נגישות
נגישות

לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים - La Fermata ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

107 ביקורות וחוות דעת על לה פרמטה - סגורה זמנית לשיפוצים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/09

בהחלט חוויה. רציתי לציין במיוחד את השירות האדיב והנדיב..ממליץ בחום על ה"דיאבלו" (שמן זית עם פירות ים).והיינות שלהם ממש ממש ממש זולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 2 ביקורות
4.7
12/03/09

שירות מעולה! ומפנק. נדיר כבר למצוא שירות כזה היום. האוכל מצויין אכלנו שמנת עם כרישה ואליו אוליו עם ברוקולי שניהם מעולים...(אם אתם באים בזוג תבקשו את השולחן למעלה...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/09

אין דברים כאלה. בטח לא באזור השרון. אוכל ברמה אחרת. טעים טעים טעים. עד כדי כך שבדרך הביתה לא התאפקנו וקנינו הביתה במשקל. תמשיכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/03/09

ביום ראשון האחרון ביקרתי בפעם המי יודע כמה, בסניף הראשון המוכר והטוב של פסטה מיה ברחוב ווילסון. פסטה מיה זה ללכת על בטוח. חובבי הפסטות יודעים שאין מתחרים לפסטה תוצרת ביתית. לאחר הסבר... מעמיק (שוב) של המלצר על רזי התפריט, הזמנו 2 מנות ראשות ו2 עיקריות ופונקנו ב-2 כוסות יין על חשבון הבית, HAPPY HOUR שכזה.. כרגיל האוכל היה פשוט ונפלא, ככה זה שעושים פסטה טריה בכל בוקר, אני משער. קינחנו בטירמיסו המסורתי והלכנו הביתה שמחים שבעים ומרוצים. נתראה בחודש הבא :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/03/09

הגעתי לפסטמיה "ווילסון" בסופ"ש האחרון לאחר שחברה המליצה לי על המסעדה ולא התאכזבתי, המלצרית החביבה הסבירה לנו באריכות ובאדיבות על התפריט ולבסוף לקחנו את המלצתה : פסטה עם רוטב שמנת... פטריות וחתיכות של פילה יען ומעל הכל חומץ בלסמי מצומצם, המנות היו מדהימות, והטירמיסו עוד יותר, אפילו יותר טוב ממה שזכרתי כשאכלתי ברומא. לבסוף פינקו אותנו בלימונצ'לו HOME MADE. בקיצור יצאנו מלאים ומרוצים מאד.. אני כבר מחכה לאירוע הבא כדי שחבר שלי יקח אותי שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
2.7
18/01/09

למרות שהיינו כמה פעמים במסעדה ובדרך כלל נהננו, הפעם היה על הפנים. מקור האכזבה היה בשירות, שהתחיל בזה שלמרות שהזמנו מקום - "תקעו" אותנו בשולחן שהשם המתבקש לו הוא - שולחן העונש. מבודד מכל... המסעדה בין קיר לקיר. ואני חשבתי שבאתי למסעדה ולא לצינוק, אז אני מבינה את הרצון למקסם את מספר המקומות במסעדה - אבל לא על חשבון הסועד! אח"כ ביקשתי מקום אחר, הושיבו אותנו בשולחן של ארבעה תוך שמודיעים לנו שאם יבואו 4 אחרים - יקימו אותנו. וכך אכן קרה,ומצאנו את עצמנו במקום ערב רומנטי אינטימי, מסתובבים עם האוכל ועם כוסות היין במסעדה. עד שהתיישבנו בשולחן אחר, ניסינו להמשיך במנות הראשונות אולם אז נחתו עלינו המנות העיקריות - בקיצור - למרות שהמנות חזרו למטבח והמתינו עד שנסיים - החוויה היתה מאכזבת וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 20 ביקורות
4.0
14/10/08

מסעדה ששומרת על הגחלת כבר הרבה שנים וזה כבר משהו לזכותה. ישבנו 4 חברים (ותינוק) והמלצרית שהיתה מאוד מקצועית, סייעה לנו לבחור מנות. האוכל היה טוב, במיוחד הפסטות המצוינות. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 2 ביקורות
4.3
20/09/08

המסעדה עצמה משדרת אווירה ביתית, לא משהו פנסי אבל מאוד נחמד. האוכל- מ-ד-ה-י-ם. אני הזמנתי לינגויני תרד עם שמנת-שרי-ריקוטה-פטריות. אחת המנות הטובות שאכלתי. חבריי הזמינו פסאה ברוטב כבד... ונציאני (מעולה), רביולי בטטה-דלעת ברוטב שמנת עגבניות וגבינה. מומלץ בהחלט. אחת הסועדות הזמינה מנה עם גבינת עזים חזקה מאוד שלא אהבה, החליפו לה אותה מיד ללא חיוב במנת לינגויני שמת ועשבי תיבול מצויינת. לסיכום- מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
21/08/08

ביקרנו את פסטה מיאה אתמול בצהריים עסקיות לכול יעד מפנקות ומסביות חבל שלא כולל שתייה אבל תמורת קינוח אפשר גם בלי חברה תמשיכו קחה אתם 10 מומלץ מכול הקבה חבל שאתם לא מפרסמים את כול הבית... הזה מיזה כולם צריכים לדעת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/08/08

לג'רג'ו שלום רב עוגת השוקולד אגסים הנהדרת שלכם חסרה לי מאד. אמרת לי אמש שאין לזה ביקוש. אולי תסכימו לתת לי המתכון (אורנה ואלה גילו בספר המתכונים שלהם את התתכון ללביבות הבטטה... בשמנת). אני מלווה אותכם מהיום הראשון שפתחתם את החנות לממכר פסטה טריה וזה תענוג כל פעם לחזור אליכם. הארוח אמש בחדר הפרטי היה למופת והפך התכנסות משפחתית לחוויה קולינרית ומשפחתית נפלאה שלא תשכח במהרה. תודה מקרב לב לכולכם ובמיוחד לציון, לניבה ולסגל המטבח והמלצרים שעבדו אמש. כל טוב יגאל בר-שלום (מאנשי מגדל לשעבר)

עוד פרטים
הוספת תגובה