נגישות
נגישות

פאגו פאגו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על פאגו פאגו

Haim - תמונה
Haim מבקר מתחיל
בגדול בסדר. אבל...
2.5
12/04/15

האוכל בגדול היה בסדר, המנות הראשונות יצאו די מהר. למנה השנייה הזמנתי כקונכית פירות ים לאשתי וסטייק אנטריקוט בשבילי! ביקשתי בפרוש את הסטייק שלי מדמם! קיבלתי סטייק עשוי יתר על המידה וממש... לא מדמם! ביקשתי מהמלצרית החמודה להחליף לי לסטייק אחר לפי המידה שהזמנתי. ואז ניגש אלי בחור שהתחיל ללמד אותי שזה הסטייק! וגם אם אני יזמין סטייק אחר סביר להניח שאני לא אוהב אותו גם! כמובן לאחר שיחה קצרה עם הבחור הבנתי שבבשר הוא לא מבין גדול! כי לטענתו בשר עם שומן כמו אנטריקוט תמיד יהיה קצת ״יבש״...! אז ויתרתי על ויכוח.. חיכיתי עוד 20 דקות לסטייק השני שיצא בסדר גמור! רק חבל שהמנהל דימה הרס לי את החוויה עם הוויכוחים שלו. סה״כ ביקשתי סטייק טעים ויצא לי וויכוח לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) - תמונה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) 29 ביקורות
איזה כיף...
4.8
18/05/13

חגגנו יום הולדת לילדה בת החמש עשרה... תענוג צרוף. חמש מנות ראשונות מהממות... חמש מנות עקריות טובות מאד עד נפלאות... ארבע מנות אחרונות מעולות... אוירה נהדרת... שירות מושלם... מלצר שידע... שוט לנחש כל מה שרצינו לפני שאנחנו ידענו... בקיצור ממש ממש חבל שיש את זה רק באילת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
katishik - תמונה
katishik 5 ביקורות
אחד המסעדות הטובות
5.0
14/10/12

מסעדת פאגו מהווה חוויה קולינרית ייחודית לכל אוהבי הסושי ומאכלי הים השונים. אני ובן זוגי הגענו למסעדה הזאת ממש במקרה בביקורנו האחרון באילת ועד היום נזכרים בטעמים המופלאים של האוכל. הסושי... פשוט נמס בפה והסרטנים הכחולים לא ניתן לתאר זאת במילים! ממליצים בחום מכל הלב! שירות אדיב, מחיר הוגן וטעם מופלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aruin Dima - תמונה
Aruin Dima מבקר מתחיל
המלצה חמה
4.8
01/09/12

אם אתם מחפשים מסעדת פירות ים, תפסיקו לחפש! במסעדת PAGO תמצאו את הדבר הכי טעים !! העיצוב נפלא, השירות מדהים , האוכל - סוף הדרך, מעט יקר אבל שווה לגמרי. המלצר בשם סרגיי עשה את המיטב... כדי שנרגיש הכי טוב במהלך הארוחה, היה פשוט חוויה קולינרית מצויינת . ממליצה בחום !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 3 ביקורות
3.6
22/10/11

מסעדה מחודשת לאחר שנשרפה בעבר. שירות מצויין. התאכזבנו ממנת הילדים (פסטה ברוטב עגבניות) וממנת דג הבורי. הדניס היה טוב, פילה בקר נחמד (צפוי). מחיר יקר עבור מה שקיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.6
01/10/11

אכלתי מספר פעמים שם בטרם נשרפה. בערב ראש השנה משפחתי ואני אכלנו שם והתאכזבנו קשות . האוכל הוגש נחמד אך לא טעים כלל . המחיר היה בשמיים וממש לא קיבלנו "תמורה לאגרה" . בקיצור לא אדרוך שם... יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונית יונה - תמונה
יונית יונה 4 ביקורות
3.0
31/08/11

מנת הכבד אווז, ללא כל ספק, אחת המשובחות. ההמלצות לא כל כך קלעו והמנות היו דיי סטנדרטיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/07/11

עכשיו אנחנו חוזרים משם... והיה פשוט מושלם! כל מנה שהזמנו היתה בול. חומרי הגלם כל כך טריים שנדמה כאילו עכשיו יצאו מהים. המנות מפנקות, השירות מהיר ואדיב, בקיצור, רק שימשיכו כך. אחרי שנים... שחיפשנו מסעדה טובה סוף סוף מצאתי את המסעדה שלי. אני כבר מחכה לפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/05/11

ירדתי עם משפחתי לאכול ונהננו אפילו יותר מידי יש לומר, מיכיוון שאחיי לא רצו לעזוב והתעקשו להנות "מכל" המנות בתפריט

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
15/03/11

בשבוע שעבר בהיותי באילת החלטנו אני ואישתי להיכנס למסעדת פאגו פאגו על מנת להתרשם מחוות הדעת שקיבלנו, בהיגענו חיכינו 30 דקות לשולחן, וכשבאנו לשבת בשולחן הוא לא היה נקי, חיכינו 5 דקות... לנקיון השולחן, התיישבנו והזמנו לאכול, כבר שתי מנות מהתפריט שהזמנו לא היו במטבח התשובה שקיבלנו היא שכרגע המטבח יכול לספק מנות אחרות מלבד אלה.. אשתי ואני החלטנו שזו הפעם האחרונה שאנחנו נכנסים למקום כזה, והלכנו משם.

עוד פרטים
הוספת תגובה