נגישות
נגישות

דארנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על דארנא

אדי - תמונה
אדי מבקר מתחיל
לא אחזור לשם עוד לעולם ובטח שלא אמליץ לאחרים לעשות שם ארוע כזה או אחר. המסעדה יקרה ברמות ועם מחירים כאלה אתה מצפה לתמורה נאותה בכל התחומים ולא רק בטעם האוכל!!!
2.8
22/10/17

חגגנו שם לפני 5 שנים ארוע בר מצווה לבני הבכור.אז,לפני 5 שנים,אם הייתי ממלא אז חוות דעת,המסעדה היתה מקבלת מאיתנו 5 כוכבים ללא ספק,לכן חזרנו לשם לחגוג היום שוב ארוע בר מצוה לבני שהגיחע גם... לגיל המצוות.אז ככה...נתחיל מהדברים הטובים: 1-האוכל עצמו היה מצויין,בדיוק כמו לפני 5 שנים. 2-הסלטים היו חיוורים ונטולי נשמה,אבל סבירים. 3-השירות היה גרוע ביותר,איטי והיה רושם שהמטבח לא עומד בלחץ. כל פעם שמישהו ביקש תוספת של סיגרים,פסטייה או מנה עיקרית....לקח להם בין 20 דקות לחצי שעה להביא זאת לשולחן...זוועה!!!!!!!!!! כמובן שנסגר עם אילן,בעל המסעדה שכל פעם שמישהו יבקש תוספת,התוספת היא בחינם ככל שהאורחים יבקשו....אבל לקבל את התוספת אחרי כמעט חצי שעה????????? 4-הפסטייה לאורחים קטנה באופן משמעותי...אז,לפני 5 שנים כל אחד מהאורחים קיבל פסטייה בגודל של פיתה...היום כל אחד מהאורחים קיבל פסטייה בגודל של פרוסת עוגה!!!!! 5-התפריט שסגרנו עם בעל המסעדה,לא כלל בירה שחורה. כמה מהאורחים ביקשו בירה שחורה ועל כל בקבוק בירה קטן הם חייבו 24ש"ח+12% דמי שירות שזה אומר 27ש"ח!!!!!!!לבקבוק קטן של 330מ"ג. 6-הייתי ממליץ לבעל המסעדה להגביר את התאורה בחדרים,או לפחות להתקין דימר(עמעם)שיהיה אפשר איתו לשחק עם עוצמת התאורה,כי עם התאורה שהיתה שם בקושי ראינו את האוכל בצלחת. 7-המתנה של 20 דקות בין הגשת כל מנה,הזוי! 8-והכי גרוע,למרות שהאוכל היה טעים מאוד,כל המנות הוגשו בקמצנות,אבל מילא,אם היו מביאים תוספת לכל מי שביקש מהר ולא רק כמעט אחרי חצי שעה.....אפילו בצלחת הסיגרים היו רק 7 סיגרים לשולחן שיושבים בו 7 סועדים...לכל אורח סיגר אחד??????ואחרי שביקשנו עוד סיגרים,כמו שהזכרתי,לקח להם כמעט חצי שעה להביא את התוספת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noush - תמונה
noush 3 ביקורות
קבלת פנים חמה ואוכל מהסרטים
4.8
11/02/16

הגענו למסעדת דרנא בערב לפגישת עסקים. הקבלת פנים של הבעלים חמה עד מאוד ויוצרת אווירה משפחתית. הזמננו ארוחת בשרים משותפת, הבשר נמס בפה, הסלטים בניחוח מרוקו מאוד טעימות: הרגשנו בבית. לבסוף... שתינו תה מוגש בצורה מסורתית ומרשימה עם מבחר עוגות... היתה חוויה נדירה תודה לכם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Renana Ofeck - תמונה
Renana Ofeck 10 ביקורות
אכזבה
1.5
07/03/15

הגענו שלושה אנשים, ומאוד התאכזבנו מהמסעדה - מנות פתיחה לא רעות אך מאוד קטנות. לעיקריות הזמנו מנות המכילות קוסקוס. לפי המחיר שרשום בתפריט, ציפיתי למנה יפה ועשירה, אך במקום זאת הגיעה מנה... של קפיטריה, גם במראה וגם בטעם. אני חושבת שזו הגזמה פראית (ולא הגיונית) לגבות 95 ש"ח על מנה כזו, שמכילה קוסקוס, כרעי עוף וקצת ירקות מבושלים. הבדיחה הזו הייתה על חשבוני, תרתי משמע. מן הסתם לא אחזור לשם בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה מבקר מתחיל
תבשילים מהנים
3.5
17/12/14

אנו חוזרים מדי פעם לדארנא בזכות האוכל המבושל (שבענו מ"על האש")אותו מגישים במסעדה.רוב התבשילים שנדגמו על ידינו היו טעימים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mohammad - תמונה
Mohammad מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
06/10/14

הגענו למסעדה שני זוגות , זו הפעם הראשונה שהתארחתי בדארנא והאירוח היה מדהים , המלצרית הציעה לנו מהמנות המיוחדות של דארנא וזה פשוט האוכל הכי טעים שטעמתי בחיים חוץ משל אמא שלי , האווירה... היתה בדיוק כמו במרוקו, בקיצור אני ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nur - תמונה
nur 2 ביקורות
מזמן לא התאכזבנו כמו אתמול
1.5
19/08/14

אנחנו "מתים" על אוכל מרוקאי טוב. שמענו על המוניטין של דארנא. באנו שלשה מבוגרים + ילד. המקום יפה, אקזוטי ומעניין, מוסיקה מתאימה. ניסינו שלש מנות גדולות של ארוחה עיסקית. קיבלנו מנות... גדולות, בכלים יפים (טאגינים) אולם קרים כקרח. האוכל הגיע חם אולם התקרר מהר בגלל הכלים בהם הוגש. עצלנות או רשלנות סתם? האוכל היה ללא טעם מיוחד - סתמי בהחלט, רחוק מאד מהמצופה ומהמוכר ממקומות אחרים. החשבון היה הדבר היחידי בעל ערך. כנראה המוניטין היה נכון בזמנו - לא עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dror - תמונה
Dror 5 ביקורות
צהריים בגינה
4.5
12/06/14

המקום זכור לי לטובה מאירוע בו הייתי. הופתעתי לגלות שאפשר להזמין מנות של בשר איכותי במחיר טוב והזמנתי שולחן. המקום עולה על כל הציפיות, שירות נעים ולא מציק, הכל טרי, מחיר שפוי. תודה רבה,... המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכלי - תמונה
מיכלי מבקר מתחיל
נכנסתי פולניה ויצאתי מרוקאית
4.5
13/03/14

לקחתי על עצמי לארגן לח'ברה מהעבודה ארוחת צהריים. מזל שלקחתי את "דארנא", האירוח היה מקצועי ואדיב. האווירה כל כך ייחודית ומשמשת תפאורה מדוייקת לאוכל החם והטעים. תודה אילן ותודה לכל הצוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabtay - תמונה
sabtay מבקר מתחיל
אוכל לא טעים בכלל.שירות לא נעים ויקר מאוד מאוד
1.0
06/03/13

עשינו בר מצווה לילד בכותל ואחרי זה הגענו לדארנא השירותים לא אסתתים והצוות של המקום חמוץ כמו לימון הסלטים לא טעימים בכל האוכל מורגש טעם של כמון חזק הובטח לנו שוק במנת העופות קיבלנו חזה... עוף יבש ולא אכיל הקציצות היו לא טעימות בכלל הקוסקוס ללא טעם הירקוט של הקוסקוס היו טפלים ומבושלים מדי ללא טעם וללא צבע כמו שאריות משבוע שעבר הקינוח היה עלי פילו עם רוטב בטעם סחלב לבן המלצרים חסרי סבלנות ולא ידידותיים לילדים ולסביבה הכל הוגש בקמצנות יתרה היו איתנו ילדים מכל הגילאים מגיל 4 עד 13 חייבו אותנו על ילדים בני 4 100 שקל מנה הסברנו לבעל הבית שילדים בני 4לא אכלו יותר מציפס קוסקוס ללא ירקות או פרגית ועל מה הוא מחייב אותנו 100שח הוא לא הסכים להיתפשר ואמר שילד בן 4 וילד בן 13 משלמים אותו דבר ולא ויתר .עוד לא עבר 40 דקות מתחילת הארוע וכבר הוא דאג שנשלם את החשבון כי הוא צריך ללכת בשעה 2 בצהריים בעל הבית לא מסביר פנים. לסיכום אוכל לא טעים במסעדת פועלים האוכל יותר טעים וברמה יותר גבוהה המלצרים לא נחמדים והשירות לא מובןואוכל ברמה של מסעדת פועלים והחשבון שקיבלנו זה לא יאומן יקר יקר יקר יקר לא ממליץ בכלל הגענו רעבים ויצאנו רעבים ומתוסכלים פשוט אף 1 לא נהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orya - תמונה
Orya מבקר מתחיל
ארוחה מדהימה בדארנא!!!
4.8
19/02/13

אתמול בערב ישבנו במסעדת דארנא ופשוט נהנינו מכל רגע!!! האוכל היה פשוט מצויין, המלצרית הייתה מקצועית ואדיבה, האוירה הייתה יוצאת דופן! הפסטייה מומלצת ביותר וכך גם הטאג'ין טלה!! ללא ספק... נשוב לאכול במסעדה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה