נגישות
נגישות

דובנוב 8 ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על דובנוב 8

רחלה - תמונה
רחלה 23 ביקורות
מומלץ
3.8
23/10/16

ערב נעים - מתאים לישיבה בחוץ בגן. אווירה מאד נעימה תאורה מוסיקה. שולחנות מרווחים זה מזה - כך שדיבור של שולחן אחד לא חודר לשכנו. שירות טוב וקשוב לא מהיר מידי אבל סביר נוכח העומס. מנות... טעימות מאד: כריך סלמון, כריך רוסטביף. קרמבל תפוחים (מתנת יום הולדת) וקרם ברולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
בסדר, לא יותר מכך. יש מספיק בתי קפה אחרים בתל אביב
2.8
03/09/16

ישבנו לארוחת בוקר שבת. המקום עצמו נראה ממש נעים וארוחת הבוקר היתה בסדר גמור. השירות לא משהו. יש חוסר זמינות של המלצרים, המארחת או האחראית עם פרצוף חמוץ ולא מסבירת פנים. המלצר שפך על... חברתי קפה ולא טרחו להתנצל. בקיצור, על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriel - תמונה
Uriel 25 ביקורות
א כ ז ב ה !
1.8
26/08/16

איכה נפלו גיבורים... אכלנו פעמים רבות בדובנוב 8, והפעם חווינו הידרדרות קשה ברמה... האוכל היה בינוני מינוס [קל וחומר בהתייחס למחירים הגבוהים], והשירות מיכני, חסר כל התייחסות אישית, כמו... בכל סטקייה בשני שקל. תמורת למעלה מ- 50 ש"ח [!] קיבלנו כריך רוסטביף מרוח בשכבה גסה של חרדל חריף ביותר, שלא הוחלף למרות תלונתנו... תמורת למעלה מ- 50 ש"ח נוספים קיבלנו סלט אנדיב עם כמה חסות, פרוסות תפוח וגוש גדול של גבינת רוקפור.. Come on... והשירות - טרם ההזמנה כירכרו סביבנו, ולאחריה - רק נפנופי ידיים עצבניים וממושכים גררו תשומת לב לא ידידותית במיוחד, ועוד כמה דקות המתנה עד שניגשו אלינו... בקיצור - אכזבה רבתי. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimeon Greenberg - תמונה
Shimeon Greenberg 3 ביקורות
חבל, יש למקום פוטנציאל.
2.0
11/03/16

מנהל המשרת חמוץ ואנטיפט. האוכל היה טוב עד שהבחנו שבחרדל שקבלנו עם ההמבורגר תאריך התפוגה ב2015. האוכל הפסיק להיות טעים. כשסמנו לאחראי משרת לגשת שלח אלינו מלצר. לכאן כבר לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eizifat - תמונה
eizifat מבקר מתחיל
שווה
3.3
14/09/15

מסעדה חמודה עם אוכל טעים במחירים סבירים. שירות אדיב. כדאי לדלג על המנות האחרונות

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
מקום נחמד - שירות גרוע
3.0
26/07/15

היינו שם בשבת בבוקר. אוכל נחמד מקום ממש יפה ונעים אבל שירות גרוע. אין זמינות למלצריות שם, קפה קר הגיע ללא מי סוכר ולך תתפוס מלצרית ככה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים נקי וכייפי!
4.0
20/11/13

אני מאוד אוהבת את קפה דובנוב! כל דבר שאכלנו שם היה טעים! הלכתי לשם ביום שישי בערב עם אורחת מחו"ל שכן ידענו שיהיה שם מקום. נורא התלהבה. אוכל של בית קפה, אבל הטריות והאיכות מורגשת! אני... תמיד אוכלת את הראפ עוף הנהדר! הקפה טעים והשירות טוב! מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
הרגשה של מוסד תל אביבי ותיק
3.8
19/01/13

הגענו לבראנצ' של שבת דגמנו את שני סוגי השקשוקות שהיו נהדרות והוגשו עם לחמניות חמימות וסלט טרי מיץ התפוזים נסחט טרי והשירות קשוב ציון שמונה נראה שהם יודעים מה הם עושים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קארין - תמונה
קארין מבקר מתחיל
4.7
21/08/09

היינו בפעם הראשונה ב-2008 ונהנינו מכל רגע, חזרנו שוב לפני כחודש ואמרנו לעצמנו מה הסיכוי שזה יהיה שוב מעולה והרי זה פלא, היה פשוט מושלם. יחס אדיב מהמלצרים, מנות ענקיות שפשוט לא הצלחנו... לסיים אפילו אחרי מאמץ רב. כ-ל המנות היו טעימות מאוד ועשויות במידה הנכונה. מומלצים מאוד: אנטריקוט, קרפצי'ו, טראפלס שוקולד יש לציין שהיינו באמצע השבוע ולא בסופ"ש... פינה שקטה באמצע ת"א, מומלץ בחום רב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran - תמונה
Eran 2 ביקורות
4.7
10/02/09

ארוחות בוקר בדובנוב 8 הפכו להיות הרגל קבוע אצלי - שקשוקות נפלאות, לחמים, גבינות ופינוקיםהס מלהזכיר את הנוף המקסים והשלווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה