נגישות
נגישות

פינת השלושה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על פינת השלושה

Vitaliy - תמונה
Vitaliy מבקר מתחיל
אוכל לא טעים
1.5
25/04/17

הייתי במסעדה הזאת לא פעם אחת, אבל פעם אחרונה הייתה יוצאת מן הכלל... אוכל גרוע ברמה שהשארתי הכל על השולחן והלכתי. הזמנתי פלוב ומרק כבש, מרק היה סביר עם תפו״א חצי מבושל אבצ פלוב היה גרוע... ברמה שאיאפשר לתאר, אורז לא מבושל, טעם מוזר.... אחרי שפניתי כמה פעמים ולא ניגש אלי אף אחד, הלכתי לבד שיחליפו לי, אז מה הציעו לי במקום פלוב(שזה מנה עם בשר)? הציעו אורז עם אפונה.. אורז לבן בצלחת עם אפונה ב31 שח נראה לי מוגזם... ובכל הסיפור הזה אפילו לא הביאו לי את האחראי... לא ממליץ על המקום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ודי - תמונה
ג'ודי 42 ביקורות
אוכל טרי במיוחד!
4.3
13/02/17

בס"ד שלום רב, ישבנו שם מספר עמיתים לעבודה ונהנינו מאוד. האוכל היה טרי טרי טרי! בעיני דבר חשוב מאוד ונדיר. גם מבחינת המחיר והשירות היינו מרוצים מאוד. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv 36 ביקורות
פינת השלושה
2.5
06/05/15

שירות אדיב, אוכל בסדר, הלאפה לא משהו. יקר מאוד ולא מוצדק. שיפוד הלבבות הכי יקר שניתקלתי בו. לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
השלושה
4.0
23/02/14

שווארמה טובה סך הכל השירות מהיר ומקבלים כרטיסי ארוחות של חברות מנה משביעה מאוד ומפנקת השירות מהיר מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אכזבה, אכזבה, אכזבה
1.0
23/01/14

בתור מי שהייתה לקוחה קבועה של המסעדה, הגעתי היום ולא האמנתי למראה עיני. רמת ניקיון מזעזעת. בר סלטים שלא הייתי נוגעת בו כי נראה פשוט מטונף. מבחר סלטים דל ולא אטרקטיבי (למרות שבניגוד לעבר... גובים עליו תשלום של 18 ש"ח למי שמזמין שיפוד). קבב שהזמנו היה מלוח מאד ועדיין הורגש בו טעם לוואי. שיפוד פרגית היה בסדר, אבל לא יותר מזה. מרק דושפרה שפעם היה למנה אהובה עליי הרגיש כמו צלחת שמן לתוכה הכניסו כמה כיסוני בשר הרבה מאד גזר וחומוס. לא היו בו כל הרכיבים שתמיד היו וטעמו היה פשוט נורא. צלחות וסכו"מ מלוכלכים, צוות שמדבר בגסות רוח. והמחיר כמו בשיפודיות טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 3 ביקורות
לא משהו
1.0
24/11/13

לאחרונה המסעדה יצאה בקמפיין באחת מתחנות הרדיו, בו היא מזמינה לסניף פנורמה בימי שישי ליהנות ממוצריה. במילה אחת - אכזבה. שלא לדבר על רמת הניקיון הירודה, המלצרית לוקחת מגש שאכלו ממנו,... זורקת את השאריות ושמה אותו בערמה חזרה לשימוש הלקוח הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
אני והמשפחה שלי אוהבים את המקום
3.8
12/03/13

מאז שאני ילדה קטנה אנחנו אוכלים שם לפחות 6-7 פעמים בשנה, ותמיד אנחנו מזמינים שיפודים (בלי להעליב, אבל אוכל בוכרי אני אוהבת לאכול בבית ולא במסעדות, כי אין על אוכל של אימא/סבתא) אנחנו... מאוד אוהבים את השיפודים שלהם, הם גם לא כל כך יקרים (בדקנו במקומות אחרים) השירות דיי בסדר, הסלטים גם לא רעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 24 ביקורות
2.7
03/09/08

סלטים בינוניים מינוס. האנטריקוט שהזמנתי לא היה טעים והיה לו טעם של בשר מעובד. החומוס לא היה הכי טעים והפטריות שהיו עליו לא היו חמות כמצופה. החברים שהיו איתי הזמינו דג פורל ודיווחו שהיה... להם בסדר. אפשר לוותר. יש מספיק מסעדות טובות יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
1.3
14/11/07

לא משהו האוכל לא תמיד טעים וטרי אפשר לשפר הרבה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
30/10/07

האוכל לא מעלף אבל טוב מאוד בסוגו, ביחוד הבחש והמרק דושפרא. סלטי פתיחה בינוניים מינוס. שיפודים צפויים. מנות נדיבות, מלצרים מתקתקים את העבודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה