נגישות
נגישות

קפה בורדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על קפה בורדו

Zohar - תמונה
Zohar 2 ביקורות
מקום עם שם אך ללא איכות.
1.0
08/10/13

בורדו ללא ספק מסעדה עם שם בנהריה,אך לרע המצב,בתקופה האחרונה{שנה אחרונה} המקום נהיה מגעיל. נתחיל בשירות,שזה ללא ספק חלק גדול ועיקרי במקום שאתה מתיישב ומשלם כסף. השירות ממש על הפנים,עד... שבכלל לוקחים ממך מה שאתה מעוניין להזמין לוקח כמה דקות {הגיוני} אחרי שהם לוקחים את ההזמנה הם שוכחים ממך במשך כמעט כ שעה. אתה יושב ומחכה וכל הזמן אומרים עוד מעט עוד מעט עוד מעט יגיע. אתה מיואש כבר. עד שמגיע האוכל ניראה גם בהתאם. והמחיר?בשמיים! לא שווה!!!! ההמלצה שלי, א. אם המסעדה חושבת שהיא טובה שיכניסו למטבח עוד טבחים. ב. יש אחראית משמרת ממש מתייחסת מגעיל היא נמוכה עם תלתלים בלונדיינים. ג. לקוחות שרוצים באמת להנות מהשירות והאוכל וגם לשלם לא מחיר גבוה אל תשלחו לשם!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
נטלי
1.5
10/05/13

שלום, אתמול הגעתי עם חברות שלי למסעדה שהיא אחת המסעדות האהובות עלי בנהריה. חברות שלי הזמינו רביולי ואני הזמנתי סנדביץ׳ סלומון . לאחר כעשר דקות חברותיי קיבלו את המנות שלהן ואני לא.... חיכיתי כשמונה דקות ושאלתי את המלצרית מה קורה עם המנה והיא אמרה שזה אני בדרך. בינתיים חברותיי המשיכו לאכול והמנה לא יצאה . כאשר המנה כן יצאה ביקשתי מהמלצרית לבטל אותה כי חברות שלי כבר היו לקראת סיום. במקום לקבל התנצלות על עיכוב המנה הוסבר לי ע״י 3 מלצרים שונים שסנדביץ׳ לוקח יותר זמן להכין מרביולי וזה קצת מגוחך. הסברתי למלצר שגם אם זה המצב הם היו צריכים לתזמן את המנות ביחד כי לא יתכן ששתי בנות יושבות ומסיימות את המנות ואחת עדיין לא קיבלה את שלה. בנוסף לכל התקרית הזאת ניגש אלי מלצר ואמר לי שאם אני לא מוכנה לאכול את המנה הם אורזים לי אותה ויחייבו אותי על המנה בכל זאת. בסופו של דבר קיבלנו חשבון עם המנה בפנים והייתי צריכה לגשת שוב למלצרים על מנת שיבטלו את המנה, בסופו של דבר לאחר מאבק מתמשך המנה בוטלה. בחיים שלי לא זכיתי ליחס כזה !!!! השירות היה על הפנים המלצרים לא ניגשו פעם אחת לשאול את חברותיי אם המנות בסדר ופשוט התעלמו מהשולחן גם כאשר ניסינו לבקש חשבון.חברה שלי היתה צריכה להרים את הקול שלה על מנת שמישהו מהמלצרים ישים לב. המסעדה היתה מבחינתי מקום בילוי קבוע ואחרי ערב כזה אני בחיים לא יחזור לשם יותר ואני ממליצה לאנשים לא להגיע ולחוות את מה שנאלצתי לחוות!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 18 ביקורות
אכזבה גדולה
1.5
17/04/13

המנה הגיעה שרופה, מנהל המשמרת ראה והציע פיצוי בקינוח אך סרבנו. אכלנו מחצית ולא נהננו. גם השירות היה על הפנים ולסיום הוסיפו לחשבון קפה הפוך שלא הזמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
שירות גרוע במסעדה עמוסה (פעם ראשונה שאני משאירה תגובה שלילית למקום כלשהו)
1.0
08/01/13

ישבנו כמה אנשים והיו הרבה אנשים ובמסעדה פשוט לא הצליחו להארגן כשהמסעדה מלאה. לאחר מנות עיקריות (שלא היו משהו) הזמנו קינוח, לאחר 20 דקות קיבלנו קפה בלי קינוח וכשקראנו לבדוק מה קורה עם... הקינוח קיבלנו תשובה שיש עומס והאם אנחנו לא רוצים לוותר ????!! כשאמרנו שלא - קיבלנו אותו עוד 20 דקות (כולה עוגת שוקולד חמה) לאחר שכבר סיימנו לשתות קפה וכשעוד פעם קראנו לאחראי משמרת והתלוננו - הוא אמר שתמיד יש לנו בחירה ויכולנו לוותר על הקינוח. אה, והפיצוי היה 50% הנחה על אותו קינוח. בקיצור, חוויה לא מומלצת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 3 ביקורות
מחירים מופקעים ואוכל קטן
2.5
23/08/12

הלכנו כל המשפחה לאכול במסעדה שבתור עיון בתפריט, נשמעת לא רע. נכנסנו ועיינו טוב יותר; כל המנות במחיר של מינימום 50 שקלים, מחיר כוס קפה שלא היה מבייש בית קפה מקצועי, וקיש פטריות מצומק ב... 60 שקלים. סלט תאילנדי מוצף ברוטב ותפוחי אדמה במחיר של 60 שקלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/06/11

האוכל והשרות שלכם מעולה יש מצב לקבל מתכון של הסלט שלכם עם הגבינה חלומי

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
4.0
04/01/11

הגענו לבורדו בעקבות המלצות מהאתר ולא התאכזבנו. המסעדה לא נופלת מבתי הקפה הטובים של אזור המרכז. למרות שזה מעט יותר יקר מהממוצע, האוכל מגוון וטעים, יש מנות מיוחדות והשירות טוב (ביקשנו... להוציא פטרוזיליה ממנה שכבר הגיעה והם עשו לנו את המנה מחדש, שלא כמו מקומות אחרים שפשוט היו מוציאים את הפטרוזיליה ומגישים שוב). מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/01/11

Great Place Great Food Great people. Ask for Jeckie he is just the best.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 22 ביקורות
4.7
07/09/10

אני מקפידה לאכול בבורדו לפחות פעמיים בחודש וכל פעם אני יוצאת מרוצה! אוהבת במיוחד את הסלט חלומי שלהם שלא נדבר על ארוחת הבוקר המפנקת שלהם. ממליצה בחום לכל מי שרעב ושחשובה לו איכות שירות... וכמות! השירות נפלא , האווירה נהדרת והמנות נדיבות מאוד! מנה אחת מספיקה לשני אנשים והחשבון לארוחה דשנה לזוג יוצאת לא יותר מ100 ש"ח לעיתים לא יותר מ80! ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליהו - תמונה
אליהו 2 ביקורות
4.7
17/08/10

אכלנו ארוחת ערב במסעדה במסגרת חופשה בנהריה ,קבלת פנים בכניסתינו למסעדה חמה ולבבית.הזמנו דגים,פסטות ,וטוסטים כל המנות הוגשו ביד נדיבה מנות גדולות וטעימות.השרות מעולה לבבי ואישי והמלצרית... שירין שרתה אותנו שרות אישי ולבבי,הלוואי שנזכה כולנו לעוד הרבה מסעדות ברמה של "בורדו"אנחנו בהחלט נחזור לאכול במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה