נגישות
נגישות

נוצ' - NOOCH ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

78 ביקורות וחוות דעת על נוצ'

Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
מסעדה אסייתית מעולה
4.8
12/09/18

מסעדה מעולה, הסושי סופר טעים וטרי, מנות נדיבות וגדולות והשירות יוצא מן הכלל, נהנינו מאוד לשבת במסעדה ולהתענג על האוכל. הסושי באמת ברמה מאוד גבוהה, ממליצה בחום (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jenny - תמונה
Jenny מבקר מתחיל
יש מסעדות ראויות הרבה יותר
1.8
06/02/18

הוזמן בפעם הראשונה משלוח של מרק טום יאם פירות ים בעלות של 54 שח. המנה שהגיעה היתה ככ קטנה שזה מביך. המסקנה היא שעדיף להזמין מהמקומות האהובים והמוכרים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
תמיד טעים בנוץ'
3.5
22/01/18

שירות מקצועי ויעיל, מנות איכותיות וטעימות

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
מעולה!
4.5
03/01/18

אוכל אסייאתי ממש טעים! מסעדה מעולה. הייתי עם אמא שלי ואכלנו סושי וספרינג רוגל אחד הטעימים שאכלתי! ממליצה בחום לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Edith - תמונה
Edith מבקר מתחיל
שיפוצים
3.0
03/03/17

המסעדה בשיפוצים ובכל זאת עובדת. המקום נראה נורא! צפוף, קטן, שרותים מגעילים בחוץ וכו'. המחירים כמו של מסעדת שף בת"א (יקרים מאד- 261 לשניים בצהרים ללא שתיה). על מים חמים לקחו 12₪ ברב... חוצפתם אחרי שחיכינו כמעט שעה לשולחן. חבל על הזמן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 2 ביקורות
לא טעים, יקר ולא מומלץ.
1.5
12/11/16

הזמנו משלוח בשישי בערב. מנה ראשונה -סלט ויאטנמי שהיה סביר, מרק טום ים שהיה בסדר, ואגדאשי טופו מזעזע ובלתי אכיל. 2 מנות עיקריות - קארי דאן - נחמד וצ׳אזה עוף - פשוט לא טעים. המנות כולן... פרט לסלט הויאטנמי הגיעו קטנות ולא נדיבות בלשון המעטה, ללא פרופורציה למחיר - 260 שח. קיבלנו זוג צ׳ופסטיקס אחד בלבד - קצת מבאס שכן אפשר להבין משני מרקים ושתי מנות עיקריות שיש לפחות שני סועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 2 ביקורות
אוכל מאוד טעים.
4.0
16/04/16

מקום שכונתי ומגניב. אוכל מצוין. השירות מעוה. מקבלים את האוכל מהר מאוד! הגענו פעם שניה כי הזכרון של הראשונה היה טוב. לא התאכזבנו. נוצ' מצליחים לשמור על רמה גבוהה. ההנאה מובטחת.הזמנו אורז... בקארי ורול סושי עם אבוקדו וטונה אדומה. שתי המנות היו טעימות מאוד וברמה גבוהה... המחירים סבירים בהחלט! האקוסטיקה טיפה בעייתית אך זה לא לא נוראית. אין ספק שנחזור שוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly - תמונה
Orly מבקר מתחיל
לא יותר מדוכן אסיאתי בקניון
1.5
26/09/15

כחובבת אוכל אסיאתי אני תמיד מחפשת עוד ועוד מסעדות המגישות אוכל על טהרת טעמים מהמזרח הרחוק. הגעתי בעקבות המלצה והתאכזבתי מאוד. המנות הראשונות היו לא יותר מבסדר מלבד הסלט הויאטנמי שהיה לו... טעם של ספגטי בשמנת של פאסטפוד. כל המנות העיקריות שהזמנו ללא יוצא מין הכלל היו לא טעימות בעליל עם טעם של דוכן בקניון. כולל הפאדתאי, העוף קריספי בקשיו (על הפנים. מתוק, מטוגן מידי),למנה אחת היה טעם של מים עם אבנית. בקיצור, זרקנו 550₪ וטסנו לשרונה לאכול גלידה כדי להעביר את הטעם והעצבים. חבל על הכסף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינור ואריק - תמונה
לינור ואריק 2 ביקורות
הופתעתי
4.5
21/06/15

הדירוג באתר היה 3.5 כוכבים מה שגרם לי להעדיף מקומות אחרים. אבל בעלי רצה סושי אז ניסינו. ומרוב שבאתי עם ציפיות נמוכות ככה התבדתי. האוירה היתה נעימה, הסושי משובח טרי ואיכותי, מנת... השניצלונים של הילדים גם היתה טעימה באופן מפתיע ביחס למנות ילדים אחרות שכבר יצא לי לטעום. אפילו גלידת הוניל שהזמנו לקינוח (בגלל הילד) הרגישה לי מאיכות מעולה. והמחיר היה סביר בהחלט. בקיצור אני בהחלט אשמח לחזור כשאהיה בסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 6 ביקורות
אוכל מעולה, שירות אדיב!
4.8
28/02/15

אכלנו מרק טום-יאם ואגאדשי טופו שהיו מעולים ועשויים באופן מושלם. אחרי זה הזמנו שני רולים, אונאגי ואאוט אוף קונטרול. כיאה לבעלים של סושי פו, הסושי היה ב10 רמות יותר טוב מכל סושי אחר בארץ.... סיכמנו עם קינוח גלידת וניל אמיתית על שיערות חלווה ופקאנים מקורמלים שהיה מעולה. לאורך כל הערב קיבלנו שירות מהיר אדיב ומקצועי. לשיפור: חבל שהמסעדה לא רוקמת מחירים בתפריט קינוחים (למרות שמחירים סטנדרטיים לחלוטין)

עוד פרטים
הוספת תגובה