נגישות
נגישות

נאפיס באר שבע - Nafis ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על נאפיס באר שבע

הראל - תמונה
הראל מבקר מתחיל
מספר 1 בדרום!
5.0
12/05/18

המסעדה הכי טובה בדרום,מנות גדולות,מחיר זול,אוירה טובה ,ניקיון מטורף.מוסיקה מעולה,מקום מרשים ביותר ושירות שעולה על כולם. שאפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
מומלץ
5.0
17/08/17

קפצתי למרק בין פגישות.טעים וטרי.שירות אדיב ואיכותי. סניף ממש כיפי שעושה חשק לחזור אליו עוד.. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל טעים, שירות מעולה, מה עוד צריך?
4.5
03/04/17

כל מי שמכיר את הנאפיס יודע שהוא בא לקבל תמורה מלאה בעד הכסף שלו. התפריט מגוון ומלא במנות מכל מיני סוגים, האוכל טעים, השירות מעולה ולא מאכזב לעולם, המחירים לעניין והאווירה טובה מאוד. כיף... לחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
ארוחה טעימה ומשביעה בכלום כסף
5.0
28/05/16

המסעדה האהובה עליי! והסניף האהוב עליי! מתאימה לכל כיס, בכל יום בשבוע.. מגוון מטורף של מנות. מהפסטות , המאפים ועד הבשרים - הכל טעים, איכותי ומותאם לציפיות הגבוהות של הישראלים = אפילו... ההמבורגר שלהם ממש טעים! ממולץ לכל סוג של ארוחה - משפחתית, זוגית, חברתית, אירוע..האווירה טובה, לפעמים טיפה רועש אבל אם יש מקום באיזור הסגור אז שם בכלל ההרגשה היא כמו במסעדה יוקרתית במחירי רצפה. מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv 36 ביקורות
נאפיס ב''ש
4.8
13/05/15

הגענו ביום שבת למסעדה,תיכף נכנסנו. השירות היה מקצועי האוכל טעים והאוירה נחמדה. ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avishemi - תמונה
avishemi 3 ביקורות
נאפיס
1.5
11/04/15

למרות שהוזמן מקום בטלפון חיכינו רבע שעה נוספת. אווירה המונית ורועשת אי אפשר להחליף מילה בשקט עד שאתה מוצא את עצמך גם צועק. המלצר היה מאוד אדיב אך מפוזר וללא תכלית. המחיר סביר לרמת האוכל... שלא היה מי יודע מה. להמליף לחבר? אין צורך!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv 36 ביקורות
נאפיס באר שבע
3.0
15/04/14

הגענו בשעות הערב למתחם המסעדה. המחזה היה כמו המתנה בביטוח לאומי. מלא אנשים ומשפחות שמחכים ''לזכות'' להיכנס למסעדה. אחרי חצי שעה נכנסנו. הזמנתי המבורגר אנטריקוט בלחמניה בתוספת פיטריות... ובצל. מה שקיבלתי בפועל זה לחמניה ריקה עם אנטריקוט ובצלחת בצד חסה ירקות והפטריות והבצל...ממש עשה זאת בעצמך.. השירות היה בסדר ונהנו מהאוירה. בסך הכל אם יש לכם הרבה סבלנות אז ההמתנה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 4 ביקורות
מסעדה מעולה
4.0
13/02/14

מסעדה שאנחנו הולכים אליה הרבה ונמשיך ללכת הרבה, זה לא מסעדה יוקרתית למשהו מכובד זה מסעדה קלילה לבוא לשבת כל החבר'ה בכיף. יש מגוון גדול באוכל, המחירים סבירים, האוכל טוב, המלצרים... נחמדים. והמסעדה היא כיפית ככה לשבת בקלילות עם חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel מבקר מתחיל
4.7
26/01/09

טוב אז ככה נאפיס באר שבע מה עוד אפשר להגיד אנחנו נמצאים שם לפחות פעם בשבוע ונהנים כל פעם מחדש עם זה האוכל הטעים ואם זה האוירה השירות הנפלא של הצוות ,הניקיון של המקום הכל פשוט מצויין חבל... על הזמן מגיע להם את הציון הכי טוב שאפשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערית - תמונה
יערית 2 ביקורות
2.3
30/12/08

יום א בתאריך 28/12/08 אכלנו אני וחבר שלי במסעדה בסביבות 9 וחצי בערב.הזמנו סלט שתיי גבינות חומוס ולקינוח סופלה שוקולד עם גלידה. לאוכל לא היה טעם חשוד אך הבטן שלי התנפחה באופן חריג ולאחר... כשעה הכאבים הוגברו ותכפו. לאחר כמה שעות המצב של חבר שלי הדרדר עד מהרה מצאנו את עצמנו ערים כל הלילה סובלים מכאבי בטן נוראיים הקאות ושלשולים בקושי שהצלחנו ללכת לשרותים למחרת המשכנו לשכב במיטה עם כאביי בטן . כאביי הבטן שלי ממשיכים עדיין כאשר כבר עברו יומיים מאז. התקשרתי למסעדה ליידע אותם שיבדקו שכן הם הרעילו אותנו ואם זו הייתה אישה בהריון או ילד קטן המצב היה יכול להסתיים באסון אחראית המשמרת אמרה שהמנהל יחזור אליי הסברתי לה שאני לא מחפשת פיצוי שכן לעולם לא אחזור לאכול בנאפיס ואת הסבל שעברנו אי אפשר לשנות היא התעקשה שהמנהל יחזור אליי אתם יכולים לנחש שאין קול ואין עונה ומהמנהל לא שמעתי כלום. עצה מכל הלב אל תאכלו שם שלא תחוו את מה שקרה לנו. במיוחד גם לא במסעדה שאפילו לא אכפת לה שזה קורה ולא מבררת את הנושא עם הלקוח הנפגע!

עוד פרטים
הוספת תגובה