נגישות
נגישות

מפגש אנטבה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על מפגש אנטבה

מור - תמונה
מור 6 ביקורות
הרגשנו שמזלזלים בנו
2.0
14/02/16

הזמנו פרגיות וקבב. האוכל הגיע יחסית מהר אבל הפרגיות היו לגמרי לא מבושלות. לא חוכמה לעבוד מהר רק כדי לגרוף כסף, אבל לא לתת אוכל כמו שצריך. האוכל נזרק לפח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועמוש - תמונה
נועמוש 3 ביקורות
מסעדה מצוינת!!!
5.0
13/04/15

מסעדה מצוינת!!אוכל טוב ומחירים נוחים.כל הזמן אני אוכלת שם ותמיד מצוין.ממליצה על השניצל המטוגן עם ציפס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוות דעת
3.8
08/03/15

אתמול היינו 3 זוגות שהגענו למסעדת מורד אנטבה, תורים ארוכים של משפחות עמדו מחוץ למסעדה, אבל יחסית השולחנות גם פונו במהירות, המחיר שווה לכל כיס, אוכל די טעים, שירות מהיר מאוד, נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arie - תמונה
Arie מבקר מתחיל
מסעדת הבשרים הטובה והנקיה ביותר
4.8
29/05/14

ישבנו חמישה חברים והזמנו סלטים ובשרים שונים, השירות היה אדיב ומקצועי ביותר, שירות מהיר גם בהגשה וגם במהלך הארוחה. הבשר היה מעולה ועשוי כפי שנדרש, סלטים מעולים, טריים, טעימים מאוד וביד... רחבה. מסעדה מומלצת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דור - תמונה
דור מבקר מתחיל
זהירות - מסעדה לא ידידותיות לצמחונים
2.0
08/02/14

שלום, חדש כאן, אבל לא חדש לצמחונות. רק ליישר קו: אני צמחוני כ 50+ שנים, אבל לא מעקרונות או הומניות כלשהם, אני לא בוחל בנעלי עור א מוצרים מהחי, וכשאני רואה ג'וק בבית אני מנסה להרוג... אותו, ולא משקיע אנרגיה מיותרת בלגרשו החוצה. אני גם "חוטא" במזון לא בריא. הסיפור שלי הוא שבשר (ובכלל זה עוף ודגים אבל לא בייצים ומוצרי חלב) גורם לי בחילה, ואני נמנע מזה באדיקות, כמו שדתיים שומרים על כשרות. והיום חגגנו ארוע משפחתי, ובית השאר הגענו כל החמולה למסעדה מזרחית - אנטבה מורד באור יהודה. הסיכום הלא כתוב במשפחה גדולה, שכל אחד והעדפותיו, לנסות להגיע למקומות שבהם כל אחד יכול למצוא מה שמתאים לו, או לפחות שיכול להסתדר שם איכשהו. וכך מראש שאלתי את המלצר, האם הפלאפל והצ'יפס (כן אני יודע שמטוגן זה לא בריא), מטוגנים יחד באותו צ'יפסר עם בשר/עוף/דגים. המלצר בדק וענה שכן. לא אהבתי, כי זה הגביל אותי בבחירה, אבל שמחתי על התשובה הישרה וההוגנת, ועל הגילוי הנאות! ביציאה, ראיתי באזור הקופה, אדם שנראה בכיר שם (מנהל?) והבעתי את מחאתי, על כך שלא מפרידים בטיגון בין בשר ושאינו בשר. ואז קרה הקטע שבעיני חמור: במקום לקבל את הביקורת, ולהחליט האם נשארים במצב הקיים, או משנים אותו לטובה, הבכיר בחר לכעוס על המלצר, שהעז לספר לי את האמת...! ראו הוזהרתם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniela Korem - תמונה
Daniela Korem 20 ביקורות
4.7
24/06/11

אורח מחו"ל שביקש לחגוג איתנו את יום הולדתו במסעדה עממית, עם "הרבה סלטים חופשיים" ובשר "על האש". הוא היה מאד מרוצה וכך גם אנחנו - כל הסלטים היו טריים וטעימים, מייד מילאו לנו את הצלחות... שהתרוקנו, מנות הבשר והצ'יפס נדיבות, והאורח אף קיבלת זיקוקים עם המנה האחרונה. נהנינו מאד ונמליץ לחברים. פעם ראשונה שלנו במסעדה זו ובטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
22/01/11

אין מילים,זאת אחת המסעדת הטובות ביותר. מסעדת בשרים נהדרת האוכל מדהים. העיצוב של המסעדה נחמד מאוד וחם במילים אחרות,כמו בבית. בקשר לשירות,השירות הוא טוב...אבל הוא לא מוגש כל כך מהר...יש... לחץ במסעדה...והמלצרים לא עומדים בקצב. אנחנו יכולים להזמין קבב ולקבל אחרי 10 דקות,אבל המסעדה מומלצת ביותר הכל מדהים! שווה לנסות עם לא ניסיתם עדין! המנות מפנקות וגדולות אתם ושלוש אתם יכולים להזמין מנה אחת שתספיק

עוד פרטים
הוספת תגובה
אשר אור - תמונה
אשר אור 2 ביקורות
4.7
25/12/10

שלום אני אור אני לקוח נאמן של מסעדת אנטבה כבר 16 שנה מאז שנולדתי לפי דעתי האוכל מצוין לפני השיפוץ האווירה היתה לחוצה ולא היה נעים לשבת אבל האוכל היה מצוין אחרי השיפוץ גם הרבה יותר נעים... לשבת שמה וגם האוכל נשאר על אותה רמה וגם מחירים סבירים מציעה לכם לאכול שם באמת אחלה של מסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/10/10

את האמת אחלה מקום רק חבל שאין שם מבחר של בשרים יותר גדול והצלעות כבש לא מי יודע מה חוץ מזה באמת מקום נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
15/07/10

אחלה של מקום! אוכל טעים, שירות מעולה, מחירים נוחים והכי טוב - האוכל והשירות במהירות שיא!

עוד פרטים
הוספת תגובה