המשלוח הגיע אחרי שעה וחצי עם הרבה חוסרים
האייס קפה נשפך בשקית והגיע ללא קשית
החלומי לא הגיע (ונגבה עליו כסף) והייתה עגבנייה בסנדוויץ. ההערות לא נקראו בכלל
השירות היה מתחת לכל ביקורת. המתנו מעל שעה וחצי להזמנה.
האוכל אמנם היה טעים אך לקח לשליח שעה וחצי להגיע למרות שבאתר כתוב שזמן הגעה עד 50 דק
אחלה שירות
הגיע מהר והיה מעולה