נגישות
נגישות

ויטושה - Vitosha ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

53 ביקורות וחוות דעת על ויטושה

אסתר - תמונה
אסתר מבקר מתחיל
חוויה נעימה וטעימה
5.0
19/08/17

אתמול חגגו לי במסעדה יום הולדת70 לאחר מסע במחוזות ילדותי. אני ילידת בולגריה ועליתי בגיל שנתיים ארצה.עד שנת 55 התגוררנו ביפו ברחוב סלמה. הבחירה במסעדה שלכם היתה מוחלטת . גם הכרנו את... טיבה וגם יכולנו בהזמנה מראש להושיב בתוכה כ30 איש עם ילדים. קיבלנו שרות יוצא מהכלל וכולם היו שבעי רצון מהאוכל גם אלו שאינם בולגרים במוצאםץ רוצה להודות לכם על חוויה נהדרת ולהמליץ לקוראים שאינם מכירים לבקר במסעדה. אוכל טעים ביתי ולא פלצני. וכמו שאומר השיר"כי כולנו בולגרים" דוביזדנה אסתר גולדשמידט

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד מרחב - תמונה
דוד מרחב מבקר מתחיל
חוייה מאוד מאוד לא נעימה.
2.8
20/05/17

חיכינו למלצרית כדי להזמין כחצי שעה. למעלה משעה עד שהחלו להגיע המנות בהדרגה (היינו 11 אנשים). לא היה אל מי לפנות מלבד התנצלות ואי נוחות של המלצרית. אף אחד בדרג של אחראי לא הגיב לתלונות.... התלבטנו אם לא לעזוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
ויוה בולגריה
4.5
16/12/16

בימים גשומים אני מחפשת אוכל שמחמם את הלב. במטבח הבולגרי הוא המטבח של סבתא ועליו גדלתי. הטעמים של ויטושה מחזירים אותי לימי הילדות המאושרים והתמימים. הגענו לארוחת צהרים [בעלי ואני] ומייד... דגמנו מבחר גדול של מנות ראשונות- שאהובות עלי. התחלנו עם קציצות פרסה ועוף [יש גם נוסח צמחוני בלי עוף]. המשכנו עם "בוריק" פלפל אדום ממולא גבינה ומטוגן, אחריו פשטידת מקרוני מוקרמת בגבינה, ופשטידת תדר בבצק עלים. להרגעת המצפון הזמנו סלט שופסקה- סלט ירקות עם גבינה מלוחה מגורדת. עוד מעדן שחלקנו היה מוסקה חצילים עם בשר טחון. המחירים לא זולים אך מצדיקים כל שקל ששילמנו. יש גם ארוחות עסקיות בצהרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yitzhak - תמונה
yitzhak 7 ביקורות
מסעדה בולגרית עממית שכיף להגיע אליה ולהנות מאוכל טעים
4.5
29/04/16

בחרנו לצאת לארוחת ערב חג משפחתית (חמישה מבוגרים ושני ילדים) במסעדה בולגרית באווירה עממית. השירות נעים אדיב וחמים. אציין שבהזמנה שלנו התפריט היה מגוון וכל המנות שהוגשו לשולחננו היו... ראויות טעימות וחמות. המלצה חמה מהתפריט למרק שקמבה (מרק בולגרי), איקרה, קציצות פרסה (כרישה), פלפל ממולא באורז ובשר, שיפודי כבד עוף, קציצות גריל, סטייק פרגית, תוספות לכל המנות החמות אורז צ'יפס שעועית סלט ירקות וכרוב חמוץ. לקינוח הזמנו מוס שוקולד לילדים ובוואריה משובחת. מחיר הארוחה היה סביר/הוגן. בהחלט שארצה לחזור למסעדה עם משפחה וחברים ולהנות. הערה: חבל שלמען האווירה חסרה לי/נו ברקע מוסיקת הפולקלור הבולגרי העממי המיוחד והיפה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי אבידן - תמונה
רפי אבידן 7 ביקורות
פיתרון מצויין לשישי בערב
4.3
28/03/15

היינו 3 משפחות, 15 אנשים, הזמנו לפחות 30 מנות והרוב המוחלט היה טעים מאד. לא נשאר כלום בצלחת. הסטייק היה מדהים, השניצל ענק ומעולה, חזה עוף מצויין. קינוחים- סופלה, אורז בחלב, עוגת תפוחים... היו מעולים. איקרה, עבד כבש באורז, מוסקה, מוח בביצה, קציצות ברוטב, קציצות קבב חריפות, תבשיל תרד באורז ועוד הרבה היו מצויינים. השירות מהיר וחייכני. המקום מרווח נקי ונעים. הדבר היחיד שהיה מוזר שקיבלנו חשבון על סך 1446 שח כתוב כולו בבולגרית!! אין מצב לבדוק חשבון... אבל המחיר היה נראה לנו סביר אז השארנו טיפ ויצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
חוויה
3.0
15/03/14

היינו שם בחמישי בערב, חצי מסעדה הייתה סגורה למסיבת פורים עם קריוקי של זייפנים, היה די מצחיק אבל מציק. התפריט נראה מוזר למי שלא רגיל לאכול בולגרי. לקחנו ראשונה מעניינת, העיקריות שהיו... אמורות להיות מוסקה היו מפרום, היה בסדר אבל מאוד ממלא. האוכל הגיע מהר והשרות היה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 4 ביקורות
ביתי פלוס
3.8
24/07/13

זה לא רק קבאב, זה גם מוסקה , קציצות טובות. תפריט עשיר וטוב. השירות טוב . בשבת בצהרים די עמוס עדיף להגיע בימים האחרים. גם בשבת השירות היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
מקום נחמד
3.0
24/04/13

אוכל סביר, אווירה טובה, יחסית יקר למסעדות בלקניות דומות באזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 3 ביקורות
ויטושה בקורת בונה
2.8
30/06/12

אכלנו כל המשפחה במסעדת ויטושה, האוכל בהחלט טעים ומאד נהננו. אך לצערי עלי להעיר על כך שהמסעדה מלוכלכת, המפות, הכוסות, הסכום, השולחנות דביקים וכמו כן הכסאות וחבל שזה פוגם בהנאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
2.0
04/06/11

אוכל ביתי, סתמי ודי תפל. אפילו לא טרחנו להזמין קינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה