נגישות
נגישות

קפה הנרייטה - Caffe Henrietta ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על קפה הנרייטה

mizi - תמונה
mizi מבקר מתחיל
הנאה שלמה
4.5
29/09/13

היינו בשבת 4 אנשים ונהמינו מאד - שירות אדיב מהיר ומוקפד - והאוכל...פשוט הנאה צרופה - המחיר רגיל למקומות כאלו - מומלץ בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מקום נפלא לפתוח את היום
5.0
15/06/13

בית קפה שכונתי מתוק עם ארוחות בוקר נפלאות וקפה מעולה. גם המאפים טעימים ובגודל נכון. מקום נפלא גם לקפה של בוקר וגם למי שרוצה לעבוד מעט על מחשב מחוץ לבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
הנרייטה
4.0
06/03/13

בהנרייטה ישבתי עם חברים בשישי בערב. הופתענו לגלות שיש עסקית שמוגשת גם בשישי בערב ובשבת. העסקית הציעה מנה עיקרית מבחרה חופשית מהתפריט + שתיה או יין ב- 49 ש"ח בלבד. אני שידרגתי את העסקית... והוספתי 10 ש"ח וקיבלתי גם את מרק היום, שהיה מרק דלעת וחומוס. המרק היה סמיך מעניין וטעים מאוד. עוד הזמנו מהתפריט טוטס הבית. הוגש 4 משולשים שחומים של טוסט עם תערובת של גבינות מוצלחים שהוגשו עם סלט ירוק. הזמנו גם מנת עוף סצואן, שהוגש על מצע אורז לבן בתוספת גמבה ושעועית ירוקה. המנה הייתה טעימה מאוד. קינחנו בוופל בלגי שהוגש עם גלידת וניל ושוקולד והרבה קצפת, היה מעולה. האוורה הייתה נחמדה במסעדה והישרות היה אישי למקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולמית  - תמונה
שולמית מבקר מתחיל
ארוחת בוקר
4.3
10/02/13

מקום נעים, שירות טוב , ארוחת בוקר מכובדת וטעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם מבקר מתחיל
אדיבים וזריזים כתמיד
3.8
13/01/12

אני מרבה לבוא בבוקר. הפעם זה היה בראשית אחהצ. השולחן חיכה והצוות היה ידידותי כתמיד, על אף העומס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/12/10

בית הקפה הכי טוב בת"א

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/08/10

אני מהקבועים של הנרייטה, לרןב מגיעה כמה פעמים בשבוע, לפעמים עם הלפטופ, עם חברים, משפחה שמגיעה לביקור (והמקום הזה הפך למועדף גם ע"י החברים). מקום נעים מאד, ארוחות בוקר טובות, שניצל... ופירה, סלטים, יש כמה מנות טובות מאד וחלק בינוניות ובכל מקרה- אני מאד אוהבת. בהצלחה בסניף החדש בבוגרשוב! 

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/07/10

מאז שגילינו את בית הקפה "הנרייטה", בעלי ואני חוזרים אליו לפחות פעם בשבוע. לפעמים אף יותר. איכות הקפה מעולה ! האוכל טרי וטעים. השירות מהיר ברוב הפעמים, לא אחת, קורה שהשירות מתעכב. העיצוב... של בית הקפה נחמד מאוד ממש לא פלצני. בחוץ המקום שופע בצימחיה רק חבל שהוא ממוקם ברח' ראשי. כשאם יושבים בחוץ שומעים את התנועה : אוטובוסים, משאיות, אמבולנסים. זה לא דבר שימנע מאיתנו להגיע לבית קפה מעולה זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
16/07/10

ביקרתי במסעדה עם ידידה, ובניגוד לשמועות מצאתי את עצמי מאוכזבת. שרות בינוני עם מלצרים ומלצריות הלבושים עם מה שמצאו בבית (כלומר, אין לבוש אחיד כמתבקש ממסעדה טובה). האוכל רגיל ולוא מרגש.... מקווה שבביקור הבא המצב ישתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
smadi - תמונה
smadi 3 ביקורות
4.7
16/06/10

מקום חמוד, נעים וטעים. הרגשה טובה כמו בבית של אוכל ושירות מפנקים ומעולים. שילוב מנצח של מנות טעימות ויתרונות המיקום והמקום!!! תמיד כיף לחזור אליכם... סמדי ואיתן ברדן

עוד פרטים
הוספת תגובה