נגישות
נגישות

לוצ'נה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על לוצ'נה

galanmut - תמונה
galanmut 17 ביקורות
אוכל איכותי
3.8
28/07/15

הגענו למקום שמעט מטעה, המסעדה ממוקמת בתחנת דלק אבל כשנכנסים פנימה מרגישים אווירה טובה. חומרי הגלם שבהם משתמשים במסעדה הם הטובים ביותר שאכלתי עד היום. המנות מושקעות מאוד וטעימות ביותר אם... כי הן קטנות והמחירים גבוהים. על אף זאת, אני ממליצה לכל חבריי להגיע למקום ולהנות מחוויה קולינרית מצוינת. למסעדה אין מקומות ישיבה רבים, חובה להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagar - תמונה
hagar 8 ביקורות
אוכל טעים .. כל השאר בעייתי
2.8
20/03/14

הזמנו מקום מראש, שכחו לומר לנו שהשולחן מוגבל בזמן, אז מהרגע שהגענו הייתה כל הזמן אווירת לחץ סביב הזמנים, בכלל המקום משדר אווירת לחץ ולא אווירה קלילה ונינוחה וחבל! כי האוכל טעים, מרגישים... שהוקדשה מחשבה למנות ושהן טריות. אכזבה גדולה הייתה הסופלה, שלעומת האוכל היה פשוט פח. בלילה שרופה בתוך כלי, שלא רק שלא עלתה למעלה כמו שסופלה אמור להיות אלא הייתה נפולה ועלובה עם טעם של שרוף, תשובת המלצרית הייתה כי ככה אמור להיות סופלה שמכינים אותו במקום, מה שלא נכון בכלל , כי סופלה אמור להתרומם מעלה, ולא להיות נפול ברוטב שוקולד שרוף. חבל, פשוט ההבדל בין האיכות קינוח לאוכל הינה שמים וארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/03/2014
תודה , לקחנו לתשומת ליבנו
joe - תמונה
joe מבקר מתחיל
ויתרו עלי
2.0
19/07/13

זו היתה חוויה טוטאלית (אבל הפעם על הצד השלילי) בהתחלה התברר שאיננו רשומים ברשימת ההזמנות (מאחר והינו 7 סועדים לקח זמן עד שנימצא סידור) ומשם המשיכה הארוחה בשירות בינוני ואז הגיע השיא... כאשר הוגש לנו (בתוספת התנצלות) חשבון שלא הזמנו. התברר שמאחר ולשולחן שבו ישבנו היתה הזמנה נוספת (בשלב זה לקוחות ההזמנה השניה כבר עמדו סביבנו) פשוט נתבקשנו לסיים ולקום. אני בן 37 ומעולם לא נתקלתי במצב כזה. כמובן שזה לווה בהתנצלות והבטחות לפיצוי עתידי (איזה עתידי? אני לשם לא חוזר)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 2 ביקורות
מסעדה מעולה!!!
3.8
06/03/13

אוכל מדהים, שירות מעולה.. מרגישים את רמת הדיוק בכול פרט באוכל! זו פעם ראשונה ובהחלט לא אחרונה! מעולה!!!! נהנו מכל רגע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
בין לבין
3.0
28/02/13

אמנם האוכל טעים והאווירה כביכול ביתית אך המנות קטנות והשירות שאנחנו חווינו היה, איך לומר, לא מזמין במיוחד.. כי כשמלצרית מנסה לשכנע אותך לקחת מנה נוספת בטענה שמה שלקחת הוא קטן ולא משביע,... זה יוצר תחושה קצת לא נעימה.. כנראה שלא נחזור אפילו שהאוכל מקסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomit - תמונה
shlomit 3 ביקורות
האוכל מצויין השף עצבני
3.8
14/02/13

המסעדה היתה מלאה, האווירה האינטימית ונחמדה האוכל מצויין!!! אך לא נעים לשבת עם הפנים מול המטבח לראות ולשמוע את השף זעוף פנים וצועק על צוותו, פשוט לא לעניין! בנוסף המלצרית הייתה מבולבלת... ולא מפוקסת, הכוסות עם כתמי אבנית של מדיח. לסיכום, חבל שהאוכל והטעמים המצוניים נפגמים ע"י אווירה כללית שפוגעת. לא פוסלת לשוב שוב לדעה שניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איל - תמונה
איל 6 ביקורות
מצוין!
4.0
28/12/12

מאד מאד נהנינו מהאוכל שכלל מרכיבים איכותיים ובישול מדוייק. הפיצה והפוקצ'ה תאווה לחיך. הסרדינים על הגריל והקרפצ'יו - מעולים. הטורטליני - נהדר. משהו אחד העיב במקצת על הערב: השף המוכשר מאד... היה גם זעוף מאד וקולות כעסו על הצוות הדהדו למרחוק. בכל זאת, נשמח מאד לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/04/11

פשוט נפלא! אוכל מצוין , אווירה נעימה כיף לשבת. מקום נפלא ולא מתפלצן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
07/03/11

המקום הכי טוב בארץ אני לקוח של שנים ושל עוד הרבה שנים קדימה כל מילה שאני אוסיף פשוט תגרע אז פה אני עוצר

עוד פרטים
הוספת תגובה
shira - תמונה
shira מבקר מתחיל
4.7
22/02/11

סך הכל היה טעים מאוד. היה נחמד אם היו מפות על השולחנות, מגבות במקום מפיות נייר. התפריטים היו קצת בלויים. השירות אדיב והמחירים נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה