נגישות
נגישות

אופרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על אופרה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/09/07

מזה שנים רבות פוקד אני את מסעדת אופרה ויוצא איימנה שבע ושבע רצון . רמה גבוהה ביותר של ניקיון ויחס חם. אוכל נפלא שטעמו נשמר בהקפדה ובקביעות . ללקק את המרק התימני עם הלחוח והחילבה... עד הטיפה האחרונה . המסעדה הטובה ביותר בחדרה והסביבה , היכולה להתמודד בהצלחה רבה אף מול מסעדות גורמה יוקרתיות ביותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/03/07

מסעדת האופרה זוהי מסעדה לתפארת. אכלתי שם עם משפחתי ונהנתי מאוד.האוכל מאוד טעים, השרות מעולה ובכלל המקום מסודר כ"כ יפה ומיוחד. ומעכשיו החלטתי שזהו המקום האידיאלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/12/06

אני ואישתי שרון החלטנו לעשות את החתונה שלנו באולם אופרה, לאור שנים רבות שאנו נהנים לאכול שם ובגלל שעשינו ארוע למשפחה. סבתא רחל, בעלת המסעדה קיבלה את פנינו בחום, דאגה לכל והיתה באופן... אישי בזמן החתונה ופיקחה על כל שלבה. ובכן החתונה היתה נפלאה. הכל זרם כמו שצריך, האוכל היה מעולה ובשפע רב ואפילו קיבלנו צופרים נוספים. למרות שבאו אורחים יותר מהמתוכנן לא החשיבו לנו אותם בחשבון והמחיר היה יחסית זול לעומת מה שקיבלנו. קיבלנו תגובות נלהבות לאחר החתונה מהאורחים.אן ספק, שבעזרת השם, אני ושרון נעשה באופרה את האירוע הבא שלנו. תודה לרחל ולכל הצוות של מסעדת אופרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
19/09/06

הופתעתי מהתפריט העשיר והמיוחד...המרק רגל וכן התימני הטעימים שאכלתי בחיי וכן המנות הבשריות ברמה גבוהה.יש סיבה להכנס לחדרה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
31/05/06

הופתעתי לגלות מסעדה מצוינת בחדרה, במחירים מאוד סבירים ובאיכות האוכל בציון מציון. במאכלים הפשוטים היה מגע של קסם. מאוד-מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה