נגישות
נגישות

ריחן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על ריחן

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
23/01/09

סעדתי כמה פעמים עים משפחתי ומאוד נהננו , שירות מעולה והתייחסות מירבית , אוכל כיד המלך , מנות גדולות ביד רחבה , והעיקר נקי וטעים . המשיכו כך . ממליץ בהחלט .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
21/10/08

הפרגיות מעולות והצ'יפס גם. לא אכלתי שום דבר חוץ מזה ואני אוהב לשים ציונים אז אינה: ציאונים: אוכאל: 10 עיצוב: 9.0 שירות: 8.5 אווירה: 8.0

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
15/03/08

אכלנו בשבת, היה נחמד מאוד, שרות יכול להיות קצת יותר מהיר. לא קיבלו את הקופון של Rest.co.il באופן מלא, רק באווריה ובמקום 4 מנות רק 2. אכלנו דג דניס, כבש ושיפודים מעורב, היו... סבירים. בקיצור נחמד וממלא את הבטן, יש משתלה ליד כך שניתן לסיים בקצת עציצים לגינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
06/10/07

אין ספק עוד מסעדה מזרחית טובה באזור כפר סבא ... אבל מומלץ מאוד להזדמן אליה בימות השבוע בלבד - לא בשבת כאשר הלחץ הינו רב ולכן השירות איטי , מבולבל , חסר זהות בין המנות היוצאות בין... השולחנות ... הצוות לא מסוגל לתת שירות טוב בזמן לחץ . למרות זאת האוכל טעים מאוד - מומלץ קבב כבש !!!! וכן צלעות כבש !!!! מומלץ מאוד סלט טאבולה !!!! לא מומלץ להזמין את סלטי הבית - הם סתמיים מאוד מספיק טוב להזמין סלט ערבי גדול + חומוס .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל 8 ביקורות
4.0
23/12/06

מסעדה מזרחית אותנטית במובן הטוב של המילה. הלאה החומוסצ'יפסלט התעשייתיים, שלום למטבח ערבי צפוני (שמי) טעים, סינייה מעולה, סלטים טריים ושאר מנות שלוקח זמן וידע להכינם.אני ואישתי נוהגים... לבקר במקום מידי פעם ובינתיים לא נרשמו אכזבות.יש להם גם את החומוסצ'יפססלט, אבל המרכיבים טריים ואם כבר הגעת עד לפאתי ג'לג'וליה שווה לנסות דברים אחרים.על מנות סלטים בפתיחה ועל הקינוחים הייתי מוותר.סה"כ תמורה טובה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה