נגישות
נגישות

בוצ'רי אחוזת בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על בוצ'רי אחוזת בשר

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים ויקר יחסית
3.3
27/09/19

האמבורגר טעים מאוד וגם עראיס. השירות סביר אם כי לעיתים המלצרים לא איתנו. המחיר יקר יחסית סך הכל סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
טעים אך לא שירותי.
2.3
05/04/19

הגענו זוג למסעדה יחסית ריקה. הושיבו אותנו באחד החדרים, חדר לבן וריק. האווירה קצת כבדה ומרגישים שאוכלים בתוך בית. הזמנו בשר שמתומחר לפי משקל, הציעו לנו לבחור בעצמנו את הנתח שזה היה יפה... מאוד. הבשר טעים, אין מה לומר. הפריע שהמלצריות עומדות ונועצות מבטים תוך כדי האוכל. הרגשנו שרוצים שנלך כמה שיותר מהר. יצאנו בהרגשה לא נעימה ולכן לא נחזור על אף שהאוכל היה טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מעולה
3.8
01/08/17

מסעדה מעולה בעיקר לחובבי בשר, עם זאת יקרה והבשר מתומחר לפי משקל ואין מחיר סופי בתפריט. המסעדה צמודה לספא ולכן זה מאוד נוח לסיים שם ולהגיע למסעדה. לספא יש קופון משותף עם המסעדה לבילוי... כולל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה פוגל - תמונה
סימה פוגל מבקר מתחיל
יום הולדת לא כל כך שמח
1.3
20/01/14

הזמנתי לבן זוג שלי מתנת יום הולדת,חבילת זהב.עיסוי זוגי שהיה טוב וארוחה זוגית במסעדה. האכזבה במסעדה היתה כבר בכניסה,המתנו כ-10דקות בלי שאף אחד עידכן על זמן ההמתנה,כשכבר ישבנו ורצינו לבצע... את ההזמנה נאמר לנו שזה בסכום 200 ש"ח מה שלא הובהר בהזמנה.את המנה הראשונה העבירו לשולחן אחר בטעות ואחכ' העבירומ אלינו...שילמתי על יין כשדרוג והיין הגיע בסוף הארוחה ורק מנה אחת.במנה אחרונה לא קיבלנו שתייה חמה מה שצויין בהזמנה...וכאשר הלכנו אף אחד לא התיחס ולא שם לב להגיד אפילו שלום. בושה וחרפה ואכזבה גדולה שרציתי לחגוג לבין זוג שלי יום הולדת.שרות גרוע ביותר.יש לציין שאני עובדת בחברה מאוד גדולה וחשבתי להמליץ על ערב חברה...מה שקרה שם מתחת לכל ביקורת. מבקשת תגובה דחופה!!!! סימה פוגל

עוד פרטים
הוספת תגובה
snir ונעמה - תמונה
snir ונעמה מבקר מתחיל
שן שבורה וערב חמוץ
2.5
15/08/12

לעסתי משהו קשה ושברתי שן. בעל הבית הגיע והלך עם ה'אבן' (או שאלוהים יודע מה זה...) לשתי דקות. כשחזר התנצל ולא ידע להסביר איך זה קרה. לא הציע שום פיצוי או משהו לשיפור המצברוח...בסוף הערב... כשניגשתי אליו הסביר שאני יכול רק דרך עורך דין לתבוע את העסק כי יש להם ביטוח על זה וקצת נתן לי הרגשה שלא שווה לי להתאמץ כי "זה כלום בעצם ואולי בכלל נפלה לך סתימה או משהו..." שוב, לא הוצע לנו שום פיצוי או אפילו הנחה בחשבון. יצאנו בהרגשה רעה מאוד. המנות עצמן מלאות שמן חמאה וכו' והייתה לנו בחילה כל הלילה. או שאולי זה בגלל השן השבורה והיחס של המקום למקרה. זה באמת היה מבאס...אני לא ממליץ על המקום בכלל למרות שאין הרבה מקומות כשרים בבאר שבע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בנימין מזרחי - תמונה
בנימין מזרחי מבקר מתחיל
גרוע +
1.3
13/08/12

לאחר ביקור פעמיים במקום,בררתי הערב האם ניתן לאכול במקום דגים.לפני הברור[טלפוני] ראיתי בדף הבית תפריט הכולל מספר סוגי דגים.מאחר ואני מכיר את נושא השירות של ספקים בישראל,בדקתי גם טלפונית... לפני הגעה למסעדה/בר האם באמת יש דגים.העונה אמר שיש דגים על פי מה שצוין באתר.http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=4510&txtNavID=3&txtItemID=364794 לאחר הגעה למסעדה וכניסתנו,ניגשנו לשבת לאחד השולחות הקטנים הנמצאים בצידו השמאלי של פתח הכניסה ,בצמוד לקיר ממול הבר.מיד הבחנו באיזה ג'וק קטן שטייל לתומו על השולחן והופרע על ידי בניסיון לחסלו.נו,,התחלה לא נעימה,,הברמנית שהבחינה בכך הפנת את תשומת ליבו של "המלצר" בחור צעיר,שהתברר שהוא מנהל את המשמרת כנראה.טוב זזנו לכיוון השולחן האחרון בשורת השולחנות שבצמוד לקיר.כשהביאו את התפריט הבחנו שלא כתוב בו מה שמופיע באתר.גם המלצר טען שאין להם את סוגי הדגים המופיע באתר.אמרתי שהתקשרתי הערב לברר את הנושא והודיעו לי שיש.,,,, .בקיצור מפח נפש רבתי. בתאבון..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rebekah Frei - תמונה
Rebekah Frei 2 ביקורות
אכזבה מוחלטת
2.0
01/05/12

קיבלנו שי - ארוחת בוקר במטה במדבר. הלכנו כשאנו מצפות להנות מהחויה, אך השרות היה ממש משפיל, או כמו שאמרה המלצרית - למה אתם מצפים אם אתם אוכלים בחינם? אמנם האוכל היה סביר, אך הקפה היה... נורא ואיום. לא מומלץ בכלל, אלא אם כן אתם נהנים מהשפלות ומיחס מחפיר. לעולם לא נשוב לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
17/05/11

מנות גדולות מצוינות! לקחתי קופון בלי שום המלצה ו עכשיו ממליצה מאוד לאחרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/07/10

מקום מעולה, נהננו מאוד מהמנות ומהאוירה השונה, נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
4.0
13/10/09

הגענו למקום, אשתי הפתיעה אותי עם חבילת פינוק מעלפת של ספא ופינוקים, לאחר מכן עיסוי מדהים, לאחר מכן התקלחנו במקום ויצאנו למסעדה שבמתחם, האוכל היה מדהים (ממליץ על הרוויולי גבינות מוקרם)... ועוד כל מיני מאכלים טעימים, הצוות היה מפנק ואדיב, המחיר לא יקר ופשוט שווה את זה, אני אסם, כיף גדול ו מ ו מ ל ץ !!

עוד פרטים
הוספת תגובה