נגישות
נגישות

אוקטגון ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אוקטגון

אסף - תמונה
אסף 9 ביקורות
4.7
28/02/10

הגענו בהתראה קצרה בשבת. למרות שלא ביקשנו במפורש ליד החלון והמקומות היו שמורים, התגמשו ונתנו לנו ליד החלון. המחיר מנצח בגדול עם התפריט החדש ב- 89 ש"ח כולל לחם הבית, ראשונה, עיקרית... וקינוח. האוכל טעים ובטח תמורה הולמת למחיר. אשתי התענגה על לזנית חציל ביתית אני נהניתי מרביולי עגל, סינטה מצוין ועוגת גבינה מעולה ודווקא הפילה (תוספת 60 ש"ח) היה קצת סתמי. כולל יין וקפה ב- 330ש"ח ללא טיפ-נחזור ללא ספק!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רענן - תמונה
רענן 2 ביקורות
4.7
28/02/10

חגגנו אירוע. הגענו מרחוק ומצאנו שולחן מסודר ומקושט, עם ברכה לחוגג. האוכל מעולה, השירות נהדר ומפנק. הכל בנדיבות וברוחב לב. עסקית ביום שישי בשלוש וחצי אחה"צ. אין הרבה מקומות שנותנים עיסקה... כזו. נחזור ונמליץ לכל מכרינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
25/02/10

היינו בסוף השבוע ומאד נהננו מהשינוי המבורך, המסעדה היתה מפוצצת אנשים והאוכל עף מהמטבח, המחירים שפויים ונראה שאוקטגון למדה את לקח הגאווה וירדה מהמנות עם השמות המטופשים והמחירים הגבוהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי ברנשטיין - תמונה
נעמי ברנשטיין 16 ביקורות
4.3
14/12/09

בילינו ביום שבת באוקטגון כשבחוץ גשם - מבול אין מקום יותר מתאים לזה בימי החורף - במבנה עץ חמים ומדהים אוכל ממש טעים- שירות קשוב ולא מלחיץ - למרות העומס הרב הכל זרם בכיף. ממליצים בכיך -... דרך אגב היינו כ 9 אנשים וכולם חשו אותודבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
2.7
13/12/09

היינו זוג לא.ערב ביום שישי. האוכל היה טעים,האוירה נעימה, השירות לא עומד באותו הסטנדרט.לאחר שקיבלנו המנות נשכחנו.הכלים לא הורדו מהשולחן קרוב לחצי שעה.לאחר שהזמנו תה הוא הגיעה אך נשכחו... המים החמים.... המחירים:זה יפה שיש תפריט סגור ב89 ש"ח,אך לא יכול להיות שמעל לחצי מהמנות הם בתוספת מחיר!ולא זעום. שמעתם פעם על תוספת מחיר של 60 ש"ח?? בקיצור:אוכל טעים, אורה נעימה, נוף מדהים.שירות ומחירים אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
16/09/09

היינו בשבת והופתענו לגלות שהעסקיות הן גם בשבת אכלנו עסקית ב- 89 ש"ח מנות מעולות, המחיר מצוין, התמורה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי ברנשטיין - תמונה
נעמי ברנשטיין 16 ביקורות
4.3
15/09/09

התחלנו את השבוע בארוחת צהריים עסקית באוקטגון, טעים ,שירות אדיב, נקי, נקי ועוד פעם נקי, לא פחות חשוב מחיר הגון במיוחד לאוכל איכותי כל כך-

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/09/09

היינו 3 סועדים, חיכינו 40 דקות למנות ראשונות ולאחר מכן עוד חצי שעה למנות עיקריות. הוגשו 2 מנות, שלי הוגשה כרבע שעה לאחר מכן. המנות מאכזבות, לא הוגשו לפי בקשת עשיית הבשר ואילו המנה שלי... נשארה שלמה כי הטעם היה דיי נוראי. ביקשנו עוגת שוקלד חמה וקרם בורלה, העוגה הייתה קרה, שכחו לאפות פשוט ואילו הקרם בורלה יצא עם הסוכר החום אך לא שרוף מלמעלה. כנראה נשכח, שוב... אכזבה גדולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגיל - תמונה
יגיל 14 ביקורות
4.3
05/09/09

היינו 13 סועדים. היה פשוט נהדר. היה קונצנזוס שהאוכל היה מצויין, השירות מעולה והאוירה נעימה. המחירים היו סבירים ביותר. מנת השרימפס וקלמארי טעימה, גדולה ומומלצת ביותר. נשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/06/09

פשוט ולעניין חברים- אם אתם רוצים לאכול במחיר סביר, אוכל מצויין ואפילו עדיין מיוחד ומוגש יפה,אוקטגון עונה על הצורך הזה.. אכלנו באווירה נעימה בנוף המדהים עם שירות מאוד מקצועי ואדיב שלא... מנסה "לדחוף בכח" ומנות שעשויות במידה,המראה והטעם הנכון.מאוד השתנה מאז החורף שהיינו מומלץ לבוא לבדוק! נ.ב- שווה להגיע לקראת השקיעה, לא הפסקנו לצלם..

עוד פרטים
הוספת תגובה