נגישות
נגישות

אש בש אסאדו& גריל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על אש בש אסאדו& גריל

נתנאל  - תמונה
נתנאל מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.8
13/03/15

אכלנו שם כקבוצה של תשעה אנשים מהעבודה היה אוכל מעולה שירות אדיב מסעדה נקייה ואווירה מעולה מעל הכל בהחלט נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
שונטל דהן - תמונה
שונטל דהן מבקר מתחיל
משרד עו"ד חן פישר
5.0
15/02/14

הגענו לאש בש בסיום יום של טיול משרדי בצפון, כ 110 עובדים בערך. המקום היה ערוך ומסודר, צוות העובדים דאג לפנק אותנו בכל טוב, כל בקשה נענתה בשניות. ההנהלה, צוות המלצרים והטבח מקסימים! נתנו... לנו להרגיש בבית... האוכל ברמה גבוה מאוד! הכל נקי, חם וטרי ומוגש בשפע, לא היה חסר כלום! מי שמעוניין לקבל את הטוב ביותר במחיר סביר ביותר שיגיע לכאן ללא היסוסים! אין ספק שנחזור שוב כקבוצה וכיחידים! תודה רבה על אירוח מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גידי בן דור - תמונה
גידי בן דור 13 ביקורות
מומלץ מאוד
5.0
02/02/14

הזמנו מיקס אש בש שזה נתח אנטרקוט, צלע טלה, פרגיה ונקניקיות צ'וריסוס היה מעולה אווירה נחמדה במיקום שקט. מומלץ מאוד גידי

עוד פרטים
הוספת תגובה
בל - תמונה
בל מבקר מתחיל
בתוספת תשלום...
2.3
28/07/13

המקום נחמד, האוויר נעים, האוכל סבבה אבל כמצופה ממסעדת בשרים בסגנון מזרחי אתה מצפה לצאת בתחושה שפינקו אותך אך המוטיב החוזר שתזכור בעודך עוזב את המקום הוא צמד המילים "בתוספת... תשלום..." הגענו למסעדה בשעה 18:15. רבע שעה אחרי שמחיר העסקית עולה מ-65 ש"ח ל-75 ש"ח. למה ? אתם שואלים... אין ממש סיבה, אולי תעריף המלצריות עולה בשעה זו, אולי יאיר לפיד העלה את מחיר הבשר משש בערב אחרת הסיבה לא ממש ברורה. ולעניין: במסעדת בשרים המגישה ארוחות עסקיות אתה מצפה שהכל פרט לבשר יהיה חופשי (הסלטים, השתייה הבסיסית, הלחם וכמובן הצ'יפס) ואילו כאן: בתוספת תשלום !!! רוצים עוד שתייה ? בתוספת תשלום רוצים עוד צ'יפס ? בתוספת תשלום הסלטים והלחם יגיעו חופשי, הבשר סבבה והמלצריות נחמדות אך חוזרות על המשפט: מה אני אעשה ? זה בעל הבית מחליט. בסיום הארוחה אחרי שהתפלאנו שגם צ'יפס הוא בתוספת תשלום הציעו לנו צ'יפס ניחומים. ביקשנו חשבון שהגיע די מהר. אל תצפו לאיזה כוס קפה או תה עם שתיים שלוש עוגיות כי זה פשוט לא באופי המקום. לסיום יצאנו בתחושה של "בתוספת תשלום" ובתחושה שלא מפנקים, המחיר קצת יקר ולא שווה את החוויה. לגבי האוכל ??? הוא טעים אך למסעדה הולכים גם לשירות, גם לחוויה וגם להנות מה שלא כל כך קרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amnoncd - תמונה
amnoncd מבקר מתחיל
מצויין
4.5
27/06/13

יצאנו לארוחת ערב, מאוד נהנינו מהמיקס הזוגי, מהסלטים במיוחד מהחומוס הטעים, המסעדה היתה שקטה, הקפדה על הניקיון היתה מוסיפה הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה - תמונה
יוליה מבקר מתחיל
מעולה!
4.8
19/05/13

אכלנו במסעדה ביום חמישי אחרון ארוחת ערב מוקדמת (6-7 בערב).השירות היה נדיב ומהיר,המלצרים חייכנים ועושים רושם ש"ששים לעזור".תוך דקות ספורות ערכו לנו שולחן,סלטים ולחם הגיעו מיד לאחר ההזמנה... והיו על חשבון הבית.האנטריקוט וצלעות כבש היו ממש טעימים ובמידת עשייה המבוקשת.לסיכום, מזמן לא נהנתי ככה במסעדה וגם במחיר ממש סביר.ללא ספק נחזור לשם כאשר נהיה בסביבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לארי - תמונה
לארי 8 ביקורות
לא משהו
2.0
10/08/12

זאת הפעם השניה שהגענו למסעדה, ולצערי הרב לא חל שיפור חלק מהמנות היו מצויינות (הפרגיות) . אבל חלק היו מאוד לא טעימות, ואף אחד לא מיהר לאכול אותם כמו הצוריסו. הם גם טעו 3 פעמים בחשבון,... לרעתם את הכלים שכחו לפנות בסוף הארוחה, והמנות האחרונות מתומחרות באופן לא הגיוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרפאה - תמונה
מרפאה מבקר מתחיל
4.7
11/09/11

המקום מעולה, שקט, עם שירות מצוין, אוכל טעים, נקי וטרי. מאוד נהננו. היינו באיזור בטיול ואכלנו במסעדה הזו, תוך חצי שעה הביאו לנו מנות מעולות (היינו 40 איש). ממליצה בחום! העסקיות שלהם ממש... מפנקות. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
15/03/11

אוכל טעים, מנות גדולות מספיק. תוספת מנות סלטי פתיחה לפי בקשה, צוות חייכן. בהחלט מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/02/11

בחזרה מבילוי בחרמון, חיפשנו מקום לאכל ארוחת ערב וקצת להתחמם. נכנסנו למסעדת אש בש, בגלל היותה כשרה. נכנסנו למסעדה ארבעה סועדים ואיתנו גם בני בן השלוש אשר ישן שינה עמוקה... אחד העובדים... מיד חיבר לנו שתי כורסאות ובכך יצר מיטה נוחה לבני להמשך הערב. האוכל שהגיע במהירותהיה טעים מאוד ומשביע. כל המלצרים הגיעו לשולחן מספר פעמים לבדוק שהכל כשורה ולמלא עבורנו את מגוון הסלטים. בקיצור ממש חוויה טובה וטעימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה