נגישות
נגישות

ביי דה ווי - BUY THE WAY ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על ביי דה ווי

Omer - תמונה
Omer 6 ביקורות
י ק ר - פשוט לא הגיוני
3.3
09/12/13

חברים - אין שום סיבה שקפה הפוך יעלה 16 ש"ח, וקפה אמריקנו (רק מים) יעלה 14 ש"ח. זו חוצפה ושוד לאור היום. נכון שהמקום נעים, האוכל ברמה גבוהה וכו' - אבל למה לשדוד ? לא מגיע להם שנעצור שם... . אפשר להיות קצת יותר הוגנים במחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jason - תמונה
Jason מבקר מתחיל
קל להגיע והאוכל הוא בסדר. זה הכל.
3.5
03/09/13

אנחנו באים בכל שבוע.האוכל טוב אבל קצת יקר. מה שרע הוא שהמיקום מתחיל להיראות זקן: מוזנח, מילת רהיטים וחדר האמבטיה ... אני אחכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 21 ביקורות
יקר מאד, לא מוקפד
1.3
09/06/13

קפה (טוב) ומאפה גבינה (בינוני - ) ב 30 ש"ח !! בשאנז אליזה זול יותר. השולחן נוקה רק אחרי שביקשתי, השקע בו השתמשתי תלוש מהקיר (ראה/י תמונה), הקיר שחור מלכלוך, הכסא קרוע ומנוקב , המגש עליו... קיבלתי את האוכל שבור. כל ההזנחה והזלזול הזה במחיר מופקע (ובשרות עצמי). מדוע ? כי אנו משלמים ושותקים. אני מצביע ברגלי ובארנקי. שם לא אבקר יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
limor - תמונה
limor מבקר מתחיל
הקפה היקר במדינה וביו היקרים בעולם (אבל לא לשכוח תחנת דלק מקום יקר)
1.5
27/03/13

קפה + קרואסון 35 ש"ח קצת יקר לא ???

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר לוז - תמונה
ניר לוז 5 ביקורות
אכזבה !!!
1.8
03/03/13

נכנסתי בשישי לסניף בכפר סבא הירוקה . המקום היה ריק . ניגשתי לדלפק הקפה וביקשתי שיכינו לי תה לקחת . ביקשתי שיכינו לי את התה ואני אשלם כשיהייה מוכן כי אני רוצה לקנות עוד מס' דברים .... כשחזרתי לקופה עם הדברים הנוספים שרציתי לרכוש הקופאי אמר לי שלא הכינו את התה כי טרם שילמתי עליו ! כעסתי נורא כי הרי ביקשתי שיכינו לי אותו עד שאסיים את הסיבוב בחנות אבל כנראה שהם פחדו שהם יכינו תה ואולי אני אברח מבלי לרכוש אותו בסוף !!!! נורא מעצבן ומאכזב אני לקוח קבוע שלהם , סליחה הייתי לקוח קבוע שלהם !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
מה כבר מצפים מעצירה בתחנת דלק? אז זהו ש...
3.5
22/01/13

פשוט מדהים איך מקום שכזה תפס תאוצה. תמיד הכל מלא שם. אמנם כצפוי ממקום שנמצא ב"אמצע הדרך" מדובר בשכלול של ה"גזלן" אשר גובה הרבה יותר יקר על המוצרים שמספק, אבל זה מקום שיש בו הכל... מהכל,והוא מאוד נוח לפגישות עסקיות. כי הוא מרכזי וכולם מכירים אותו. רק תזהרו לא להתבלבל- יש להם שני סניפים- אחד שרואים מכביש 4 בצומת רעננה מרכז והשני בצומת רעננה צפון נסתר מהכביש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
15/03/11

ביום שישי רכשתי אזני המן בקופסא קטנה במחיר 39.90.העוגעיות היו טריות אך ממש ממש לא טעים, איש לא הצליח לאכול אותם בהנאה, הם היום מרים(שוקולד). לתשומת לבכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/10/10

המקום התחבב עלי ועל אמי עד כדי כך, שבכל הזדמנות, בעת נסיעה מהמרכז לבתינו בצפון, אנו עוצרות ותמיד נהנות מהאוכל המצוין, השרות העניני, העיצוב הנעים ומהאוירה הטובה. בולטת אצלכם האיכות בכל... דבר, ההקפדה על פרטים, חוסר ההתפשרות ואי-עיגול הפינות. שם המקום חמוד והגימיק נאה, אבל לדעתי, עדיף היה שם בעברית. אחשוב על משהו ואשלח הצעות, מי יודע, אולי תסכימו להחליף...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/12/09

ישבתי עם בחור צעיר לארוחה קלה בדרך הביתה. סלט הגבינות היה מצויין ועשיר. ניכר כי מרק העגבניות שאכלתי הוכן בקפידה, הסיידר והקפה הוגשו רותחים כפי שביקשנו. מוכנה להעתיק את המקום קרוב יותר... לאיזור מגוריי! שוטטתי בין המדפים, אהבתי את ההיצע המגוון של כלי הבית המשובחים, המעדנים והעוגות (עמדתי בפיתוי בגבורה :))) יופי של מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירית - תמונה
נירית 2 ביקורות
2.7
16/03/09

שלום רב , הגעתי בעקבות התוכנית "שום פלפל ושמן זית" לסניף בצומת רעננה , עם המון ציפיות למקום שמציג עצמו כמגיש / מוכר מאפים ,עוגות ועוד מוצרים טריים בכל יום . קניתי את העוגה "תאנים ריקוטה... ואמרטו" עם ציפיה גדולה לעוגה משובחת במחיר לא זול של 40 ש"ח לעוגה בחושה !!! - לתומי חשבתי שעבור מוצר טוב שווה לשלם. שהגעתי הביתה התאכזבתי לגלות שהעוגה אינה טריה והיא הוקפאה ונמכרה מופשרת , ללא טעם הריקוטה והאמרטו , ובעלת טעם "לא טרי" בעליל. את התאנים יכולתי לראות ולטעום שכן הם "הציפו" את העוגה . בהתחשב ביחסי הציבור המעולים של המקום ובמחירים המפולפלים ציפיתי לקבל מוצר טרי עבור כספי ולא מוצר מופשר ולא טרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה