נגישות
נגישות

מג'יק בורגר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על מג'יק בורגר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/06/08

נכנסתי למג'יק בורגר לפני כמעט שנתיים, כי בדיוק השווארמה הגדולה ליד הייתה בשיפוצים והייתי חייב לתקוע בשר. חבל על הזמן!מאז לא אכלתי בשווארמה ההיא אפילו פעם אחת (לא שהם לא טובים, אבל אין... מה להשוות). ההמבורגר הכי טוב שאכלתי בישראל!וכל פעם הוא פשוט מעולה וזה כבר שנתיים ככה. פשוט כל הכבוד להם שהם נשארים באותה רמה של בשר מעולה ושירות מצויין ומהיר.ההמבורגר היחיד שאולי מגיע לקרסוליים שלהם זה "קרניבור" בחיפה, אבל שם הם נפלו חזק. החברה של מג'יק בורגר פשוט לא מפשלים.גרמו למקדונלד שהיה לידם להתייבש ולברוח משם, כי אפילו הילדים הטמבלים שתמיד אוכלים מקדונלד, בסוף הבינו מה טוב.רק שלא יעלה להם לראש ושלא יתקלקלו, כי זה המקום היחיד שאפשר לרדת בו על בשר טוב וטעים באמצע הלילה (בלי כל החרטה ברטה של מסעדת כנפוני העוף הפלצנית).ההמבורגר של מגי'ק טוב פי אלף מהדרעק המגעיל שמגישים במוזס, וניסיתי פעמיים. למזלנו הם גם לא משתוללים עם מחירים ועם סניפים, וככה ההמבורגר תמיד טרי ומעולה! כל הכבוד!לפחות פעם בשבועיים אני נופל במג'יק על ארוחה של 400 גרם... גן עדן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
02/05/08

לכל הקרניבורים המזוייפים שקיימים כאן, אין לכם מושג בבשר. מג'יק, סליחה, אחד הבורגרים היותר גרועים שאכלתי אי פעם. קציצת בשר מטוגנת על פלטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראובן - תמונה
ראובן 5 ביקורות
3.0
12/04/08

כאחד שאוהב, מבין ומעריך מאוד המבורגרים ובשרים זהו המקום בין הכי טובים שאכלתי בחיים שלי!בשר רך ועסיסי, טעם מדהים!!!נ.בתפתחו עוד סניפים בבקשה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.6
17/03/08

כאחד שניסה את ההמבורגרים בבורגר-ברים למיניהם, אני חייב לציין שאף אחד לא התעלה לרמת ההמבורגר שמכינים במג'יק בורגר.אני מגיע לשם כדי להזמין תמיד אותה מנה: המבורגר כבש. הטעם המדהים, בשילוב... הרטבים הנכונים, הצ'יפס העגול המיוחד של פעם וטבעות הבצל - הם אלו שמחזירים אותי שוב ושוב למג'יק בורגר. השירות שמקבלים במג'יק בורגר הוא מהיר ומפנק כאחד. אם במסעדה הייתי צריך להמתין כחצי שעה להמבורגר, במג'יק בורגר אני ממתין כ-5 דקות ובינתיים מתפנק עם צ'יפס טעים של פעם. חסרון אחד יש והוא: חנייה. קשה מאוד למצוא חנייה ברחובות הסמוכים לאבן גבירול, אבל תאמינו לי, בשביל טעם גן עדן שכזה - זה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran - תמונה
Eran מבקר מתחיל
3.3
12/12/07

המבורגר מאוד מאוד טעים וטעם מדהים! בשר טעים ביותר.רטבים טעימים. צ'יפס טעים ולא ספוג בשמן!אוירה נעימה ושירות מדהים.מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 6 ביקורות
3.3
26/11/07

מקום טוב!! המבורגר של 400 גרם !!!! מעווווווולה !!! והמוכרים נחמדים אחד אחד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avshalom - תמונה
Avshalom 3 ביקורות
1.3
25/11/07

המבורגר ספוג שמן ,במרקם וטעם מוזר הציפס סביר אך גם הוא ספוג בשמן מה שגורם לצרבת לא נעימה יותר מאוחר לגבי השירות לדעתי יותר יהיה נעים לאכול בשוק ולא אצלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.3
14/11/07

ללא ספק ההמבורגר הכי טוב בעיר.כמי שדגם כל מקום אפשרי בעיר ובהם בלאק,אוונגארד ,מוזס אגדיר ואחרים אני מודיע כי ההמוברגר במוסד הזה הוא המשובח ביותר וללא ספק מעניק את התמורה הטובה ביותר... לכספך. במילה אחת - רוצו

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
4.3
08/11/07

המבורגר מעולה !!!!! במיוחד בהתחשב שהמקום שכונתי כזה. הם פשוט תותחים וההמבורגר הוא הכי טוב בעולם , עם הצ'יפסים העגולים שלהם , הירקות הטרים והרטבים המעולים!! שירות חביב וחייכני ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/10/07

טוב, זה הבורגר הכי טעים שאכלתי אי פעם. רק עכשיו חזרתי מארה"ב אחרי חצי שנה שהייתי שם ומג'יק בורגר לא רואים אף המבורגריה.... זה פשוט מדהים גם השרות והיחס זה ממש כיף אבן גבירול מול כיכר... רבין

עוד פרטים
הוספת תגובה