נגישות
נגישות

בארוד - Barood ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על בארוד

רעות - תמונה
רעות 4 ביקורות
מוסיקה טובה
4.5
31/12/14

הייתי מספר פעמים בברוד. מקום יפה בסגנון חול . מנות סבירות וטעימות לעיתים קטנות . (היום כבר בכל המסעדות המנות קטנות) אני באה במיוחד לאוירה . אוהבת את האירועים שהם עןשים . מוסיקה טובה... סבבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב  - תמונה
יעקב 3 ביקורות
מסעדה קמצנית ויקרנית
1.3
18/07/13

זו מסעדה קמצנית ויקרנית ביחס למה שהיא מספקת לקוחותיה . הגענו (שני זוגות) לבילוי ערב במסעדה והחלטנו להסתפק במנות הראשונות המוגשות בבארוד. הזמנו פסטליקוס שהוא מאפה בצק קטן וממולא . המנה... מכילה 3 יחידות (קטנות מאוד) וכיוון שהיינו ארבעה שידרגו אותה (ואת המחיר) ל4 יחידות. לצידה הוגשה לארבעתנו ביצה קשה אחת שחולקה ל4 (!) והכל במחיר המופקע של 80 ₪. מנה נוספת שהזמנו היתה של חציל ,שהוגש מטוגן ושחה בשמן. כמעט לא נגענו והחזרנו, אבל למרות שהמלצרית ראתה החיוב נשאר על מכונו ואפילו פיצוי ולו חלקי לא הוצע לנו . לסיכום מסעדה שגובה מחיר יקר על מנות שהיא מגישה בקמצנות. לא מומלצת ולא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/07/2013
לאחר 18 שנות קיומינו בירושלים-אנחנו כבר מכירים את כל סוגי האורחים. יש כאלה שהרצפה עקומה להם והמים מתוקים מידי...תמיד יהיה להם מה להגיד...הם הרי הקמצנים והקטנוניים שחושבים שבבואם מגיע להם הכל-כולל התיחסות לחוצפתם.. בארוד הינה אחת המסעדות הידועות בעולם (!) כנדיבה (לפעמים יותר מידי...) מנות מלאות (וטעימות להפליא). מדריך המסעדות הידוע "לונלי פלאנט" פרסם רק את מסעדת בארוד בירושלים-וזה אומר הכל!!! אז יש כאלה אנשים. תרשו לנו להתעלם מהם. שמחים שהם לא יחזרו אלינו. האחרים-מגיעים (ומכל העולם). תודה על תשומת לבכם.
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
08/06/11

התאכזבנו מאד מהשרות ומבעלת המקום שלא מסבירה פנים. המנות יקרות ודלות , לא נותנים תוספות וכל דבר מבקשים כסף אפילו על מקל קינמון לתה .... נמת החצילים היתה כמה פרוסות ספוגות בשמן שעשו בו... שימוש הרבה פעמים..ועל זה שמים קצת טחינה דלילה ועוד לוקחים 40 ש"ח על מנה כזאת... מצטעמי חסכון לא מפעילים מזגן וגם בימים חמים...המלצרית אומרת שבעלת המקום לא מרשה להדליק מזגן עכשיו....רק לאחרונה מגישים את הסוכרזית בשקית...עד היום זה היה בצנצנת וכל אחד לוקח ונוגע בזה עם הידיים ...ממש מתאים לאופי החסכני של המקום .השרות הגרוע , חוסר הרצון והנדיבות של המסעדה מרחיקים אותנו וכמובן עוד הרבה אחרים שאנחנו ממליצים להם לא להגיע.גם סלט שהגיע מלא בצל ובקשנו להחליף , אמרה המלצרית שלא נהוג להחזיר מנות...מלצרית אחרת הסכימה ...רק חבל שהחזירה חצי מנה סלט..מזל שיש תיירים בירושלים שמתחלפים כל יום ועליהם אפשר לעבוד ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir Goldsmith - תמונה
Meir Goldsmith 7 ביקורות
4.3
04/06/11

הגענו ביום שבת בצהריים במהלך חיפושים אחרי מקום לאכול בירושלים. מצאנו מקום עם אוכל מקומי שהפתיע לטובה, שירות ידידותי והרגשה ממש נעימה. בהחלט ממולץ לבקר ביום שבת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/01/11

good nic rellye

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית מבקר מתחיל
2.3
02/11/10

ישבנו במסעדה ביום שבת האחרון, היתה אכזבה אחת הגדולות שנתקלתי, שירות מגעיל, מנות קטנות, לפני שהגענו הסתכלנו באתר שלהם לראות מחירים ושהגענו אליהם היה משהו אחר לגמרי (יקר יותר כמובן) קראתי... לבעלת הבית והיא הגיבה ששנתיים האתר שלה לא מעודכן, והיא במקומי לא היתה מעזה לקרוא לבעלת הבית בגלל הפרש מחיר. הזמנו מנה שעולה 60 ש"ח הגיעה כמות שבקושי מספיקה לבנאדם אחד. מאכזב, לא שווה, מגעיל, חבל על הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/05/10

פשוט מצוין, הופתענו מכל מנה שניסינו, וגם השתיה היתה מצוינת - תנסו את הוודקה בטעמים, האווירה מפנקת במיוחד בשבת בצהריים, בלי לחץ פשוט לשבת ולהינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/03/10

באמצע המהומה של הרכבת הכבדה וירושלים שנגמרה כבר יש מקום שאפשר להבלע בו ולהרגיש כמו פעם מקום של אנשים אמיתיים עם אוכל מעולה ויחס של קיבלו אותי למועדון סגור, אבל שישמח לגלות שעוד נשארו... אנשים כמוך. בעלת הבית אישה יקרה מסוג המסעדנים שזוכרים מה זה אירוח אמיתי ונטול מנייארות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
25/09/09

אכלתי בערב שישי. ואם גם האוכל היה גרוע אז לא הייתי טורחת בכלל להביע את דעתי. אבל זה לא היה המקרה. האוכל היה טעים, עשוי כהלכה, נעים למראה ויצירתי דיו. ולכן ליקויי השרות כה בלטו נוכח... האוכל הטוב. אם כבר הגעתם לרמה טובה, ואתם מספקים חוויה קולינרית ראויה- לא חבל להוריד את הרמה ע"י מלצריות לא מקצועיות, מבולבלות, שכל המושג "תודעת שרות" מהן והלאה? השירות הוא חלק בלתי נפרד מחווית האכילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
25/09/09

אוירה רגועה, רומנטית, אמיתית, שרות מהלב. אוכל ממש טעים ואפשר גם סתם לבוא לנשנש

עוד פרטים
הוספת תגובה