרחו להודיע... לנו. למרות המאמצים הרבים שהשקענו בנסיונות הרבים לתפוס את הפאב בטלפון וכן להיכנס, נתקלנו בהתנגדות, זלזול וחוסר מקצועיות.חבל... הפאב הפסיד חבורה רצינית של אנשים שרק רצו להינות ולבזבז כסף. לשם כבר לא נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קטיה - תמונה
קטיה 5 ביקורות
4.0
06/02/06

מדובר באחד הפאבים הטובים והיפים בארץ. אני מגיע למקום לפחות פעם בשבוע, לא ביום קבוע ונהנה מכל רגע במקום. האוכל, האלכוהול, השרות. השרות מעולה. המלצריות מקצועניות וחתיכות. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה