נגישות
נגישות

קפה קדוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על קפה קדוש

orsula80 - תמונה
orsula80 מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
08/01/22

קראתי כתבה על מסעדת קדוש ועל הקינוח הדגל שלהם "כלת איסטנבול" שהוא ממכר כמו הסדרה, הגענו לשם לשמחתי לא היה תור כפי שרשמו בכתבה (שיש המתנה של שעה וחצי) המצלרית היתה מאוד נחמדה הראתה לנו... את הקינוחים ובחרנו 2 קינוחים כלת איסטנבול ומילפיי, העוגות לא היו טעימות בכלל והקרם פטיסייר חסר טעם וגם חסר טעם של וניל והבצק עלים של המילפיי שרוף וכלת איסטנבול הפחזניה היתה יבשה טעמנו 2 ביסים ונשארה איך שהיא המלצרית הציעה שניקח קינוח אחר אמרנו לה אין צורך הגיע החשבון, ובסוף חייבו אותנו על הקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה מקסימה - תמונה
אולגה מקסימה 18 ביקורות
ממה כל הרעש?
3.0
01/12/21

ראיתי מספר פעמים שיש תור ארוך, מוכנים לעמוד אפילו יותר משעה בעמידה ליד הכניסה. נכנסתי ממש בבוקר, הספקתי, ולא ממש התרשמתי על מנת להבין ממה כל הרעש הזה על המקום. המלצריות לא שרדו את העומס... וישר אפילו אמרו: יש לי עומס:) אוכל ככה ככה

עוד פרטים
הוספת תגובה
hodayag91 - תמונה
hodayag91 מבקר מתחיל
עמוס מאוד, כמעט לא נגיש
2.8
24/08/21

המארחת אמרה שיש המתנה של שעה וחצי, המתנו בסבלנות, הגענו לבדוק מה מצב התור ונאמר לנו שיש להמתין עוד שעה פלוס, בלתי נסבל, תור מטורף בחוץ, חבל שלא מעדכנים את הלקוח בזמן, אין שמירת מרחק,... בסוף הזמנו מהדלפק 2 מאפים וקפה, הקפה היה חסר טעם, המאפים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חייקי - תמונה
חייקי מבקר מתחיל
היה טעים
4.5
20/08/21

מאד אהבנו את האוכל, הקפה והשירות קשה למצוא שולחן אבל שווה את ההמתנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
maynoam62 - תמונה
maynoam62 מבקר מתחיל
מאפים טעימים וזהו
1.0
05/08/21

אנחנו משפחה זוג+ 3 ילדים חזרנו עייפים ומתים לקינוח, המתנה ממושכת ובלתי הגיונית של שעה. ביקשנו לשבת בחוץ וכשלבסוף התיישבנו התבשרנו שבלתי אפשרי לאכול בחד פעמי בחוץ אז נאלץ לקום. ביזיון... שאין כדוגמצו מאגזב ביותר. שלא נדבר על הלכלוך והזוהמה בתוך המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 4 ביקורות
חבל על הזמן ועל הכסף
3.5
04/08/21

ראשית עמדה מישהי בכניסה שממש התנפלה על כל מי שנכנס כאילו מדובר באיזה מקדש. שנית, קפה קדוש הוא דוגמה למקום שעשה לעצמו יחסי ציבור אבל בין זה למצב האמיתי מרחק רב מאוד. לבסוף מחירים שיצאו... מפרופורציה למה שהמקום נותן. הקינוח המפורסם שלהם ״הכלה מאינסטנבול״ היה טוב ולא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
לא שווה את הזמן והמחיר!
1.0
15/07/21

שירות מזעזע!!!!! תפריט יקר בטירוף ולא ברור למה! הקינוחים יפים ולא טעימים,העוגות שאכלנו לא הרגישו טריות

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotem yona - תמונה
rotem yona 16 ביקורות
רק בשביל הקינוחים
2.8
15/06/21

הגענו לקדוש ביום שישי עמוס במיוחד, הזמנו כמה מנות עיקריות לא היינו מרוצים- גודל המנה לא מספק, המחירים יקרים למדי- אין תמורה למחיר לעומת זאת, הקינוחים היו מדהימים, שפע של קינוחים (... מחירים לא זולים) - בעיניי שווה את המחיר. להבא הייתי מגיעה אך ורק בשביל הקינוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 3 ביקורות
טוב שם טוב משמן טוב...
2.8
20/03/21

היינו במקום לפני כמה ימים, עם ציפייה גדולה, המתנה ארוכהההההה ולבסוף סיימנו עם אכזבה. נתחיל מזה שהמקום לדעתי צריך להתמקד במה שהוא טוב בו וזה הקינוחים. לא להתיימר ולהגיש ארוחות כי בזה הם... ממש חלשים, החל מגודל המנה, צורת ההגשה וכלה בטעם. בנוסף, המחיר המבוקש פשוט מוגזם כשהתמורה דלה. הקינוחים טובים מאד אבל לא מצדיקים המתנה של כל כך הרבה זמן בתור. יש לא מעט מקומות טובים לא פחות שלהם לא נדרשת המתנה כזו ארוכה. חבל שבסוף מה שזוכרים זה את תחושת הפראייר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal.barak2111 - תמונה
michal.barak2111 מבקר מתחיל
היה מאכזב בעיקר
2.3
16/12/20

היה מאכזב בעיקר ההמתנה המטורפת בתורים , השירות היה לא סבלני, המחירים גבוהים אבל אייס מוקה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה