נגישות
נגישות

חומוס אסף ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על חומוס אסף

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/10/07

דוד שלי ואני הלכנו לאכול היום חומוס, כזה גועל נפש לא אכלנו הרבה זמן,מרססים לך את המנה בחצי טון לימון ושום, המלצרית שפכה עלי את רוטב השום ולא ביקשה סליחה !!!!הזמנו בנוסף פלאפל, הביאו 4... כדורים כאלה קטנים בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/06/07

מה זה צריך להביע השירות הדל והחסר טעם הזה. אם המלצר שלך מעדיף לשוחח עם מלצר אחר בזמן שאני מבחין בו מניח את צלחת החומוס על הרצפה המזוהמת שלך אז אני מבין שאין לי מה לחפש במקום הזה. ביקרתי... פעם אחת ולא אבקר יותר לעולם.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/05/07

אודה על האמת. אסף זוכה אצלי לביקור מדי פעם. אבל תמיד אני חוזר אליו כי כל החומוסיות לא יציבות ועם הזמן מתדרדרות. היום בבוקר חזרתי לביקור. חומוס טוב מאד! ברור שהוא טרי וכמי שמכין חומוס... לבד אני יודע להעריך את איכותו. מוגש בנדיבות, עם צלוחיות חמוצים, פלאפל ופיתות בשרניות וטריות שמזמן לא ראיתי בחומוסיות. ביקשתי לטעום את הפול ובעל הבית מייד שלח צלחת פול על חשבון הבית (הטיפ כיסה על זה). לדעתי כיום זוהי החומוסיה הטובה בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/04/07

ביום שישי האחרון, רצינו אני ובן זוגי לאכול חומוס משובח ולאור המלצות חברים וביקור בעבר, החלטנו על חומוס אסף. במילה אחת - אכזבה, בשתי מילים - לא נחזור! המנות הן מנות לציפורים ולא לאנשים... שמשלמים 20 ש"ח על חומוס ומקבלים בקושי 100 גר', המנה קומפלט, שאמורה להיות חומוס עם פול, אין בה חומוס והפול נוזלי ולא טעים, היינו צריכים להזמין 3 מנות חומוס כדי שנרגיש קצת טעם של חומוס. מצד אחד המקום כאילו שומר על אופי אותנטי - אין אשראי, אין חשבון כתוב אלא בע"פ ( תק' האבן?) מצד שני אין השקעה במנות ובשירות. אנחנו בטוח לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/04/07

החומס הזה הרס לי את כל יום העצמאות.חבר מתל אביב הביא חומוס אסף לברבקיו שעשינו בצפון וכמעט הרגנו אותו. אנחנו מחיפה רגילים לחומוס אחר, צפוני. חומוס אסף הצפונבוני היה חומוס חמוץ ופשוט בלתי... ניתן לאכילה. בסוף היום החלטנו לא להזמין את הבן אדם (לא רוצה להזכיר את שמו) יותר ל"על האש". פשוט הרס לנו את החגיגות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 5 ביקורות
4.3
15/03/07

יום שישי אנשים מהצפון הגיעו לתל אביב הגדולה. לאחר יום של בילוי החלטנו לפנק את הקיבה, לאחר המלצה של חבר נכנסנו למסעדה כבר בהתחלה קיבלו אותנו במהירות, לאחר שישבנו לאכול הגיעו מספר רב של... סלטים טריים והחומוס פשוט מדהים, לידיעה אנחנו אוכלים חומוס במסעדות הערביות בצפון. וחומוס אסף הפתיע אותנו לטובה. אסף אתה מלך מאחלים לך הצלחה נבוא לבקר ביום שישי הבא. מאיתנו שרון וחיה צורדקר נצרת עילית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
27/12/06

אכלתי במקום. נתנו לי שרות מכל הלב והחומוס היה בין הטעימים שאכלתי, לדעתי האידית. מומלץ ביותר לנסות, לא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
19/11/06

הגעתי עם אישתי בצהרי יום שבת והזמנתי מנה כפולה - לברי המצרית שהיתה אנטיפטית וחסרת כבוד הסבירה "... שהמנה שהזמנתי קטנה מידי ונאמר לה לא לקחת הזמנות בכמות כזאת...".נדהמתי ולא האמנתי למשמע... אוזניי - הערתי לה על כך ודרשתי לקבל את השירות.לא אחזור לשם יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
13/10/06

כאשר אני ניכנסת למסעדה אני מצפה לשרות שרות וקודם כל שרות.הידעתם שבחומוס אסף בשעות השיא לא ניתן להזמין קינוח ושתיה חמה????אכלת-גמרת שלם ולך - זאת הסיסמא בחומוס אסף.הגענו 5 אנשים רעבים... ותוך 20 רגע מקסימום סיימנו לאכול, כאשר ביקשנו לקנח נתקלנו בתשובה אין!!! למרות שהתפריט מזמין אותנו לקנח ולשתות שתיה חמה. המלצר טען שזאת שעת עומס.ל א  א מ ל י ץ  ו ל א  א ח ז ו ר !!!!!! כי מקום שמכבד עצמו נותן שרות וחומוס אסף לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/09/06

חומוס מעולה והפאלפל מפתיע במיוחד. לכל המבקרים ועורכי ההשוואות לחומוסיות אחרות - עליכם להבין שלממרח החומוס שתי אסכולות שונות -זאת של "רחמו" האגדית בשוק מחנה יהודה בירושלים וזאת של "אבו... גוש" ו"טעמי" הירושלמית.אסף נמנה על האסכולה הראשונה. מי שמעדיף את החומוס הגריגירי משהו וקצת יותר חמצמץ שיחפש מקום אחר. אצל אסף תאכלו את אסכולת "רחמו" במיטבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה