נגישות
נגישות

סטקיית ציון הגדול ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על סטקיית ציון הגדול

רו - תמונה
רו מבקר מתחיל
ממש לא גדול
1.0
19/04/18

שלום נקלעתי למקום ביום העצמאות חשבתי שזה מסעדה עם שם אבל טעיתי ראשית שרות נוראי רק מלצרית אחת אי אפשר לשבת איפה שרוצי אחרי שאתה מתיישב אומרים לך שאין עסקית הזמנתי עיקרית והגיע סלט... ירקות פשוט ללא תיבול וחומוס לא עוברת שנייה ובאה עיקרית שווארמה עם 6 מקלות ציפס כן 6 ואם אני רוצה לאכול אחכ את הבשר? אני מסתכל סביבי ורואה שכולם קבלו סלטים בצלוחיות ואני לא למה ככה! בקשתי לא התנצלו ונתנו לי לבחור מסדרת הסלטים לא הכל ואז בא בעל הבית ואומר תאכל אתהעיקרית שלא תתקרר אבל ממזמן היא כבר קרה בקשתי מהמלצרית לחמם והיא עיקמה את הפרצוף היא חזרה אמרה שלא אוהבים לחמם ואכן זה לא ממש התחמם נו אכלתי ובקשתי חשבון וזה הגיע וכלל ברוב חוצפה שרות כן שרות שירות על לא שרות בקיצור פשוא מאכזב ובגדול... אכן ציון הגדול בלאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tehila - תמונה
tehila 11 ביקורות
מקום טוב
4.0
11/04/18

מקום טוב בשרים טובים סלטים טעימים נמצא בקניון רמות מקום מעניין כיף ללכת לשם שווה ללכת ולטעום בקיצר מקום טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 21 ביקורות
מאד מאד מאד לא ממליץ, ואני אפרט -
1.0
27/01/14

בעבר זה היה מקום שאפשר לאכול בו אוכל טוב, ובמחיר סביר. והיום ? איזה פער עצום בין מה שהמקום הזה היה בעבר, לאן שהוא התדרדר היום. הזמנו פרגיות - מהבשר עלה ריח מאד לא נעים, שהעלה מחשבות... נוגות באשר לטיבו. אכלתי נתח אחד בלבד מהשיפוד. יותר מזה לא העזתי. השניצל - היה כל כך קשה ויבש, עד כדי כך שאפילו בסכין סטייק אי אפשר היה לחתוך אותו ! למותר לציין שאת רוב ה"אוכל" הזה השארנו בצלחת, על אף שהגענו מאד רעבים. והשיא - כמה דקות אחרי שטעמתי מהפרגית נאלצתי לרוץ לשירותים. למה ? תבינו לבד ! והשירותים... מתוך 3 תאים בשירותי הגברים : תא אחד נעול מבחוץ, בתא השני אין בכלל מושב לאסלה, ובתא השלישי אין אפילו בריח ואי אפשר לנעול אותו מבפנים... אם זה לא הספיק לכם, אז באף אחד מהתאים לא היה נייר טואלט, ונאלצתי לרוץ החוצה ולבקש מאחד העובדים. בקיצור, אם אתם רוצים לאכול ולבלות, תחוסו על זמנכם, וחפשו מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mistert - תמונה
mistert 3 ביקורות
חבל פעם היה טוב
1.3
02/12/13

לפני כמה שנים היה מצויין וכשחזרתי לפני כמה שבועות היה ממש מאכזב: הגעתי עם זוג תיירים כדי להציג בפניהם את האוכל הארצ-ישראלי: על האש. התיישבנו וכבר הסכום/צלחות מלוכלכים, על השולחן, שכבה... דביקה... טוב לא נורא-החלפנו המנהלת שואלת מה נרצה להזמין. על התפרית רק עסקיות, בקשתי פירות נענתי בתוקפנות "בערב זה 70 ש"ח לבנאדם - שני שיפודים, סלטים ולאפות" תו"כ שהיא עוצרת בתנועת יד את המלצרית שעמדה להגיש את סלטי הפתיחה. טוב לא נעים-יאללה בסדר ואפשרה למלצרית להגיש את הסלטים. לאפות ביתיות? אז בדיוק הבחור שאופה אותן לא פה -אז יש פיתות. מזמינים את השיפודים. פתאום קולטים שכן יש שולחנות שמקבלים לאפות... אני מבקש גם - כנראה שהבחור חזר, מקבלים מצה (כן דקה, פריכה ונשברת לרסיסים)עושים כאילו כלום (מול תיירים...) השיפודים בסדר לא מעבר, הצ'יפסים ממש לא והסלטים לא כ"כ טריים. המלצרית הראשית-מנהלת שואלת לשלומנו - בקשתי עוד לאפות (טעות) והיא מציינת לאשתי ש"אל תשכחו את ה-טיפ בסוף" טוב אחרי 10 דקות מגיעות שתי מצות שרופות לחלוטין! (כשבשולחנות מסביבנו זה נראה פחות גרוע) סוף כל סוף מגיעים לתום הארוחה, מבקשים חשבון ושוב המלצרית מציינת כי זה לא כולל שירות, אני מצביע על הלאפות-מצות השרופות, ואז היא מציינת "כן זה מיוחד מאוד, עשינו את זה רק בשבילכם!" "אבל זה שרוף לגמרי" "לא זה לא שרוף זה מיוחד, עם שמן ותבלינים" "לא יודע זה שרוף" "לא זה לא ! פשוט הבחור של הלאפות יצא, זה מה שהיה, התאמצתי לתבלן לכם מה שהיה וזה קצת השחים זהו, ואל תשכחו את הטיפ!" טוב..שכחנו את הטיפ, לא את החויה, והתיירים לא יוכלו על אש בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה