נגישות
נגישות

קפה אלקלעי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על קפה אלקלעי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
17/09/07

להרגיש בבית עם אוכל נפלא בתור המלצה: הזמן הכי טוב הוא בבוקר בסביבות 8:00 מאפה שקדים וקפה אין דרך טובה יותר להתחיל את היום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.3
22/05/07

כל מילה רעה לא תוכל לתאר את השירות המחפיר לו זכינו במסעדה. בתחילה הזמנו יין, קיבלנו דוגמית מעליבה בכוס ענקית, לשאלתנו ענתה המלצרית כי פשוט נגמר להם הבקבוק, ולכשיפתחו חדש, יבואו למלא לנו... את הכוס. הזמנת האוכל איחרה ב-40 דקות, לכשהגיע לבסוף כמובן שלא הגיעו כל המנות, אלו שהגיעו לא היו המנות הנכונות, ומנה אחת נשכחה ועד היום לא נודע מקום הימצאה. כל תלונה לבעלת הבית כמובן לא עזרה ונתקלנו ביחס רע ומזלזל, אפילו החשבון שלנו איחר להגיע.חוויה כזאת נוראית לא עברנו כבר שנים, להתרחק ומהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/11/06

מקום פשוט, חם, נעים, עם הקפה הכי טוב בעיר. בלי מתחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדס - תמונה
הדס 3 ביקורות
4.3
01/10/06

פעם ראשונה במתחם בזל - עשינו שלושה סיבובים באזור - עד שהחלטנו להתיישב במקום. פשוט נראה הכי נעים - תאורה ואווירה. ישבנו בחוץ, משקיפים על העוברים ושבים. הזמנו קפה סיצליאני עם שוקולד בילט... אין וסיידר חם עם ברנדי. היה נהדר וגם המחיר היה ממש סביר. רק המלצה אחת - להוסיף קינמון לסיידר - והחוויה תהיה מושלמת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/04/06

שמעתי על הבית קפה מחבר. רק נכנסתי כאילו לתוך אווירה ביתית וחמה אוכל (יש טוסטים, סנדוויצ'ים וכל מיני כאלה ודברים מיוחדים). הזמנתי קפה הפוך וטוסט פלפלים קלויים וגבינת עיזים מדהים!!... וקינחתי באספרסו קצר, הקפה שם מדהים!! בחיים לא טעמתי קפה כל כך טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה