נגישות
נגישות

פרי מגדים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על פרי מגדים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/07/09

לא להאמין... מעולם לא נתקלתי בתפריט עשיר ומגוון כלכך כאשר טיבו של האוכל לא נפגע! נהפוכו!! האוכל מעולה ומעורר השראה וביעקר מפתיע מעוד.. גודלה המיניורי של המסעדה מאפשר לשף בעצמו לבקר את... הסועדים, להמליץ לתכנן ולהתאים לכל סועד את המנה הנכונה... אני הזמנתי למנה העיקרית זנב שור הקדרה, מנה זו הינה מנה נדירה יחסית לכן הופתעתי לראות את המצאותה בתפריט, מיותר לציין שהמנה היתה מדהימה, מרקם הבשר היה משובח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/03/08

לשמחתי הרבה פגשנו במסעדה ובבעלי המקום. איזה תענוג קסום לראות אדם שגאה ביצירותיו, ואכן כך יש לו על מה להתגאות, אין פשרה בשום מנה, האוכל מוקפד עם כל הנשמה. זוהי המסעדה שהכי נכנסה לליבי,... כל כך נהננו, נחזור ונחלום באהבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
23/03/08

מקום מאד פשוט, אך כמי שאוהב פשטות זה היה בסדר. היינו 3 זוגות - אוכל טוב, יחס ושירות מתנשאים וגרועים. אנחנו לא נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/01/08

תומר: מקום שונה.... הבעלים מתחשב ודואג לרמת האוכל... סטייק האנטריקוט טעים להפליא ויכול להתחרות ברמה בינלאומית... רוטב הפטריות עם השמנת מעולה ומומלץ בחום... יאיר: נהדר למרות שאני צמחוני.... אהבתי את המלפטי- מנה ראשונה חמה- מאוד ענוג עם טעם עשיר. התפריט קצת ארוך מדי וישנו מקום להתמקד במנות מסוימות על-פני התפרסות של שלל מנות. בייבי: הסטייק היה טעים, קצת משעמם במסעדה- אולי אפשר לשנות משהו בעיצוב, שירות קצת איטי אבל שווה ביותר לחכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שם בדוי - תמונה
שם בדוי 2 ביקורות
3.7
15/09/07

כנראה שמסעדה אינה מתאימה לכל אחד. זה נכון שהשירות אינו מקצועי במיוחד ושההמתנה ארוכה, אבל דווקא האוירה הביתית והלא מוקפדת היא חלק מקסמו של המקום בעיננו. והאוכל - מוקפד גם מוקפד! (מלבד... הלחם המחומם... אפשר לותר עליו): קרפצ'יו מדהים מדהים מדהים! מהפעם הראשונה שניסינו במסעדה את הקרפצ'יו אנו מזמינים אך ורק אותו כמנה ראשונה, מנות עיקריות משובחות - בין היתר טעמנו קדירות, צלעות טלה, לשון. אז בהחלט קורות שם "פאשלות" קטנות, אבל חשוב לזכור שזהו אינו "בית חרושת" שעובד על פס יצור מדויק והמוני. מי שמחפש בשר טוב וכמה שעות של שקט באוירה צרפתית, ולא ממהר לשום מקום - זה המקום בשבילו. המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמלי ורוני - תמונה
אמלי ורוני 2 ביקורות
3.7
15/02/07

מסעדה שהותירה אותי בהלם, לטוב ולרע.הגענו לארוחה רומנטית ביום האהבה. מרגע שנפתחה הדלת נותרתי המומה. המראה הפשוט של המקום והשולחן המוזנח שניצב מול הכניסה, שמשמש כנראה כמשרד (דפים פזורים,... שאריות יוגורט וכוסות קפה ריקות...). מראה מפתיע לכל חובבי המסעדות האיכותיות. המלצרית הצביעה על שולחן ואמרה שבקרוב יבואו לנקות. בקרוב זה לא היה... ישבנו למעלה מעשר דקות עד שהסירו את שאריות האוכל והכוסות המלוכלכות - ועוד הזמנו מקום מראש. המתנו כעשרים דקות עד שהמלצרית ניגשה ולקחה הזמנה וזאת אחרי שפנינו כשלוש פעמים בבקשה להזמין. האמת כעסתי!!! האוכל היה באמת נפלא, הן הראשונות (מרק אספרגוס) והן העיקריות (פילה בקר בפלפלת ומנה של פילה וכבד אווז בפיטריות), אך הקונטרסט בין האוכל לבין השירות הנוראי אדיר. חבל, כיוון שרמה כזו של אוכל הנה נדירה, אך למי שרגיל לשירות טוב ונעים יתאכזב שם מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
04/02/07

איך דירוג 3???הביסטרו. מסעדה הכי טוב בארץ, פשוט אוכל א ל ו ה י, כחובבי מסעדות מושבעים.המסעדה נראית ממש פשוט ודי מוזנח, אבל האוכל לבכות מרוב הנאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 5 ביקורות
1.3
06/01/07

נתחיל מ-2 עובדות: האחת שהאוכל טעים והשנייה שעלות ארוחה ללא יין עם 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות ו-2 קינוחים היא למעלה מ-400 ש"ח.עכשיו לפירוט: באנו בשבת 6.1.07 בשעה 15:00 לאחר שהזמנו... מקום, במסעדה היה באותה עת שולחן ל-15 איש ועוד שולחן ל-2 פרט לנו. חייבים לציין, המקום מבחינת השקעה מאוד מאוד מינימלי, לא מפות, לא מפיות (מפיות נייר פשוטות ביותר בלבד!). המתנו רבע שעה עד 20 דקות עד שניגשה אלינו המלצרית היחידה שהייתה שם, הזמנו מנות ראשונות ומנות עיקריות ואז חיכינו 40 דקות עד שקיבלנו את הראשונות ועוד שעה (מרגע קבלת המנות הראשונות) עד שקיבלנו את העיקריות, כשכל 10 דקות המלצרית באה להגיד לנו שבגלל השולחן של ה-15 איש ובגלל שאין להם מספיק מחבתות ובגלל ובגלל... המנות שלנו לא מוכנות.המנות מגיעות לא מוקפדות ולא מעוצבות, פרוסות הבאגט שהוגשו חוממו במיקרו והיה נראה שפשוט "לא שמים עלינו".ישבנו שם משעה 14:50-17:30 שרוב הזמן היה המתנה והמתנה, כשקיבלנו את החשבון המטורף של 404 ש"ח נדהמנו קצת ועוד יותר לאחר שפנינו למלצרית ושאלנו האם לא מגיעה לנו הנחה מסויימת על ההמתנה הארוכה והחריגה (שאף היא הסכימה לנתון זה) ותשובתה המדהימה הייתה "אין דבר כזה", זה כבר היה שיא השיאים מבחינתנו.אולי האוכל טוב ולמקום אולי... יש ייחוד מסויים, אבל השרות הגרוע ועזות המצח גורמים לכל אלה להתגמד ובטח ובטח לא לדרוך שם יותר.ממליצים לכם להימנע מלהגיע למקום שאתה פשוט לא שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
29/12/06

הגענו עם צפיות למסעדה ו ה ת א כ ז ב נ ו !!!קיבלנו בגט מופשר, מרקים בינוניים ולמנה עיקרית החלטנו ללכת על משהו בטוח והזמנו סטייק אנטריקוט.הסטייק הגיע אובר מבושל, עד כדי יבש.שילמנו הרבה... מאוד כסף!!!לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
28/10/06

זוהי ללא ספק המסעדה הטובה בארץ. אני ומשפחתי מבקרים בה בקביעות ומעולם לא התאכזבנו.מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה