נגישות
נגישות

לה לזניה - La Lasagna ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על לה לזניה

דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
3.7
27/08/08

הייתי פעמיים בלה - לזניה (בהפרש של חודש), בשתיהן הזמנתי לזניה ריקוטה ותרד, ובשתיהן נאמר לי (בזמן אכילת הסלט שכלול בארוחה העסקית) שבלילה שלפני כן נגמרו החומרים ללזניית ריקוטה ותרד. בגלל... שלקחתי את הארוחה העסקית (כשחשבתי שיש לזניית ריקוטה ותרד) לא יכלתי להחליף את המנה שלי למנה שאינה כלולה בעסקית. אכלתי לזניית חצילים והיא היתה מצויינת. מאוד גבינתית ומשמינה. טעים מאוד. העיצוב - לא קיים. הכיסאות רעועים. בתחום הזה בהחלט יש מקום לשיפור. בנוסף הביאו לנו דיאט ספרייט כשביקשנו ספרייט רגיל, אבל לא נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
3.0
24/06/08

אכלתי שם לפני שבוע. מלבד העובדה שלמנה לקח חצי שעה להגיע, ואני יודעת שלא הכינו אותה במקום, היה טעים, חם וגבינתי. כנראה שאחזור לשם להשמין עוד בקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
28/04/08

אנשי לה לזניה היקרים, יש לכם פנינה אמיתית ביד. מקום מפנק שמכין הכל טרי ועל המקום, ולמרות שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה שביקרנו אצלכם- דבר לא השתנה אך רק השתבח. מילה טובה למלצרית שאיננו... יודעות את שמה- את מקסימה. ניפגש רק בשמחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הוד - תמונה
הוד 2 ביקורות
2.7
18/03/08

ב-19.2.08 הגענו למקום אחרי המלצות שקראתי פה. נכנסנו (אני וחברה) וחיכינו כ2- דקות עד שהתפנה שולחן. המקום ממש צפוף ועלוב (סליחה על הביטוי). זה לא נראה כמו מסעדה. זה נראה כמו בית ששמו... כסאות ושולחנות ו"יאללה בואו לאכול". בשביל לשפר הייתי ממליצה א. מקום יותר גדול ב. כסאות יותר נוחים...השירות היה בסדר גמור. אנשים נחמדים מאוד. האוירה חמימה.חברתי הזמינה רביולי בטטה ומרק בטטה וסלט ישראלי ואני הזמנתי לזניה. אני חולה על לזניות וסוף סוף יש מקום שמביא לזניית גבינות נטו. שמחתי. ההתחלה היתה בסדר אבל בהמשך הבחנתי בתבלין דומיננטי שלא יכולתי להגיד מהו. חברתי טעמה מהמרק וגם הבחינה בתבלין הזה. היא לא נגעה יותר במרק והזמינה את הרביולי והסלט. היא אהבה את הרביולי וגם את הסלט. אני טעמתי מהסלט וזה היה פשוט טעם גן עדן!!! באמת! אין דברים כאלה! וואי! כ"כ נהניתי מהסלט!!!השף ראה שחברתי לא נגעה במרק ובא לשאול מה היה לא בסדר. היא ניסתה להסביר לו על התבלין הדומיננטי ובסוף נפל האסימון שזה- אגוז מוסקט! נראה לי השף התאהב באגוז מוסקט, כי גם בלזניה הרגשתי את זה וזה הרס לי. וחבל. זה הבעיה בתבלין הזה, כששמים קצת יותר מ"מעט", זה הורס את כל התבשיל.רציתי להזמין גם קפה, אבל כשראיתי איך האישה שם מכינה את הקפה ואיך הקפה נראה אח"כ, בתור ברמנית קפה, הזדעזעתי ולא רציתי להזמין.לדעתי, אם הם יעברו הדרכה קטנה על הקפה ואופן הכנתו, לדעתי, זה אחד הדברים שירימו את העסק.הביקורת הנ"ל לא נכתבה בשביל להגיד כמה גרוע המקום, אלא ההיפך, בשביל לבנות.אני אשמח מאוד לחזור למקום והמלצתי גם לקרוביי שיבואו לאכול במקום.בהצלחה רבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/01/08

הייתי לפני כשבועיים. הייתי רעב,מאוד רעב. פינטזתי על סלט כמנת פתיחה,מינסטרונה כמנה שנייה ולזניית חצילים כעיקרית. יוסף(פיפי)הטבח הציע שקודם אוכל את מרק המינסטרונה ואח"כ נראה אם ישאר מקום... לשאר.... לא נשאר!! המרק הכיל את רוב מרכיבי החורף שגרמו לבטן להתענג ולהתמכר. היה מצויין,אפילו הרעב שלי היה מבסוט (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 3 ביקורות
4.0
19/12/07

הלזניה הכי טעימה שאכלתי מזה זמן רב! ביקשנו לזניה מקמח מלא אך נגמר,וגם הלזניית ברוקולי וריקוטה בדיוק אזלה -כדברי המלצרית.אז הזמנתי לזניית פסטו שהיתה מעולה.בהתחלה חשבתי שהמנה די קטנה אך... לבסוף נוכחתי שהיתה משביעה למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
07/11/07

ממש ממש אחלה אבל ממש

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
16/09/07

האוכל מצויין בעיקר אני ממליצה על לזניה... המקום קצת מאכזב אני מקווה שמתישהו יעברו למתחם גדול יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
17/07/07

המקום נראה פשוט ולא מזמין במיוחד אבל האוכל והיחס האישי מפצים על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
13/07/07

חזרנו אתמול מללה לזניה ואנחנו עדיין מדושנות עונג מהאוכל המדהים..נתחיל מהשירות המפנק,מהלזניה המבעבעת שיצאה מהתנור ומהשוקולטה שהיא פיסת גן עדן ואל לכם לפספס אותה,כמו את הטירמיסו המדהים... והנדיב-סיום מושלם לארוחה. לסיכום-אתם עדיין פה?רוצו לטעום את השוקולטה! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה