נגישות
נגישות

סגפרדו - Segafredo ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על סגפרדו

Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
בית קפה ומאפה במיקום מצוין
4.8
15/02/13

מגוון רחב של כריכים ושל קינוחים במחירים נוחים ומגוון גדלים. ישבתי עם חברה שהמליצה על המקום. הזמנו חצי ג'בטה שעולה 16 ש"ח אני הזמנתי את המוצרלה שמגיע חם עם בזיליקום, ממרח עזבניות ומיונז-... היה מצוין. הכריכים מגיעים עם זיתים בצד. היא הזמינה את הפיצארלה שזה עם נקניק וגבינה שתיה חמה -תה ממגוון התיונים והפוך. לקינוח הזמנו פאי שוקולד שהיה מצוין. יש להם מבחר ענק של קינוחים אותם ניתן לראות בדלפק. עלה לנו סך הכל 74 ש"ח. המקום נותן לשם את הטיפ באשראי מה שאני מאוד אוהבת.שירות מהיר. היה תנורי חימום כך שאםשר לשבת ולצפות על העוברים ושבים עם חימום קל. אני אהבתי החברה שהיתה איתי ביקרה במקום מספר פעמים ומאוד המליצה שאבוא איתה. מזל שהקשבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
הבית שלי!
5.0
22/01/13

זה לא יאומן איזה מהר המקום הזה נכנס לך ללב. כול מי שאני מביא לפה הופך את המקום למקום השכונתי שלו - הקפה משובח הסנוויצ'ים נותנים תמורה מעולה למחיר ובכלל בלי ספות, מופעים וניסיונות... מאולצים לעשות את המקום לביתי הוא מנצח כקפה שכונתי. אפילו השירות האיטי נסלח לחלוטין - יש הרגשה שכול אחד מתקבל פה. בקיצור זה לא רק המחיר המצחיק... נסו את הכדור שוקולד הענק ב 7 שקלים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/04/10

יופי של מקום. מומלץ למתנחלים עם לפטופ

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 2 ביקורות
4.7
27/08/06

הסנדוויצ'ים והעוגות מצויינות ושלא נדבר על הקפה האיכותי שמוגש שם...בקיצור, מאז הפעם הראשונה שהייתי שם התאהבתי, פשוט מצויין.מומלץ בחום: עוגת שוקולד חמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה