נגישות
נגישות

גריל 443 - Grill 443 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על גריל 443

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/08/10

אנחנו אוכלים במסעדה אחת לכמה שבועות ביום ו כל המשפחה כל המנות מצוינות המנות הראשונות מגוונות וטעימות שירות מצויין מחיר זול מאוד מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
סעיד - תמונה
סעיד 2 ביקורות
4.7
25/04/10

הייתי עם המשפחה והגיסים בששי האחרון 23.4.2010 הזמנו שולחן בטרם הגענו למסעדה ,האוכל היה מצויין ,השירות של המלצר האדיב עוד יותר , הסלטים זרמו ללא הפסקה אל השולחן, את המנה העיקרית קיבלנו... בזמן מאוד סביר לאחר ההזמנה, שווה כל שקל ששילמנו . בנסיעה הבאה לאיזור אשתדל מאוד לאכול שוב במסעדה וממליץ לכם ומאוד כדאי לנסות ואינני חושב שמישהו יכול להתאכזב באחריות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/02/10

אירחנו במקום זוג גרמנים שליקקו את האצבעות, גם אנחנו מרבים לבקר במקום שלא מאכזב. האוכל טרי וטעים ובשפע, ממולץ בחום !!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan.ku - תמונה
eitan.ku 31 ביקורות
4.0
29/03/09

הגענו בשבת האחרונה משפחה הכוללת זוג הורים וזוג תאומים רעבים מאוד. השעה היתה מוקדמת ועוד לא היה עומס. הסלטים טריים וממש כייף לאכול עם הלאפה החמה, הבשרים טריים, עשויים בקפידה--רק תיבול... הסטייק בקצת יותר מידי פלפל שחור פגם. מחיר שווה לכל כיס ויצאנו שבעים עם נזק בארנק של פחות מ-200 ש"ח. מומלץ בכל פה, טעים, נעים ומחירים לכל כיס. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
22/03/09

היינו בשבת האחרונה, אמא ובת. הגענו מוקדם יחסית, 12.30, אז לא היה מלא. ישבנו מול הגריל. השירות היה מהיר באופן מפתיע - כי פה באתר קראתי שהוא איטי. שטויות. הסלטים למנה ראשונה מצויינים,... בעיקר הטבולה. הבשרים (קציצות כבש ואנטריקוט) היו מצוינים. התוספות - צ'יפס ומג'דרה מצוינים. פירה טוב של בית ורק הפלפל הממולא נשאר לו שלם על הצלחת. אבל, אמא שלי באמת אמרה לי לא להזמין פלפל, כך שאולי זה הגיע לי :-) סה"כ עסקה טובה במחיר הזה, זה מקום לאכול וללכת הלאה - לא לפלצנים. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 24 ביקורות
4.3
27/06/08

סלטים רבים ומגוונים, אוכל טרי וטעים. ב-50-60 ש"ח לסועד אוכלים מנה מלאה + סלטים + חומוס + שתיה. אחת הטובות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/04/08

זו המסעדה המשפחתית שלנו. כל פעם מנסים מסעדות אחרות ותמיד חוזרים ל 443 בידיעה שפה האוכל הכי טעים וטרי, לא יקר, אין פספוסים. לא גורמה - באים לאכול, שובעים והולכים, אבל הבשר תמיד עשוי טוב,... צ'יפס טעים, סלטים טעימים, חומוס וטחינה מעולים. יש מנות ילדים, מה שהופך את העסק למשתלם. המלצרים חביבים, אולי לא למדו מלצרות בתדמור (...), אבל עושים את העבודה, ובניגוד למה שקראתי פה, תמיד ממלאים את השולחן במלא סלטים בלי חשבון, וכל בקשה נענית. רק מה - בשבת לא כדאי להגיע רעבים כי מ 13:00 צריך לחכות הרבה בתור כדי שיתפנו שולחנות. ביקורת המסעדות הכי טובה - הצבעה ברגליים. תמיד מלא שם ובשבת בית משוגעים - מה שאומר הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
12/10/07

המסעדה המזרחית הטובה בישראל, עד כדי כך מפוצצת בסועדים שהצוות לא מספיק לפנות שולחנות ולנקות וזה יאמר ליזכותם. היה לי אורח מספרד שלקחתי אותו לאכול ב-443 הזמנו אנטריקוט וכשסיים לאכול אמר... שזה הסטייק הטוב ביותר שאכל והארוחה בפפגאיו בשבוע שעבר היתה בזבוז זמן . מומלץ בחום, הבעלים מקסימים והגרילמן מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/10/07

ביקנו לפני כשנה לערך והייתה אווירה עממית ואוכל סתמי, המקום עבר שיפוצים נרחבים וכעת כאשר ביקרתי שם בשבוע שעבר נהנתי מאוכל טרי טעים שירות אדיב וחייכני ומחיר משתלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/05/07

אכלתי בסניף החדש בסתריה סלטים ביתים מדהימים. הוגש לנו חציל חם עם בצל ברוטב מיוחד, תפוחי אדמה ברוטב בטעם מעלף, סטייק אנטריקוט בטעם מעלף. בעל המסעדה דואג בכל רגע נתון לכל מה שתבקשו.... ביקשתי פלפל מטוגן והכינו לי חם במקום. מחירים זולים, סלטים וחומוס ביתיים חופשי, לאפות חמות שנעשות במקום. בקיצור הרבה זמן לא נהנתי ככה מארוחה. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה