נגישות
נגישות

פנה פסטה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על פנה פסטה בר

 - תמונה
4 ביקורות
4.7
03/06/07

זו אולי לא מסעדה גדולה. זה בסך הכל מקום קטן. אבל אם יש לי חבר או קרוב או מישהו שאני רוצה לקחת למקום שבו האוכל מעולה, המחירים סבירים והעובדים מסבירי פנים באופן בלתי ישראלי בעליל, לשם אני... לוקח אותו. ולא משנה כמה אסתובב וכמה אחפש תמיד בסוף אני מוצא את עצמי מתפנק שם.אני חושב שזה משקף את הכל - יש מקומות שעדיין מכירים את המילה "אינטימיות" ו"ביתיות" בלי לעשות מזה עניין גדול. אני אישית מעדיף מקומות כאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/10/06

הייתי שם 4 פעמים והמלצתי לעוד אנשים וכל מי שהיה שם אמר שהאוכל מדהים והשרות נהדר. תמשיכו כך.אני ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/09/06

אחלה מקום עם אחלה אנשים שיודעים להעניק תחושה של בית רחוק מהבית. הגענו כבר מספר פעמים, הפנה פשוט מעולה, הרטבים שנעשים במקום טריים ואיכותיים ומהווים הוכחה ניצחת שניתן לקבל אוכל מדהים... ואיכותי בתוך כי שירות מקצועי ואדיב וכל זאת במחיר סביר...מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/05/06

מומלץ בחום... הייתי שם כבר יותר מחמש פעמים ואני אמשיך להגיע למרות שאני גרה רחוק. אוכל מדהים. בכל פעם שאתה מזמין מנה שונה אתה מופתע מהטעם המדהים הזה מחדש!!!בעל המקום בן אדם מדהים, השירות... מעולה. יש שם אווירה של כיף ותענוג.מומלץ בחום, לכו תבדקו בעצמכם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהר - תמונה
זהר 2 ביקורות
4.7
14/05/05

ט ע י ם מ א ו ד !!!!! יודעים לעשות שם פסטות. אפילו הסלט היה נהדר. בעל הבית ממש ממש נחמד. נחזור לשם בהזדמנות. (אנחנו פשוט אוהבים לנסוות כמה שיותר מסעדות..)

עוד פרטים
הוספת תגובה