נגישות
נגישות

מנדרין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על מנדרין

Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
מומלץ מאוד שימשיכו ככה
4.8
12/04/16

הגענו ביום שישי בבוקר והופתענו לטובה. למרות שהגרנד קניון מפוצץ בזמן הזה וגם בית הקפה, המארחת רשמה אותנו ודאגה להושיב לקוחות בלי ביזבוזי זמן, חיכינו כמה דקות והושיבו גם אותנו. המלצר וגם... המלצרית נתנו שירות יוצא דופן - כל הכבוד בעיקר בזמן הלחוץ, אפילו את קנקן המים שביקשנו (שברוב המקומות צריך להזכיר שוב ושוב) הביאו לנו על הפעם הראשונה. אלכלנו ארוחת בוקר זוגית במבצע של ישראכרט, היה טעים מאוד ובמחיר מעולה של 69 ש"ח. נבוא שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
במנדרין גרנד קניון- הנאה מובטחת!
5.0
10/01/16

שלום רב! אין מצב בו אני נמצא בגרנד קניון ואני לא מתיישב בקפה מנדרין שהוא הוכיח לכולם שמכל סניפי הרשת בחיפה, הוא המוביל בכל הפרמטרים. המבחר של המנות הוא עשיר ומגוון ובאשר לטעם, אין מה... לדבר! הזמנתי כבר את כל סוגי הכריכים המצטיינים בטען משובח, וגודל המנה הוא ללא תקדים, לעומת כל בית קפה אחר, ללא קשר לרשת. באופן מיוחד אני מתלהב מכריך הסלמון, שאין שני לו בחיפה. השירות הוא מעל ומעבר, ובכל רגע המלצרית מתעדכנת לגבי שביעות הרצון של הלקוח. הקפה הוא מדהים ומשאיר טעם של עוד, ובאשר לקינוחים, הם תאווה לחך. יצא לי לפגוש לא פעם את מנהל הסניף, והוא מבקש לא פעם לשאול את דעתם של הסועדים על החוויה שזומנה להם. כמי שביקר כבר בכל הסניפים, אני חוזר ומדגיש כי הסניף בגרנד סועד בצקום הראשון, לא רק בין סניפי הרשת, אלא רכש מקום של כבוד בסוללת בתי הקפה האהובים בחיפה. בברכה, אנדרי ליבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
מנדרין גרנד קניון
3.5
30/12/14

עצרנו לארוחה מהירה והזמנתי סלט טורטייה שהיה מאוד מוצלח ב49 ש"ח + לטה קטן ב13 ש"ח שהיה אף הוא טעים אך מעט קטן מידי לטעמי (בד"כ מקבלת קפה יותר גדול תחת ההגדרה "קטן" במקומות אחרים). בסה"כ... נהננו ונחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
נהדר
5.0
16/09/14

תוך כדי יום סידורים בגרנד בחיפה עצרתי בגלל שלט פרסומי של מנדרין ובו טוסט + סלט ב30 שח. התיישבתי לבד בשולחן שבדיוק התפנה במנדרין. מלצרית נגשה אלי מיד עם תפריט. הסברתי לה שאני לא צריכה... תפריט רוצה את הטוסט. היא מיד הזמינה אותו והוא הגיע במהירות. היה טעים ופשוט. המלצרית היתה מקסימה ושירותית. מיותר לציין שהמחיר זול ושווה. האוכל מצוין וטעים. אוירה שקטה ורגועה על אף הגרנד ההומה... מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מאד נחמד
5.0
25/08/14

היינו בארוחת בוקר במנדרין גרנד קניון. היה נחמד מאד. המלצריות היו חביבות וידעו להמליץ לנו על המנות לפי רצוננו. המנות היו טעימות והגיעו במהירות. היתה אוירה נעימה רגועה ושקטה והמחירים... בהחלט סבירים למנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מנדרין
5.0
23/08/14

היינו במקום ביום חמישי. הזמנו ארוחת בוקר נפלאה, כפי שעיניכם רואות בתמונה. הכל מהכל ובייחוד מטבלים טעימים ביותר. כמו כן הלחמים והן הקפה הטוב שרק מנדרין יודעים להציע. אחת מארוחות הבוקר... הטובות שיש כיום בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מנדרין
4.0
13/05/14

היינו במקום שלשום. הזמנו את עוגת הגזר המדהימה של המקום שאותה מזמינים שנים. בנוסף התענגנו על 2 כוסות קפה שהיו מצויינים. השירות טוב, האוירה חביבה למרות שהמקום בלב הקניון אבל למעשה אין... תלונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
קפה טעים!!!
4.3
06/11/13

ביום שישי האחרון, תוך כדי הסידורים בגרנד, החלטתי לעצור לספל קפה. התיישבתי עם בעלי בשולחן שבדיוק התפנה במנדרין. מלצרית נגשה אלינו מיד עם תפריטים. וויתרנו על להסתכל בתפריט והזמנו שני ספלי... הפוך בינוני, שהגיעו במהירות. הקפה טעים מאוד. המלצריות ערניות ושירותיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מנדרין
3.5
13/09/13

אכלנו ארוחת בוקר במקום. המחיר סביר בהחלט. ארוחות הבוקר של מנדרין הינן ארוחות בוקר מעולות שאחריהן מרגישים ממש מפוצצים. למרות שהמקום נמצא בתוך הקניון עדיין יש אוירה נחמדה ביותר והמקום... מומלץ ביותר. יש גם מנות נוספות ומגוונות במקום. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/04/10

אני כותבת מכתב זה במטרה שיגיע לאחד ממנהלי הרשת או המסעדה. אתמול אני ועוד שלושה חברותי, ישבנו במנדרין שבגרנד והזדעזענו משרשרת התקריות המצערות שעברו עלינו שם. זה התחיל בכך שהזמנתי את מנת... העוף ברוטב עגבניות וזיתים שהיתה לא פחות מדוחה בשילובי המרכיבים והתיבול הנוראי,מבלי כמובן לדבר על חוסר טריותו של העוף! האחמש התנהג אלינו בצורה מגעילה לאחר שמנת הלזניה שחברתי הזמינה הגיעה קפואה!!!!לגמרי. אכזבה קשה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה